Új hozzászólás Aktív témák

  • Polllen

    nagyúr

    válasz lajthabalazs #769 üzenetére

    Szerintem van itt egy kis félreértés. Szoktál fps-s játékkal játszani multiban? Egészen kicsi fps vagy net lag élvezhetetlenné teheti a játékot nagyon könnyen.

    Amikor elfogy valamelyik erőforrás, akkor jönnek a lagok. Pl. a cpu limitnél maradva, nem a terhelés maga okoz lagot, hanem az, hogy nem tudja feldolgozni a tengernyi adatot a cpu időben és/vagy az fps kezd el hullámzani vagy a kommunikáció a szerverrel. Szóval maga a hálózat válaszideje nem változik, csak a géped(a játék) kezdi el késve visszaküldeni az adatokat, mert nem bírja az iramot. Szóval az említett lag csak tünet.

    Jó példa erre a G3220-s Bf3-s példám. Amíg nem kapcsoltam ki az origin in-game plugin-t, kb. percenként teljesen megállt a játék és persze emiatt a teljes gép egy pillanatra. Aztán utána magához tért és az fps és a pingem is elszállt egy kicsit. Athlon II X3-mal nem volt ilyen gond, mert ott volt még egy szál. És maga a plugin kikapcsolása megoldotta a gondot a pentiumnál is.

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

Új hozzászólás Aktív témák