Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz snake1977 #47 üzenetére

    Azért egy gazdaság működésében kicsit több érdekelt van, mint "vásárlók" és "boltosok". Pláne egy 350+ milliárdos forgalmú piacon. Végső soron azzal, hogy román, cseh vagy amerikai szolgáltatást vesznek igénybe az emberek a magyar hozzáadott értékkel működő cégeket cserélik le. Vannak olyan tevékenységek, amik esetében általánosan elfogadott, hogy ez helyes tendencia (a krumplikapálást pl. mindenki szívesen száműzi harmadik világbéli országokba), de kétlem, hogy az elektronikus kereskedelem az a terület, ahol túlságosan a magyar értékhányad csökkenéséért kéne drukkolnunk.
    Másrészt az Amazontól manapság már talán nem az árversenyek miatt kell félni a vetélytársaknak - az ő üzleti modelljük újabban sokkal inkább a kiegészítő szolgáltatások (Prime, Alexa, Cloud, Kindle, stb.) értékesítéséről szól. Nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezek Magyarországon olyan nagyon piacképesek.

    [ Szerkesztve ]

  • pengwin

    addikt

    válasz snake1977 #47 üzenetére

    Egyrészt nem látom, hogy az Amazon olyan húde olcsó lenne a magyarországi cégekkel összehasonlítva, másrészt az ő szolgáltatásaik milyenségéről is lehet rosszat hallani.
    Na meg az "ugyanolyan garanciális feltételek" kitétel sem teljesen igaz, pl. az Amazonon az árúk 99%-ánál nincs semmiféle garancia információ és sokszor totális káosz a leírás... vagy egyszerűen se füle, se farka.

    Ezzel szemben pl. Edigital, iPon, Rúfusz, PCLand, PCX mind korrekt információkat szolgáltatnak, és ha valamit nem értek akkor egy magyar nyelvű telefonhívásnyira van a tisztázás. Szerintem nagyon nem mindegy.

    Az meg, hogy a 10 millió megmondóember országában gyakorlatilag egy bolttal sem elégedettek az emberek, szerinetm nem mérvadó. Ha van 3-5%-nyi elégedetlen kuncsaft, akkor azok hangosabbak lesznek, mint a másik 90+%.

    Üdv, pengwin

Új hozzászólás Aktív témák