Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Quent1n

    senior tag

    Üdv.

    Elmondanám nekem mi a gondom ezzel. A stratégiai játékok fogalmát az olyan modern játékok mint a CoH vagy a Supreme Commander egészen újraértelmezték számomra. Erre az EA kiad egy ilyen játékot ami évekkel le van maradva, grafikában is játékmenetben is sztoriban is. Számomra az EA "álom" egy olyan Generals 2 lenne amiben a CoH -ból lenyúlnának sok hasznos dolgot amiket kiegészítenének egy jól megírt élőszereplős mozikkal tarkított sztorival, megtámogatva egy igen erős online rendszerrel. Lehetne ilyet csinálni csak sajnos az EA az utóbbi években egyre inkább profitorientált céggé vált, és ez a játékain nagyon is meglátszik. Aki játszott a két fentebb említett stratégiai játékkal az tudja, hogy milyen egy modern rts manapság. Természetes, hogy amikor itt van egy ilyen C&C4 amit majd 10 fölött fognak árulni (szemben a CoH 8-9 rugos kezdeti árával) akkor sok embernél kiborul a bili. Persze még sok idő van és valószínű sok minden fog változni de ez számomra is kevésnek tűnik és a hangulatot sem látom benne. Véleményem szerint párhuzam vonható az NFS széria és e között. Mindegyik új rész hoz egy erős közepes átlagot de színtelen szagtalan, egy sima tömegtermék ami ilyen erős marketing gépezet nélkül sehol nem lenne. Anno a Generals-al sikerült újítani kicsit elkanyarodni ami szerintem nagyon jót tett az rts-ek világának. Azóta pedig csak a tucatjátékok. Még egyszer leírom biztos, hogy még hegeszteni fogják ezt, de idáig nem sokkal több SZERINTEM mint a C&C 3. Mint független RTS kedvelőnek nekem ez nagyon nagyon kevés.

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

  • Quent1n

    senior tag

    válasz #65675776 #33 üzenetére

    "Valaki mondja már meg nekem, hogy stratégiai játéknál mi a bánatot számít a grafika?"

    Miért ne számíthatna? Ott a CoH, a Supreme, az AoE III, az új Anno, Medieval stb. Szerintem igenis sokat dob egy igényes jól felépített grafikus motor bármely játékon legyen az rts, tps, fps, vagy éppen platform. Egy RA grafikával ma már meg se nézné szinte senki a játékot. Ahogy halad a kor úgy fejlődik a játékipar. Szerintem ez így van rendjén, és igenis fontos szempont számomra is, hogy egy rts a látvánnyal is megfogjon legalábbis eleinte. Pl. a CoH -al így ismerkedtem meg. Először mivel nem láttam át a játékmenetet annyira, így a grafika meg a fizika szögezett a monitor elé, aztán fokozatosan ismertem meg a játék mélységeit. Így most már a grafikai nem olyan fontos de azért igenis számít mert számomra sokat dob rajta.

    Az irrealitás témakörében viszont tökéletesen egyetértek. A mi univerzumunkban is a lépegetők harci robotoké a jövő. Lézerfegyverekkel railgunokkal kiegészítve. :) Persze az lehet, hogy túlzásba viszik őket egy játékban. A sebzések páncélok stb. -vel kapcs. Mivel ezek játékok így felesleges a tökéletes realitást keresni bennük. Ha így lenne akkor a II. VH-s játékokban egy flak88-as lövéssel osztagokat döntene ki, és minden golyó egyből ölne szinte. Elég pörgős lenne. :)

    Ha a fényt akarjuk, el kell fogadni az árnyékot is...

Új hozzászólás Aktív témák