- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Xiaomi Redmi 3S/Prime
Új hozzászólás Aktív témák
-
jokedvu
újonc
Sziasztok!
Nekem 2 hete van meg a Xiaomi Redmi 3S-em, viszont az alábbi problémát érzékeltem:
Néha, a kijelző nem érzékeli az érintésemet, és több esetben elkezd vibrálni is az adott alkalmazás.
Ha a főkapcsolóval lezárom, majd feloldom, megoldódik a probléma.A MIUI-t az Eszközök - Frissítés menüpontban lefrissítettem, de mást nem piszkáltam rajta.
Másnál is van hasonló probléma? Lehet tudni az okát?
Szoftveres / hardveres? Van esetleg valami megoldása?Köszi a reakciókat előre is!
-
jokedvu
újonc
válasz ktomcat #8913 üzenetére
Miután beléptem a Fejlesztői menübe és bekapcsoltam az Érintések megjelenítését, ugye egy kis kör jelzi mindig, hol érintettem meg a képernyőt. Nos, mikor beragad ebbe a sehova-tovább állapotba, akkor látszódik, hogy vagy 4-5-6 köröcske vibrál a képernyőn, mintha annyi helyen akarnám megérinteni, ugyanakkor sehova nem mozdul, csak vibrál. Az Engineering Módban általában sikerül megcsinálni a Touchpal testet, de ott is előjött már ez a hiba.
Touchscreen kalibrálást ugyanakkor nem találok... van egyáltalán valahol ilyesmi?
(Kezdőknek:
Fejlesztői menü: Beállítások -> A telefonról -> MIUI verzió menüpontot nyomkodni kell 5-6-szor, utána a Beállítások -> További beállítások -> Fejlesztői beállítások menüpont megjelenik
Engineering Mode: Beállítások-> A telefonról -> Kernel verziója menüpontot nyomkodni kell 5-6-szor, utána belép az Engineering Mode-ba)
-
jokedvu
újonc
válasz StevieWonder #8934 üzenetére
És a factory reset után újra lefrissítetted a legújabb verzióra?
Nekem egyébként ugyanez a verzióm van, MIUI 8 Global 7.2.16 Beta...
Ha újra jelentkezik a hiba, azt is jelezd már pls... -
jokedvu
újonc
válasz ktomcat #8913 üzenetére
StevieWonder:
Screen recorderrel készítettem egy videót, hogy ha a Fejlesztői menüben be van kapcsolva az Érintések megjelenítése (kis körrel), akkor hogyan mutat ez a kijelző-vibrálás, mikor több érintést észlel...https://youtu.be/QCEqsvN8nvM
Ugye azt írtam, hogy lezárás-feloldás után elmúlik a probléma, most viszont észrevettem azt is, hogy ha a telefon felső 2 szélénél kicsit összeszorítom a kijelzőt a hátlappal (a hangerőgombnál és vele szemben), akkor szintén elmúlik egy kis időre a vibrálás.
Elképzelhető, hogy valami érintkezési probléma áll fenn? Megpróbáljam garanciálisan orvosolni?
Edigitalban vettem, de ktomcat tapasztalatai a "javítás" idejét és minőségét illetően kétségeket ébresztenek bennem... szétszedni viszont nem akarom...ktomcat:
Nálad van valami fejlemény a szervizzel? -
jokedvu
újonc
válasz StevieWonder #9023 üzenetére
Nálam, mint előzőleg írtam, a hangerőgomb magasságában, két szélén összeszorítva a telefont, elő lehetett idézni a problémát... szóval érintkezési probléma lehet. Pedig már gyári visszaállítást is csináltam, szóval szoftvertől független, úgy tűnik.
Mivel délutánra már állandó jelleggel vibrált a kijelző, nem létező érintéseket mutatva, meguntam,
és bevittem az Edigitalba. Ott azt mondták, a közvetlen szervizt keressem meg, mert rajtuk keresztül sokkal lassabb.Ma délelőtt tehát be lett adva a garanciapapíron lévő helyre, E.R.T. Hungary, Bp. Szugló u. 54. (Nyitvatartás: H-CS: 9-17, P: 9-16)
Ott nagy nehezen sikerült megértetni a problémát, adtak egy papírt és azt mondták, kb 2 hét.Úgyhogy most várok...
-
jokedvu
újonc
válasz StevieWonder #9023 üzenetére
Nálad jelentkezett azóta a kijelző vibrálás?
Enyém lassan 1 hete szervizben van, semmi infó róla...
-
jokedvu
újonc
A rend kedvéért én is leírom mi történt a szervizzel:
Ugyebár nekem is az volt a problémám, hogy a kijelzőm néha elkezdett vibrálni, ami azért volt, mert folyamatosan több fals érintést érzékelt a panel. Ilyenkor egy lezárás-feloldással megoldódott a probléma, de utána rájöttem, hogy a kijelző két szélét a hátlappal összeszorítva szintén előjött/elmúlt a hiba, így biztos volt, hogy hardver oldali a probléma.
Ezután közvetlenül bevittük a szervizbe (ERT Hungary), ahol másfél hét után jelezték, hogy kész a telefon - szoftvert frissítettek... Természetesen ezt már én is próbáltam... így mikor bementem, azonnal reprodukáltam a hibát... Ekkor azt mondták, hogy ez esetben természetesen cseréljük a készüléket. Újabb 1 hét telt el, mikor rájuk telefonáltunk, hogy mi a helyzet... közölték, hogy mégiscsak kijelző csere lesz és alkatrészre várnak... Még 1 hét elteltével újabb telefon, még mindig semmi infó az alkatrészről, így jelezve lett nekik, hogy vagy elkészül a 30 napos határidővel a telefon vagy azonnal adják ide a csereigazolást.
(A garancia úgy van, hogy a 15 napon belüli javításra TÖREKEDNEK , 30 nap a határidő... de persze simán tovább húzhatják, és akkor terelheted jogi útra, mert kifizettél temérdek pénzt, cserébe se telefon, se cserekészülék, se infó a javítás pontos napjáról, se semmi...)
Mindezek után végül telefonon szóltak, hogy lehet menni a csereigazolásért... mindez tartott összesen 3,5 hétig, de csak mert sürgettük.
Az igazolással visszamentünk az Edigitalba, ahol már nem volt kapható ez a készülék (amilyen szerencsém van, kapok egy újabb hibás példányt ebből a szériából, holott már nemigen lehet kapni sehol sem).
Így némi győzködés után visszakaptam az árát a boltban.
Viszontnemlátásra Edigital és ERT Hungary.[ Szerkesztve ]
-
jokedvu
újonc
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen