Új hozzászólás Aktív témák
-
bkercso
nagyúr
Miért is? Milyen erőművekből jön a töltés?
Emellett új technikát venni mindig kockázat. Még a dízelesek is megszívták a dízelbotrányt, nem véletlen jár kártérítés azoknak, akik ilyen autót vettek.
A vevői bizalmat meg kell nyerni, az meg idő. Annyira szerintem nem egyértelmű még a villanyautó téma, hogy leseggfejezzük a vásárlókat.
Amellett a hatótáv és töltési idő egy erős korlát sokaknak. Az elektromos autó városi ingázásra való. Közösségi autózáshoz pl. okés, de egyetlen családi autónak még halvány szerintem.
[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
-
Feketelaszlo
senior tag
S ha a Saxo tulajdonos a megmaradó pénzét mondjuk zöld kötvényekbe rakja? 10 millió forintot elhelyezni pl. egy klíma-alapba nagyobb társadalmi (meg egyéni) haszonnal jár, mint villanyautót vásárolni. Azért nem kell túlmisztifikálni a környezeti hatásait mindenféle furcsa hulladékkezelési hasonlatokkal, ha valakit csak a környezetvédés érdekel akkor vannak jobb beruházások is, csak ezért senki ne vegyen elektromos járművet.
-
senior tag
Sajnos semmi sem ennyire fekete-fehér. Egy tonna lítiumot úgy állítanak elő, hogy 750 tonna kőzetet átmosnak 1900 tonna vízzel. A helyi vízkészlet 65%-a megy el erre. A kobaltot valami elképesztő munkakörülmények között bányásszák, az érte kapott pénzt leginkább fegyvervásárlásra költik. Csak 2017-ben kb. 250 ezer tonna akkumulátort építettek be elektromos autókba (fél millió köbméter), és jelenleg nem igazán tudható, hogy mihez lehetne velük kezdeni, ha egyszer kiszolgálják az idejüket (tűzveszélyes, mérgező anyagokat tartalmaz, a benne lévő alapanyagok egy részének visszanyerésére egyelőre technológia sem nagyon van, olyan meg pláne nincs, ami gazdaságos lenne (többe van a reciklálás, mint a kinyert nyersanyag)).
(Kicsit egyszerűsítettem, meg sarkítottam a hatásvadászat kedvéért, bocs. )
''The third planet is incapable of supporting life. Our scientists have said there's far too much oxygen in their atmosphere.''
-
bkercso
nagyúr
Nem veszed figyelembe, hogy az akksi legyártása már környezetszennyező. 3km-t menni belsőégésűvel jobb, mint 15-öt, mert a 15 is tartalmazza a 3-at. Érteeem?
Hibrid a legjobb: kicsi az akkuja.A kibocsátást meg szabályozni kell, a szabályzást meg be kéne tartani. A koromfekete felhőt eregető szarokat ki kéne vonni a forgalomból, csak hát a magyarnak más furgonra nincs pénze sokszor --> munkanélküliséget növelő döntés lehetne ez.
Szerintem
Nyilván, hiszen beszélgetünk.[ Szerkesztve ]
Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mobil flották
- Elektromos cigaretta 🔞
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Hardcore café
- További aktív témák...