Új hozzászólás Aktív témák
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Mondj egy példát lécci (mármint, melyik sablont kellene kiírtani/elfelejteni). Mert azt lehetne akkor továbbítani a fejlesztők felé. Legyen építő a kritika, azzal fejlődik az ipar.
utóirat: véletlenül privátra kattintottam válasz helyett először, sz'al kérlek azt tekintsd tárgytalannak
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Első pontban pont az nem történik, amitől félsz. Nem lesz sem grind, és a küldetéseket többféleképpen is teljesítheted, köszönhetően a gameplay elemeknek és a phasing technikának.
Második pont jogos, sajnos Themepark mmo lesz, nem sandbox. Viszont a zónák iszonyat nagyok lesznek, és egy zónában kb 10 szintet fejlődsz, így bárhova mehetsz azon belül is. Nagyon nagy a játéktér, ekkora területű mmo nem sok van jelenleg forgalomban. Pont ezért, bár themepark és "irányított" emiatt a fejlődés, ellentétben a TES sorozat singleplayer részével, nem tűnik ez fel játék közben. Persze, kell a következő zónához minimális szint, vagy vért fog izzadni az ember.
DE
Ez csak egy frakció egy szintezős területe a HÁROMBÓL, az első 140 óra a 450-ből, a játék harmada. Ahogy 50-et eléred, a másik két területen azt csinálsz és oda mégy, ahova akarsz, nincs "irányvonal".
Aminek én hiszek, az a béta élmény. Márpedig az üt minden eddigi scriptelt promo videót és az abból készült ilyen-olyan cikket. Ami a fenti videót illeti, 4 hónapos builddel készült, még az E3 előtt. A mostani bétában már javítva vannak az animációk (ebben a videóban iszonyat sz*r), a texturák, a mozgások, és még lehetne sorolni. Nem hiába vannak 2 napos sessionok a bétában, mert jön a következő build folyamatosan, emiatt nincs értelme hosszan tesztelni a régit.
[ Szerkesztve ]
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Rend őre tuti nem lesz a játékos, annyira nem lesz sandbox vagy lifesim a játék
De a bounty rendszerre jó esély van postlaunch. Már most tudva levő, hogy a premier utáni frissítésekkel érkezik a saját ház, a DB és Tolvajok céhe, illetve egyéb, addig felmerülő content. Amit lehet, beleraknak a premierig a játékba (lásd a hétről hétre bővülő béta kliensek fícsőrjeit), de csak addig, amíg azt időben és biztonsággal meg tudják oldani. Sajnos a TES játékok egyik ismérve, hogy iszonyat bugosak a megjelenéskor. Most erre nagyon rá akarnak cáfolni, vagyis a fejlesztéseket és az új fícsörök berakását egy pontot le kell állítani, és a már benne levőkre kell koncentrálni.
Érdemes megnézni a Neverwinter harcrendszerét, célzórendszerét (főleg ha papot indít a játékos NW-ben), mert ahhoz lesz nagyon hasonló az ESO, azzal lehet gyakorolni.
Teljesen felesleges a WoW-tal összehasonlítani, mert mind a TES sorozat és mind a WoW korszakalkotó és történelmet író játék a maga világában. Az ESO egy igazi TES játék lesz, mmo elemekkel, és nem egy MMO, TES elemekkel. A wownak pedig, akármennyire is szidja a sok ember, sokkal többet köszönhet a szórakoztató- és játékipar, maga az mmo műfaj, mint azt bárki gondolná, és itt most nem éppen a gameplay elemekre, hanem az elterjedésre és a hétköznapi életbe történő beszivárgásra gondolok, amivel eljutottunk odáig, hogy a számítógéppel való játék nem egy olyan furcsa viselkedés, amelyet szánni kell. Persze, nem csak a wow, hanem más, az elmúlt 10 évben népszerű cím is tett ezért, de a WoW volt az egyik zászlóshajója ennek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...