- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Bestbuy játékok
- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- Automobilista
- Demon's Souls topic
- Drug Lord 2 - Mafia Empire
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- The Witcher - Jön az 5. évad, ezzel együtt pedig elkaszálták a sorozatot
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ari18
őstag
Nem valami lenyűgöző. Eddigi részek jók voltak, de a sok lépegető nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
tdd587
őstag
És még mindig nem került elő egy karátnyi tiberium sem.
Life is too short for boring Hi-fi. Danes don't lie.
-
kbencee
aktív tag
A C&C játékokat nem igazán szokták elrontani, bízom benne, hogy ez is jó lesz.
-
tag
Nem tom nekem a Tiberian Sun jobban bejött mint a 3. Lehet hurrogni, de akkor is. A 3 kicsit Tib Sun és Generals egyvelegnek tűnt megszórva egy csipet Red Alert 2-vel. Nem pedig az igazi C&C folytatásának. A 4 meg valószínüleg megint csak egy ugrás el az eredetitől. Inkább a Generals (+zero hour) 2-t várom.
A videóban meg mit keres a palinál P90-es? Azt hittem jobb fegyvereik vannak..."Nekem pezsegsz kicsi Plussz?" ^.^
-
teeem
aktív tag
Lehet hogy kővel fogtok dobálni, de szvsz ez a cnc évről évre egyre rondább és sz*rabb.
-
zsolt1129
addikt
Én is úgy látom,hogy a grafikai motor nem nagy mértékben változott .
-
Nunder
őstag
Azért a Crawler (2. kép) kicsit odatesz. Mobil bázis eddig is volt, de ezt nagyon eltalálták.
“It's the job that's never started as takes longest to finish.” // blackbird3dworks.hu
-
olanor
tag
Nem is tudom volt e olyan C & C amivel nem lehetett eljátszogatni. Talán ezt sem fogják elszúrni.
-
Ijk
nagyúr
Ez gyalázatos az eredeti játékra nézve. Erre a hulladékra rá merik tenni a C&C jelzőt? Még a RA2 elment szódával a hangulata miatt, de azóta szakadékot kapott a színvonal. Úgylátszik szimplán idióták dolgoznak az EA-nél.
Tömören leírom mit szeretnék:
Először is Company of Heroes szintű grafikát. Ezután egy értelmesebb történetet, ha eddig megfizettek színészeket, valami kevésbé nevetséges sztorit is írhattak volna. Pl. nekem nagyon tetszene, ha elindulna a történet a RA1-től, szovjet-szövetséges háborúzgatás és ezt átvezetnék a C&C-be, a tiberium és az új hatalmak megjelenésével. És természetesen a játékmenetben nem ilyen élettől elrugaszkodott egységekkel. Tankokat, lövegeket, gépfegyvereket akarok látni, nem kindertojás figurákat lézerpityuval./人◕ ‿‿ ◕人\
-
teeem
aktív tag
Így van, megmondtad a tutit. Főleg a kindertojásos rész tetszett. Szerintem lehetne elrugaszkodott a valóságtól, de csak kismértékben. És jobb lenne a ha változna az a fajta játékmenet hogy " Gyárt sok kindertojás-kijelöl-küld-vesztettél, a sereged megsemmisült". Lehet picit taktikusabb ha már RTS ről van szó. A sztori meg tényleg gyász.
-
toth_janika
őstag
Hát apám szerintem meg nagyon nem jól mondod! Mért is? Azért, mert ha idióták dolgoznak az EA-nál, akkor csinálj jobbat!
A grafikával mi a bajod? Mit vársz egy stratégiai játéktól? Crysis szintű dzsungel-kidolgozást, vagy mi a halált?
Értelmes történetet? Mi a bajod a történettel? Egyáltalán melyik C&C rész történetéről beszélsz? Vagy összesen az egészéről?
Ha meg a szovjetek harcolnának az amcsikkal és utána jönne a gonosz NOD meg a király GDI akkor aztán qrva nagy sztorija lenne! Akkor meg az lenne a bajod, hogy "mit keresnek a szovjetek között a GDI lépegetői"! Hagyjuk már!
Ember! Ez egy sci-fi játék! Nem realisztikus 2. VH-s cucc! Mért vársz gépfegyvereket meg tankokat?
Ha gépfegyvereket meg tankokat akarsz ott a Panzers General meg a Rush for Berlin! Játszál azokkal, ne C&C-vel!Sztem a TW, a 3-nak is jó a hangulata, és jól lehet tolni!
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Ijk
nagyúr
válasz toth_janika #14 üzenetére
Hát igen, nektek tetszik, csak én kicsit túlléptem a 12 éves korosztályt.
"Ha meg a szovjetek harcolnának az amcsikkal és utána jönne a gonosz NOD meg a király GDI akkor aztán qrva nagy sztorija lenne!"
Neked úgylátom fogalmad sincsen miről beszélek.
RA1+C&C-t nézd meg mennyire sci-fi... Ha ezt a két részt összegyúrnák egy jó átvezetéssel (egyébként RA1 végén megvolt az átvezetés) és kidobnák mai grafikával akkor baromi nagy siker lenne. Szerintem ezt csinálja meg külön a westwood, az EA meg készítse csak nektek a további vicceit.
COH grafikája:
[link][ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
vidékiürge
tag
válasz toth_janika #14 üzenetére
Én osztozom toth_janika véleményén. szerintem teljesen korrekt. Sztorival nincs bajom, inkább hálózati játékra csinálták a cnc3-at. és ha kíváncsiak vagytok rá, igen is lehet rajta stratégiázni. ugyan csak jól. a másik. szerintetek mi az eredeti cnc? nekem az ugrik be amit 1996-ban toltunk p1-es gépeken és egyenként lehetett emberek tolni. nekem az, és meg kell mondjam, tw annak a tökéletes utódja. 1 cnc maradt ki az életemből, az a tiberian sun. nem ismerem, mert nem volt hozzá méltó gépem amikor megjelent.
azt viszom elismerem, hogy az EA games a "legbaromabb" játékgyártó... a Westwood studio legalább játékokat csinált, ez meg mind szaron animáció :S a játékélmény szempontjából minden csak részletkérdés, de ha 3 évig tolja az ember feltűnik neki ez+az
egyébként ami nem hasonlít az eredeti játékra, az a generals... én amikor azzal játszottam... inkább nem rontom el a kedveteket, örülök hogy van akinek tetszik, mert nekem nagyon nem sajnos nem fedeztem fel benne semmi eredetit.
és igen a tw3 nagyszerű volt, csak már "régi". és a képekből és a videóból azt látom, a 4 méltó folytatás lesz. és remélem sokan szeretni fogják, akinek meg nem tetszik, az ne rontsa el az örömünk!
[ Szerkesztve ]
Őskor, Ókor, Középkor, Újkor, DualCore *** Köszönöm, hogy nem vagy megmondóember!
-
toth_janika
őstag
12 éves korosztály?! Ez jó! Ennyire fiatalnak még nem néztek!
Mindegy is apám! Ha a C&C vicc, akkor ne játsz vele! Bár kíváncsi vagyok, hogy mikor fogod megszerezni, csakhogy fikázhasd kicsit!
Még mindig nem értem mi a bajod a grafikával, illetve mit értessz "mai grafika" alatt!? Mindenesetre nem is baj! Még mindig nem értem, hogy minek egy stratégiába übergigamega grafika, de Te biztos vágod!
Illetve, amit még mindig nem értek, hogy ha ennyire értessz a "mai grafikához", mért nem csinálod meg te?Véleményem szerint ennek a beszélgetésnek túl sok értelme nem lesz! Térjünk vissza erre akkor, ha kijön a 4 és nem fog tetszeni! Mert ugye megszerzed!?
[ Szerkesztve ]
Flickr - http://www.flickr.com/photos/toth_janos/
-
Tikakukac
titán
Red Alert 2, viccen kívül de ha nem kipörgettük a komplett játékot vagy 50-szer egyszer sem. Meg szimpla összecsapásokban már véresre szivattuk a brutal ellenfeleket is, de akkora hangulata volt, hogy az leírhatatlan. Mai napig szivesen emlékszem vissza az ellógott órákra amikben persze toltuk az amcsiknak ezerrel
Tiszteletből is játszani fogok evvel, ennyit nekem már megér
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Gregorius
őstag
Pl. nekem nagyon tetszene, ha elindulna a történet a RA1-től, szovjet-szövetséges háborúzgatás és ezt átvezetnék a C&C-be
Ezt majd talán az RA4-ben.ezt csinálja meg külön a westwood, az EA meg készítse csak nektek a további vicceit.
Westwood nincs. Beolvadt az EA-ba. Egy ideig Westwood Pacific néven viszonylag önálló részleg volt, de már az sincs meg. A munkatársak egy jelentős része azóta a Petroglyphben tevékenykedik. -
teeem
aktív tag
Hát a mai grafika [link] Például Viszont nekem nem is a grafikával van a legnagyobb bajom...
-
Robert1987
tag
Szerintem a játékon még nagyon sokat fognak változtatni, uh most még korai bármit is mondani rólla.
robert1987#2387
-
Quent1n
senior tag
Üdv.
Elmondanám nekem mi a gondom ezzel. A stratégiai játékok fogalmát az olyan modern játékok mint a CoH vagy a Supreme Commander egészen újraértelmezték számomra. Erre az EA kiad egy ilyen játékot ami évekkel le van maradva, grafikában is játékmenetben is sztoriban is. Számomra az EA "álom" egy olyan Generals 2 lenne amiben a CoH -ból lenyúlnának sok hasznos dolgot amiket kiegészítenének egy jól megírt élőszereplős mozikkal tarkított sztorival, megtámogatva egy igen erős online rendszerrel. Lehetne ilyet csinálni csak sajnos az EA az utóbbi években egyre inkább profitorientált céggé vált, és ez a játékain nagyon is meglátszik. Aki játszott a két fentebb említett stratégiai játékkal az tudja, hogy milyen egy modern rts manapság. Természetes, hogy amikor itt van egy ilyen C&C4 amit majd 10 fölött fognak árulni (szemben a CoH 8-9 rugos kezdeti árával) akkor sok embernél kiborul a bili. Persze még sok idő van és valószínű sok minden fog változni de ez számomra is kevésnek tűnik és a hangulatot sem látom benne. Véleményem szerint párhuzam vonható az NFS széria és e között. Mindegyik új rész hoz egy erős közepes átlagot de színtelen szagtalan, egy sima tömegtermék ami ilyen erős marketing gépezet nélkül sehol nem lenne. Anno a Generals-al sikerült újítani kicsit elkanyarodni ami szerintem nagyon jót tett az rts-ek világának. Azóta pedig csak a tucatjátékok. Még egyszer leírom biztos, hogy még hegeszteni fogják ezt, de idáig nem sokkal több SZERINTEM mint a C&C 3. Mint független RTS kedvelőnek nekem ez nagyon nagyon kevés.
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
Ijk
nagyúr
válasz toth_janika #17 üzenetére
12 éves korosztálynak való ez a játék. Attól, hogy neked ez bejön lehetsz még 30 is. (mellesleg a stílusod alapján max. 16-ra tippellek)
Megszerezni nem fogom, ugyanis a RA3 óta lemondtam a sorozatról.
Mai grafikáról akkor beszélek amikor az első c&c-vel vetem össze. Egyébként igen, bajom van az új grafikával (nem magával a motorral), nézd meg a company of heroes-t aztán rájössz miről beszélek.
Egyébként van egy rakat stratégia amiben ilyen bazári játékegységek vannak, megvan a maguk rajongói köre, én nem tartozom közéjük. Viszont a C&C anno ha nem is valóságos, de valóság közeli egységekkel indult és ebben a tekintetben 180°-ot fordultak. És ez nagyon sok rajongónak nem tetszik.
Nade befejezem a siránkozást, számomra eltűnt a süllyesztőben ez a sorozat, maradok a totalwar-nál, ill. most a company of heroes-nál. Ha neked pedig tetszik az új C&C akkor őszintén sok örömet kívánok neked benne./人◕ ‿‿ ◕人\
-
gV
őstag
ennek a játéknak már nem is kéne létezni, hülye ea csak hát a profit...
pedig milyen jó lett volna ha hagyják a Westwoodot ők ugyan ah tervezték a Tiberium Twilightal (vagyis ah ők hivták volna C&C3-at) befejezték volna a sorozatot, de mennyivel értelmesebb egészet alkotott volna a történet:
RA1-RA2, aztán az ea-s RA3-at ha ők készitik átvezették volna az egészet a Tiberian Dawnba (C&C) a többi ismert
egyáltalán nem vok biztos abban az ea-nál tudják h összekéne kötni a két sorozatot v h hogyanvajon ha egy kicsivel több egység lesz a képernyőn ez is reménytelenül belassul majd ah a C&C3?
Ijk: Viszont a C&C anno ha nem is valóságos, de valóság közeli egységekkel indult és ebben a tekintetben 180°-ot fordultak.
persze, mert a C&C 1994-es metorit becsapodás után játszodott nem sokkal, a RA meg 1950-ben, ha megnézed a Tiberian Sunban már sci-fi-be illő egységek voltak, nem véletlen eltelt pár év a történetben
[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
-
gV
őstag
-
gerii
addikt
egy próbát mindenképp megér majd a játék
amit én nagyon hiányolok az egy Dune folytatás, az volt még az "őskor" másik nagy találmánya. nameg a Swine se volt rossz -
Ijk
nagyúr
Amúgy Kane harmadszor is feltámad? Már lassan a macskák is megirigyelnék az életei számát. Szerintem még az elkövetkező 20 év kiadásaiban is benne lesz, nem kell félni, hogy megőszül.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
scyllafren
senior tag
Nem tudom, hogy ki vette észre, de az 5-ös képen 60xp -s feliratok vannak, ami számosítható fejlődésre/fejlesztésre utalhat
-
#65675776
törölt tag
Valaki mondja már meg nekem, hogy stratégiai játéknál mi a bánatot számít a grafika?
A valóságtól való elrugaszkodásra: A RA és a C&C széria sem ebben az univerzumban játszódik, hanem egy párhuzamosban. Szóval semmi "irreális" nincs a lépegetőkben és a lézerfegyverekben, railgun-okban (utóbbi kettő már jelenleg is a rendszeresítés küszöbén áll a mi univerzumunkban. Akkor miért futurisztikus egy 206x-ben játszódó játékban?).
Akinek realitás kell az viszont ne háborogjon a II. vh-s játékok ellen (mármint, hogy sok van belőlük és egyebek). Háborogjon inkább az olyan FPS-es baromságok miatt, mint a pisztollyal 2-4 lövés kell az ellen leküldésére, hogy a mesterlövészpuska oda lő, ahova a szálkeresztet rakja az ember. Vagy stratégiai / taktikai játékok esetén a hk-nak 8-15-öt kell lőnie a másik hk-ra, hogy az szétpukkanjon, hogy nincs rendesen lemodellezve a páncélzat...
-
Morden24
nagyúr
Szívemből szóltál.
Bár bevallom, gyakorlatilag bármilyen stílusú játékot el tudnék viselni a Dune univerzumában.
Mondjuk egy KotoR-szerű RPG-t a Bioware-től
De amúgy teljesen jogos, a Dune megérett már egy kiadós remake-re. Nekem az Emperor mondjuk anno nem tetszett, bár ez lehet, hogy a videók bénaságának és a dizájn közenincs mivoltának volt betudható.Sectumsempra - For Enemies
-
MegalodonS
őstag
Mi ez???? Tiszta Supreme Commander koppintas lessz?
-
menalcas
őstag
Egyértelmű hogy a tiberum sun volt az über, és ezeket a képeket nézegetve nem igazán jöttem lázba vagyis kíváncsi vagyok rá tuti nem fogja ütni a TS szintet, de itt már csak részben tehet a gyártó erről, és inkább a játék ipar , túl fel van hígitva játék piac, mindenkinek más tetszik és épp ezért van az hogy 10 stratkós emberből 6 másfélét szeret és a gyártó próbál minnél több embret megfogni a játékával és nem arra megy rá hogy minnél inkább az eredeti játékot folytassák és annak a hangulatát teremtsék meg, anno a TS volt a csúcs, a mai folytatása már csak halvány árnyéka az akkori fényének.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Quent1n
senior tag
válasz #65675776 #33 üzenetére
"Valaki mondja már meg nekem, hogy stratégiai játéknál mi a bánatot számít a grafika?"
Miért ne számíthatna? Ott a CoH, a Supreme, az AoE III, az új Anno, Medieval stb. Szerintem igenis sokat dob egy igényes jól felépített grafikus motor bármely játékon legyen az rts, tps, fps, vagy éppen platform. Egy RA grafikával ma már meg se nézné szinte senki a játékot. Ahogy halad a kor úgy fejlődik a játékipar. Szerintem ez így van rendjén, és igenis fontos szempont számomra is, hogy egy rts a látvánnyal is megfogjon legalábbis eleinte. Pl. a CoH -al így ismerkedtem meg. Először mivel nem láttam át a játékmenetet annyira, így a grafika meg a fizika szögezett a monitor elé, aztán fokozatosan ismertem meg a játék mélységeit. Így most már a grafikai nem olyan fontos de azért igenis számít mert számomra sokat dob rajta.
Az irrealitás témakörében viszont tökéletesen egyetértek. A mi univerzumunkban is a lépegetők harci robotoké a jövő. Lézerfegyverekkel railgunokkal kiegészítve. Persze az lehet, hogy túlzásba viszik őket egy játékban. A sebzések páncélok stb. -vel kapcs. Mivel ezek játékok így felesleges a tökéletes realitást keresni bennük. Ha így lenne akkor a II. VH-s játékokban egy flak88-as lövéssel osztagokat döntene ki, és minden golyó egyből ölne szinte. Elég pörgős lenne.
Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...
-
phanzetomox
őstag
válasz scyllafren #32 üzenetére
igen jó lenne ha ezzel valami többirányú fejlődési lehetőséget adnának. ( épületek és egységek terén is )
[ Szerkesztve ]
-
madstunt
addikt
Áh miért nem lehet a RA2 óta összerakni egy azt überelni képes strat-ot? lassan 10 éves de nálam képtelen a közelébe érni....
Mellesleg az idő előrehaladtával egyre kevésbé lehet ezeket moddolni -
ABee
tag
Én sem szeretem annyira a lépegetôket, de nem tudom mért van ezen mindenki fennakadva. Néhányan mintha nem is játszottatok volna az elôzô részekkel... A TS is televolt lépegetôkkel, (sok képen pl a TS féle Mammuth Mk II továbbfejlesztett változatát vélem felfedezni, meg hogy néhány épület tud majd járni de ez nem jelenti hogy "hagyományos" egységbôl kevés lessz) sôt a 3. részben újra játszhattunk 2db TS-es lépegetôfajtával az egyik GDI frakciónál (Steel Talons asszem...) Az meg aki azt mondja hogy legyen bonyolultabb taktikusabb az játsszon a Total anhillatonnal vagy Supreme commanderrel. A CnC mindig is arról szólt hogy véded magad amíg meg nem tudsz építeni 4-5 mammuth tankot aztán kíméletlenül legyalulod a pályát, talán a Red Alertekben (2. résztôl fôleg) kell kicsit többféle egységet magaddal vinned. Nekem ez mint koca rts játékosnak még talán jobb is. A Warcraft3-mal pont az KôPapírOlló rendszerû bzulás miatt nem tudtam soha egy jót játszani. Grafika meg nem baj ha szép de azért RTS-nél szerintem is inkább legyen picit csúnyább de ne szaggasson be ha egyszerre 100 egység lövi egymást teljes gôzzel.
[ Szerkesztve ]
-
teeem
aktív tag
Hát épp ez az, hogy erről szól. Semmi változatosság, a lényeg hogy ne halj meg amíg nincs szuper ütős cuccod, mert csak azzal lehet nyerni, viszont akkor meg gáz van, ha az ellenek is van szuper ütős cucca, és ezzel lehetne is cáfolni hogy bizony egy total war szintű grafikával sem akadna be a játék, mert ha a két játékos serege találkozik, akkor bizony félpercen belül nem lesz meg a seregek negyede sem. De hát ez van, én annyira nem értek a cnc-hez. Mindenesetre kipróbálom.
Ja, és a lesz egy 'sz'
-
Ijk
nagyúr
Az a jó, hogy az ellenség vagy totál idióta és egyesével küldi az egységeket, vagy pedig küld egy egész hadosztályt, te is ellene egy sereget, csak a gép pill. alatt ráállítja a megfelelő egységeket a tiedre, te meg kattintgathatsz mint egy hülyegyerek, közben meg fogod a fejed ahogy darabokra hullik fél órás munkád.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
teeem
aktív tag
Igen, ezt kihagytam, hogy nem lehet figyelni egyszerre 200 egységet, és a legtöbb játékos ilyenkor általában kijelöl amennyit csak tud és ráállítja ' 1 !!! ' célpontra xd közben a gép egységei cafatokra szedik mindened... Ezt utáltam a legjobban. De sajnos ez a legtöbb rts ben így van, szóval kitalálhatnának már valami megoldást.
-
Rihard83
tag
Igen, ezt kihagytam, hogy nem lehet figyelni egyszerre 200 egységet, és a legtöbb játékos ilyenkor általában kijelöl amennyit csak tud és ráállítja ' 1 !!! ' célpontra xd közben a gép egységei cafatokra szedik mindened... Ezt utáltam a legjobban. De sajnos ez a legtöbb rts ben így van, szóval kitalálhatnának már valami megoldást.
____________________________________________________________________________
Erre már kitalálták 1998-ban vagy lehet még előbb a megoldást, már mint arra hogy ne 1 célpontra kelljen ráállitanod a hadsereged és hogy közben ne tépjék szét az egységeid.
Vedd elő a Starcraft-ot és használd az "a" betüt és ne az ellenfélre kattints hanem elébe vagy mögés és akkor láss csodát! Az egységeidhez legközelebbre lévő ellenséget támadják. Nem tudom én a Cnc és Redalert2-őt játszottam anno, többit már skipel-tem de ott még tényleg elég gáz volt ez a csak egyet bírsz nyírni egyszerre, ha ezen nem javítottak akkor eláshassák magukat.
STARCAFT II. -
teeem
aktív tag
Ja, csak abban benne van hogy pl ami gépek ellen jó, az nem a gépeket lövi, hanem a gyalogságot, ami meg a gyalogság ellen jó és a gépek ellen szart sem ér, az a gépeket lövi. Plusz mire eléjük küldöm őket le vannak mészárolva. És ez nem Starcraft.
eláshassák>>eláshatják
-
Rihard83
tag
abban lehet igazad van hogy mi mi ellen jó vagy sem, de akkor sem csinállták meg ha pl a térkép másik oldalára küldve, az egységeid esetleg ellenségbe botlanának akkor ne lőjjék szét őket hanem ellentámadásba lendüljenek, e helyett az ágyúcsöveiket mozgatva jobbra balra sürögnek forognak és mennek tovább mint a hülyék és jól megtépik őket - ezt azért már igazán kijavíthatnák
-
#65675776
törölt tag
Sejtettem, hogy ez lesz az egyik fő érv, ezért sem fejtettem ki az előző hsz-ban.
Fedezék: stratégiai szinten egy épület fedése nem tényező. Egy egész erdőé már inkább (lást Eifel-hegység erdejei 1944 végén). De ha egyes épületekre gyúrunk, illetve már keverjük a stratégiai és taktikai játékokat. A Close Combat szériában (a CC1 1996-ban jelent meg!) elég komolyan ki lehetett használni a tereptárgyak és épületek fedezékét (line of sight), az egységek képesek voltak álcázni magukat (akár 1-2m távolságból is észrevehetetlenné válva). Nem volt mindegy milyen magas épületbe veszik be magukat ez egységek és az sem, hogy mekkora aknavetővel támadod az adott épületet. Nem volt mindegy milyen irányból támadsz meg egy hk-t (amin nem csak egy darab ágyú volt, hanem a teljes másodlagos fegyverzete is megvolt, akár 3-4 géppuska is). Ebben a fedezékek használata sokat jelenthetett. És még lehetne sorolni. Grafika? Hát az bőven nem volt olyan, mint ma, szóval a 3D semmilyen szinten sem kell ehhez. És mindez még csak a jéghegy csúcsa. Összetettségben se a CoH, se a SC meg sem közelíti a CC szériát. Szóval továbbra sem látom szükségét egy stratégiai játék esetén a 3D-nek és az über grafikának.
Aki meg a mindenek feletti realitást tartja szem előtt, az játszon F2C2-vel. A grafikában nyilván csalódni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Házimozi haladó szinten
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Energiaital topic
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Formula-1
- További aktív témák...