Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz D1Rect #2 üzenetére

    Nincs így ezzel mindenki.

    Nagyon nincs készen ez az elektromos autózás dolog még. Volt egy nagy hatótávos Zoém, 400km. Ezt soha nem tudta, de a 280 megvolt ha nem kellett klímázni meg nem mentél autópályán.

    Télen 6 fok alatt ez leesett 145 km-re a fedélzeti szerint, de ha világítottál, fűtöttél, zenéltél akkor már inkább 110 alatt volt a VALÓS megtehető táv, de ez sem igaz mert nullára nem merítheted. Illetve nagyobb tempón 120 felett sokkal gyorsabban ette a kilométereket.

    Az év felében minden nap tölteni kellett szinte, pedig nem futottunk hosszú távokat. Reptéri fuvar télen szülőknek? Reggel beszállok, 140-es hatótáv úgy hogy a töltőről szedem le. Reptér 62 km oda, meg vissza is és nem mertem elindulni, átültem a benzinesbe.

    Másfél év után elegem lett. Rettentően rossz fedélzeti rendszer, olcsó megoldások tömkelege mindez drágán, hirdetett hatótávval még nyáron sincs köszönő viszonyba, töltőoszlopok vagy foglaltak vagy nem működnek sokszor ha kimerészkedtünk a városból.

    Eladtam és vettem olcsóbban egy hibrid Lexust, ami minden téren földbe döngöli. Kényelem, hely, pakolhatóság, minőség, zene, meg úgy átgondolt az egész, érződik hogy itt mindenen erősen gondolkoztak az előddel ellentétben. Néztünk i3-ast mi is, de kisebb mint a mini Zoé, a hatótávja közelében sincs (csak képzelni merem milyen lehet télen). De legalább drágább és a speckó gumi ami van rajta lufi könnyedséggel lyukad de legalább az is méreg drága és csak a bridgestone gyártja.

    Regényt írhatnék, városba, csak és kizárólag akár jó is lehet második autónak, de ahhoz legalább egy Leaf 2 vagy Model 3 kell szvsz, hogy ne legyen hasogató fejfájásod a nap végére.

    Szóval részemről köszönöm, a következő 10 évben még nem veszek elektromost, és utána sem biztos.

Új hozzászólás Aktív témák