Új hozzászólás Aktív témák
-
Elf
aktív tag
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
Eltekintve attól hogy amit mondasz az mennyire nem létezik, ettől még a saxo mögött büdös lesz. Sok saxo mögött sok bödös.
Persze, csak ezért ne vegyen elektromosat.
De ha már venni akar valamit és dönthet hogy saxo vagy i3 akkor én köszönöm ha az i3 mellet dönt.
Ennyi nem több. -
stickermajom
addikt
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
"ha valakit csak a környezetvédés érdekel akkor vannak jobb beruházások is, csak ezért senki ne vegyen elektromos járművet."
Na jó, de a zöld kötvényt nem látja a szomszéd, meg az utca népe.
-
dabadab
titán
válasz Feketelaszlo #264 üzenetére
10 millió forintot elhelyezni pl. egy klíma-alapba nagyobb társadalmi (meg egyéni) haszonnal jár, mint villanyautót vásárolni
Ezt honnan lehet tudni?
DRM is theft
-
arnyekxxx
veterán
válasz Feketelaszlo #397 üzenetére
Azért ahhoz még nagyon sok naperőművet kell még telepíteni, hogy nappali áram túlkínálat
hát izé
-
bambano
titán
válasz Feketelaszlo #425 üzenetére
Ha kikapcsoltam az astrámat, bármelyik szerelő hozzányúlhat, nincs további korlátozás.
Ha javíttatnám a leafemet (nincs leafem), akkor csak arra jogosított márkaszervizben nyúlhatnak hozzá akkor is, ha hétköznapi baja van (pl. féktisztítás), és csak arra jogosított, vizsgázott szerelő nyúlhat hozzá az elektromos hajtás elemeihez.
[link] ez alapján, nissan leafekről szól a cikk
a linkelt cikk szerint évente vagy 20 ezer kilométerenként kell a leafeket időszaki szervizbe hordani és 30-70 ezer forint az átlagos díj. ha ennyi az átlag, akkor ott van drágább is. egy átlag benzinesnek nincs 70 rugó az éves szervize.
ugyanitt leírják a plusz képzettség követelményt is.
tehát eszerint a cikk szerint egy "mezítlábas" villanyautó éves karbantartási költsége több, mint egy közlekedőedény kategóriájú benzinesé, még akkor is, ha a villanyosban nincs kettőstömegű lendkerék meg hasonló problémabánya.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dabadab
titán
válasz Feketelaszlo #744 üzenetére
Egyébként az USA-ban a Teslák elég népszerűek a taxisok meg hasonló sokatrohangálók körében, mondjuk ott az autók eleve olcsóbbak, mint Európában (minden bizonnyal az alacsonyabb adók miatt), a szerelők viszont ott is legalább olyan drágák, mint Ny-Európában, szóval a karbantartási költségeken ott könnyen vissza tud jönni a villany felára, ha sokat mennek.
DRM is theft
-
félisten
válasz Feketelaszlo #867 üzenetére
Én is próbáltam keresni, de most minden az SP500 marginnal van tele. Van forrásod?
-
félisten
válasz Feketelaszlo #870 üzenetére
Valahol olvastam, hogy még a model 3 is meglepően nyereséges, és folyamatosan optimalizáják a gyártást.
-
nagyúr
válasz Feketelaszlo #1050 üzenetére
Azért Európában is a Golf-Passat között van valahol az átlag, Indiában meg a Golf is nagy, USA-ban meg a Passat is kicsi. Ilyen ez.
Aki él és nem boldog, az téved!
-
senior tag
válasz Feketelaszlo #1050 üzenetére
Az i3 tényleg elég könnyű, csak ennek ára van. Az alumínium alváz könnyű, csak kétszer annyi energiát igényel a feldolgozása (és a reciklálása). A szénszál erősítésű műanyag karosszéria meg pláne könnyű, csakhogy ezt már 20-szor annyi energia legyártani mint a préselt lemezt. Újrafeldolgozni pedig nem igazán lehet, egyelőre deponálják (elássák). Ha jól tudom.
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen