Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • snake1977

    őstag

    válasz Seangaijin #37 üzenetére

    +1 iponból soha többet...
    Rendeltem egy raidmax alpha prime pc házat, hiányzott belőle az rgb led ventillátorok vezérlője, a megrendeléskor kapott emailben volt egy telszám nem vették fel, oké akkor írok emailt hogy miért nem képesek 2 órán keresztül felvenni a telszámot (megjegyzem a honlapukon nincs telefonos elérhetőség!), a válasz azért mert nem használják, meg állandóan foglalt etc., aztán a hiányzó alkatrészre olyan hülyeségeket írtak mintha random generátorral pattant volna ki a fejükből, ilyen inkompetens bandát még nem láttam, az 5 polusú ventillátor csatlakozót dugjam rá a belső usb portra, az már mellékes hogy az usb port 4-et használ, a kábel sem ér el odáig. Természetesen nem dugtam rá, szerencsére nem vagyok makett hülye ezekhez a dolgokhoz. A lényeg hogy sok ilyen jótanácsot kaptam, szigoruan emailben félóránként válaszoltak kb. a végén elállás lett belőle, de még a boltban a szervízesek közel félórát tanakodtak és kezdték a hülyeséget előről, végül találtam egy youtube videót a hiányzó alkatrészről, így visszavették (amit egyébként minden indok nélkül meg kellett volna tenniük), viszont a vételárat 14 napon belül utalják majd...a 14ik napon délután érkezett meg, gusztustalan egy cég, többet soha semmit tőlük...

    [ Szerkesztve ]

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

  • snake1977

    őstag

    válasz pengwin #46 üzenetére

    A vásárolóknak mindenképpen, a hazai boltosoknak meg nem annyira. A nagy "magyar" (és nem magyar) boltok is ugyanúgy megfojtják a kissebb boltokat akik próbálnak lavírozni, a legtöbb ember ott veszi meg a terméket ahol a legolcsóbb, vagy tudja hogy az egyik legolcsóbb és ugyanakkor megbízható is az üzlet, és ezzel nincs is baj. Szerintem senki sem ellensége a saját pénzének, annyira azért nem dúlnak a hazafias érzések senki mellkasában hogy több ezret vagy akár tízezret fizessen pluszban csak mert xyz magyar cégtől vásárol, ha ugyanezt megkapja itthon egy "külföldi" cégtől azonos garanciális feltételek mellett, csak jóval olcsóbban.

    [ Szerkesztve ]

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

  • snake1977

    őstag

    válasz Feketelaszlo #48 üzenetére

    Nem kifejezetten csak az amazonra gondoltam, de nézzük akár az emag marketplace-t, ez sem magyar cég, de mindarra amit mondtál szerintem a megoldás, hogy kínáljanak a magyar cégek is olyan lehetőségeket árakat, amit ezek a cégek nyújtanak (amennyiben annak van piaca), a edigital jó úton halad, a legtöbb kissebb magyar cég nem tud ilyen árakat, akciókat felmutatni, viszont ha úgy nézem ők is megfojtják a kisvállalkozókat, redukálják a piacot, és csak a nagy cégek közt tud kialakulni érdemi árverseny, tehát a kisvállalkozók szívják meg. Én szivesen költöm magyar cégnél a pénzem, amennyiben látom hogy az árazás kedvező. Ugyanakkor lelki ismeret furdalás nélkül fogok vásárolni külföldi tulajdonú cégtől ha az ott megvásárolt termék ára jelentősen olcsóbb, ahogy az emberek nagy része is ugyanezt teszi, pénzből élünk és a "hozzáadott magyar érték"-ből hónap végén nem tudunk bevásárolni.

    N+1 céget tudnék mondani ahol magyar emberek dolgoznak, de az általuk kovácsolt tőke a külföldi tulajdonos zsebébe kerül, bár ez már nem kifejezetten e-kereskedelem.

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

  • snake1977

    őstag

    válasz pengwin #57 üzenetére

    Előttem már leírták a lényeget az amazonról amivel egyetértek, így ezen részére nem válaszolok.
    A magyar boltok közül kiemelem az ipon-t, a weboldalukon nincs telefonszám, lentebb leírtam a problémámat velük kapcsolatban. Az Aqua online chates beszélgetés keretében összeségében 5-6perc alatt megmondta hogy jár egy vezérlő a gépházhoz, erre az ipon órák alatt sem volt képes.
    Volt néhány garanciás ügyinézésem, fel tudom sorolni azt néhány nagy webáruházat/üzletet akiknél ez megtörtént, de minden esetben korrekten álltak a dolgokhoz, az ügyintézéshez, nem is volt okom soha hallatni miattuk a hangomat.
    Való igaz hogy az elégedetlen ügyfelek a hangosabbak, de mindig lesznek problémás/elégedetlen ügyfelek, ellenben nem mindegy hogy hogyan bánnak velük, mert az ad egy képet a webáruházról/üzletről.
    Ha már ebay/aliexpress, én is jártam úgy hogy egy iphone x tokot rendeltem ismerősnek, ami nem passzolt tökéletesen a készülékre, de a teljes összeget postaköltséggel együtt visszatérítette az eladó. Szóval szerintem a hozzá állás nagymértékben befolyásolja azt hogy mennyire hallatják az elégedetlen emberek a hagjukat, és milyen jellemzést adnak az áruházról.

    ...BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official

Új hozzászólás Aktív témák