Új hozzászólás Aktív témák

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz trufa12 #37 üzenetére

    Rend őre tuti nem lesz a játékos, annyira nem lesz sandbox vagy lifesim a játék :)

    De a bounty rendszerre jó esély van postlaunch. Már most tudva levő, hogy a premier utáni frissítésekkel érkezik a saját ház, a DB és Tolvajok céhe, illetve egyéb, addig felmerülő content. Amit lehet, beleraknak a premierig a játékba (lásd a hétről hétre bővülő béta kliensek fícsőrjeit), de csak addig, amíg azt időben és biztonsággal meg tudják oldani. Sajnos a TES játékok egyik ismérve, hogy iszonyat bugosak a megjelenéskor. Most erre nagyon rá akarnak cáfolni, vagyis a fejlesztéseket és az új fícsörök berakását egy pontot le kell állítani, és a már benne levőkre kell koncentrálni.

    Érdemes megnézni a Neverwinter harcrendszerét, célzórendszerét (főleg ha papot indít a játékos NW-ben), mert ahhoz lesz nagyon hasonló az ESO, azzal lehet gyakorolni.

    Teljesen felesleges a WoW-tal összehasonlítani, mert mind a TES sorozat és mind a WoW korszakalkotó és történelmet író játék a maga világában. Az ESO egy igazi TES játék lesz, mmo elemekkel, és nem egy MMO, TES elemekkel. A wownak pedig, akármennyire is szidja a sok ember, sokkal többet köszönhet a szórakoztató- és játékipar, maga az mmo műfaj, mint azt bárki gondolná, és itt most nem éppen a gameplay elemekre, hanem az elterjedésre és a hétköznapi életbe történő beszivárgásra gondolok, amivel eljutottunk odáig, hogy a számítógéppel való játék nem egy olyan furcsa viselkedés, amelyet szánni kell. Persze, nem csak a wow, hanem más, az elmúlt 10 évben népszerű cím is tett ezért, de a WoW volt az egyik zászlóshajója ennek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák