Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • teeem

    aktív tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    Hát, ha pl a Company of Heroes motorja hajtaná, akkor az lehetőséget adna a fedezékek kihasználására, a környezet rombolásra, stb. Ezek által nőne a taktikai lehetőségek száma. (nem is kicsit:U)

  • Quent1n

    senior tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    "Valaki mondja már meg nekem, hogy stratégiai játéknál mi a bánatot számít a grafika?"

    Miért ne számíthatna? Ott a CoH, a Supreme, az AoE III, az új Anno, Medieval stb. Szerintem igenis sokat dob egy igényes jól felépített grafikus motor bármely játékon legyen az rts, tps, fps, vagy éppen platform. Egy RA grafikával ma már meg se nézné szinte senki a játékot. Ahogy halad a kor úgy fejlődik a játékipar. Szerintem ez így van rendjén, és igenis fontos szempont számomra is, hogy egy rts a látvánnyal is megfogjon legalábbis eleinte. Pl. a CoH -al így ismerkedtem meg. Először mivel nem láttam át a játékmenetet annyira, így a grafika meg a fizika szögezett a monitor elé, aztán fokozatosan ismertem meg a játék mélységeit. Így most már a grafikai nem olyan fontos de azért igenis számít mert számomra sokat dob rajta.

    Az irrealitás témakörében viszont tökéletesen egyetértek. A mi univerzumunkban is a lépegetők harci robotoké a jövő. Lézerfegyverekkel railgunokkal kiegészítve. :) Persze az lehet, hogy túlzásba viszik őket egy játékban. A sebzések páncélok stb. -vel kapcs. Mivel ezek játékok így felesleges a tökéletes realitást keresni bennük. Ha így lenne akkor a II. VH-s játékokban egy flak88-as lövéssel osztagokat döntene ki, és minden golyó egyből ölne szinte. Elég pörgős lenne. :)

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

Új hozzászólás Aktív témák