Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snake1977

    őstag

    válasz pengwin #46 üzenetére

    A vásárolóknak mindenképpen, a hazai boltosoknak meg nem annyira. A nagy "magyar" (és nem magyar) boltok is ugyanúgy megfojtják a kissebb boltokat akik próbálnak lavírozni, a legtöbb ember ott veszi meg a terméket ahol a legolcsóbb, vagy tudja hogy az egyik legolcsóbb és ugyanakkor megbízható is az üzlet, és ezzel nincs is baj. Szerintem senki sem ellensége a saját pénzének, annyira azért nem dúlnak a hazafias érzések senki mellkasában hogy több ezret vagy akár tízezret fizessen pluszban csak mert xyz magyar cégtől vásárol, ha ugyanezt megkapja itthon egy "külföldi" cégtől azonos garanciális feltételek mellett, csak jóval olcsóbban.

    [ Szerkesztve ]

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

  • Samott

    addikt

    válasz pengwin #46 üzenetére

    Elolvasva a velemenyeket roluk, olyan nagy veszteseg nem erne a vevoket.

    (There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

  • azbest

    félisten

    válasz pengwin #57 üzenetére

    az amazonnál érdmemes megkülönböztetni a saját eladású, fullfiled by amazon és véletlenszerű kínai piacos eladó termékét. Persze, hogy egy katyvasz az, amit a kínából küldött kínai árunál találsz, ahogy ebayen és aliexpressen is.

    Innen, macerás, magyar postás kézbesítéssel persze, hogy nem olyan kívánatos a rendelés. Főleg, ha még sokba is kerül a szálíltás. Ahol viszont ott vannak, van közeli raktár, ott sokkal pörgősebb. Nameg, ha itt lennének, akkor magyar support is kellene legyen.

    Ettől még persze vannak boltok, ahonnan értelmesen lehet rendelni most is. Viszont gyönyörűen megfigyelhető némelyik termékcsoportnál, ahol voltak nagy kilengések az árakban, hogy a magyar nagykerek közt lehet némi összejátszás. Amikor aranyárban van egy termékcsoport, akkor mindenféle noname gyártó, vagy oem is megjelenik a kínaálatban kicsit olcsóbban. Amikor viszont leesnek az árak, akkor mindenkinél csak a legmárkásabb, legdrágább változatot látni, a kommersz, filléres cuccokat leveszik a kínálatból. Értem én, hogy ugyanannyi munka van az olcsó és a drága termékkel is, ezért a drágát igyekszenek eladni a nagyobb profitért, de vásárlóként ez nem túl kedvező... ilyenkor nem hátrány, ha van egy harmadik fél, akinél mindig kapni mindenfélét.

    [ Szerkesztve ]

  • snake1977

    őstag

    válasz pengwin #57 üzenetére

    Előttem már leírták a lényeget az amazonról amivel egyetértek, így ezen részére nem válaszolok.
    A magyar boltok közül kiemelem az ipon-t, a weboldalukon nincs telefonszám, lentebb leírtam a problémámat velük kapcsolatban. Az Aqua online chates beszélgetés keretében összeségében 5-6perc alatt megmondta hogy jár egy vezérlő a gépházhoz, erre az ipon órák alatt sem volt képes.
    Volt néhány garanciás ügyinézésem, fel tudom sorolni azt néhány nagy webáruházat/üzletet akiknél ez megtörtént, de minden esetben korrekten álltak a dolgokhoz, az ügyintézéshez, nem is volt okom soha hallatni miattuk a hangomat.
    Való igaz hogy az elégedetlen ügyfelek a hangosabbak, de mindig lesznek problémás/elégedetlen ügyfelek, ellenben nem mindegy hogy hogyan bánnak velük, mert az ad egy képet a webáruházról/üzletről.
    Ha már ebay/aliexpress, én is jártam úgy hogy egy iphone x tokot rendeltem ismerősnek, ami nem passzolt tökéletesen a készülékre, de a teljes összeget postaköltséggel együtt visszatérítette az eladó. Szóval szerintem a hozzá állás nagymértékben befolyásolja azt hogy mennyire hallatják az elégedetlen emberek a hagjukat, és milyen jellemzést adnak az áruházról.

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

  • Fryskitt

    addikt

    válasz pengwin #57 üzenetére

    A többi lehet, de az Edigital egy darab szar. Igaz, annak jó nagy. Két hónapja sok telefon után nem tudnak egy áltluk elrontott számlat javítani, előtte meg ahogy írtam, sokadszorra fordul elő, hogy nem azt küldik, amit rendeltem és ezt úgy értsd, hogy egy 10 dekás router heylett egy fűnyírót... Aztán állítólag nézik a csomagolásról készült videót, majd egy hónap múlva közlik, hogy nem látszik rajta a csomag, küldjem vissza saját kültségre, aztán majd eldöntik igazam van-e. Hát egy kicseszett ázsiai szemétdombon nagyobb rend van, mint ennél a kupac... -nál. Soha, soha, soha....

    Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!

Új hozzászólás Aktív témák