Hirdetés

2019. augusztus 18., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wikings2


wikings2
(őstag)

Nem sok reményt fűztem hozzá eddig, de kezd felcsigázni :B

Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.

(#2) KisDre


KisDre
(senior tag)

Harcrendszer, ládazár nyitás, és könyvlapozgatás. Számomra valahogy ez a vidi nem sok újat mondott a játékkapcsán. Pedig igen csak kíváncsi vagyok rá azóta amióta csak az első hírt olvastam róla.

[ Szerkesztve ]

KisDre.artstation.com

(#3) blaca83


blaca83
(őstag)

Az előző videónál "fényévekkel jobb" és remélem, hogy ez a növekvő tendencia így is marad és egy jó játékot kapunk majd kézhez. ;) :C

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#4) Gave


Gave
(őstag)

Nagy kár, hogy nem tudnak elrugaszkodni az MMO sablonoktól. De azért pár ötlet egészen jól összeállt, és a belsőnézet is teljesen ok.

Mindenesetre nagyon ráférne már az MMO-ra egy 2.0, főleg mivel jönnek az új konzolok amik már egészen más kaliberű játékokat igérnek.

(#5) buzus


buzus
(aktív tag)

Szerintem ratyi, de hát ízlések és pofonok. ;)

(#6) Piszkos-Fred válasza Gave (#4) üzenetére


Piszkos-Fred
(tag)

Mondj egy példát lécci (mármint, melyik sablont kellene kiírtani/elfelejteni). Mert azt lehetne akkor továbbítani a fejlesztők felé. Legyen építő a kritika, azzal fejlődik az ipar.

utóirat: véletlenül privátra kattintottam válasz helyett először, sz'al kérlek azt tekintsd tárgytalannak :)

[ Szerkesztve ]

(#7) Gave válasza Piszkos-Fred (#6) üzenetére


Gave
(őstag)

Hát kezdetnek ott a grind factor, ránézésre ez is "menj és ölj" küldetésekkel lesz elsősorban megspékelve. Holott ugye a TES széria nagy előnye volt a több féle megoldás és a változatos kihívások.

A másik, hogy még mindig nem érezni a videókon azt a 'mész és felfedezel a világban' játék élményt. A free roaming és exploration elem nagy erőssége az SP TES játékoknak, és szerintem minden valamire való RPG-nek is.

Egyébként kb a kezdetektől aktívan küldtem a visszajelzést a fejlesztőknek, kb 3-4 hónapja hagytam fel ezzel. Támogattam többek között a legyen rendes "belső nézet" tábort és még sok másikat.

Szerintem kicsit túl sokat vállaltak, 2 az 1-ben játék, TES világ kibővítése. Most pedig, hogy konzolra is jön, így eléggé megosztottak az erőforrások. Plusz kérdéses, hogy ez az update csomagokra milyen hatással lesz.

(#8) trufa12


trufa12
(addikt)

Szerintem alakul ez...
Amikor először szó volt róla messze nem ilyen volt, és az nem is volt olyan régen. Szóval akár jó is lehet majd idővel :)

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#9) Piszkos-Fred válasza Gave (#7) üzenetére


Piszkos-Fred
(tag)

Első pontban pont az nem történik, amitől félsz. Nem lesz sem grind, és a küldetéseket többféleképpen is teljesítheted, köszönhetően a gameplay elemeknek és a phasing technikának.

Második pont jogos, sajnos Themepark mmo lesz, nem sandbox. Viszont a zónák iszonyat nagyok lesznek, és egy zónában kb 10 szintet fejlődsz, így bárhova mehetsz azon belül is. Nagyon nagy a játéktér, ekkora területű mmo nem sok van jelenleg forgalomban. Pont ezért, bár themepark és "irányított" emiatt a fejlődés, ellentétben a TES sorozat singleplayer részével, nem tűnik ez fel játék közben. Persze, kell a következő zónához minimális szint, vagy vért fog izzadni az ember.

DE

Ez csak egy frakció egy szintezős területe a HÁROMBÓL, az első 140 óra a 450-ből, a játék harmada. Ahogy 50-et eléred, a másik két területen azt csinálsz és oda mégy, ahova akarsz, nincs "irányvonal".

Aminek én hiszek, az a béta élmény. Márpedig az üt minden eddigi scriptelt promo videót és az abból készült ilyen-olyan cikket. Ami a fenti videót illeti, 4 hónapos builddel készült, még az E3 előtt. A mostani bétában már javítva vannak az animációk (ebben a videóban iszonyat sz*r), a texturák, a mozgások, és még lehetne sorolni. Nem hiába vannak 2 napos sessionok a bétában, mert jön a következő build folyamatosan, emiatt nincs értelme hosszan tesztelni a régit.

[ Szerkesztve ]

(#10) blaca83 válasza trufa12 (#8) üzenetére


blaca83
(őstag)

+ 1

Én is nagyon bizakodó vagyok, hogy a végeredmény jó lesz majd. ;)

Gave azért az előző bemutatóhoz képest remélem Te is látsz pozitívumokat. :C :DDD

A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.

(#11) Gave válasza blaca83 (#10) üzenetére


Gave
(őstag)

Természetesen, látok előrelépést és továbbra is jó végeredményt várok. Kicsit sokat vállaltak szerintem, sokfelé szeretnének teljesíteni, de ez még akár jó is lehet ha meg is tudnak felelni a kemény elvárásoknak.

Bizonyára sokat tudnak még csiszolni rajta a megjelenésig.

(#12) #57919488 válasza Gave (#4) üzenetére


#57919488
(törölt tag)

Inkabb ne a konzolok hatarozzak meg a jovo MMO jatekait :))
Maradjon csak minden MMO 1.0 de konzol mentes! :D

(#13) trufa12 válasza #57919488 (#12) üzenetére


trufa12
(addikt)

Az a baj most az a világ jön, hogy pc alapúak lettek a konzolok, ezzel a szuper gyors kommunikációval amit pc-n direkte nem érnek el ... (marketing ez ) aztán most igen csak 1 darabig a konzol fog menni ...... de később viszont már nagyon pozitív hatása lesz a pc re nézve, nem mint az elmúlt 7 év... ps3,xbox360 esetében amik teljesen különböztek még 1mástól is , nem hogy a pc-től....

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#14) trufa12


trufa12
(addikt)

Mondjuk aki fikázza (tényleg sokat vár el, mert szerintem ez bőven jó, hozza a skyrim szintet) csak akár Haverokkal :) és mire kész lesz , tuti szép és jó lesz, aztán még updatek és halad ez majd . VÁROM

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#15) KisDre válasza #57919488 (#12) üzenetére


KisDre
(senior tag)

Szerintem nem fogja a konzol visszahúzni az MMO-t, szóval ha amellett hogy MMO 2.0 lesz, még a konzol is betársul, hát legyen. Az emlegetett 1.0-ból már elegem van. Click click click... Ezt hagyják meg a Diablo-nak és a társainak, ott jó is ez a stílusú gameplay, de MMO-ban már unalmas. Többet akar oda az ember, mivel ott nem csak irányít egy karaktert és kikapcsolódik a játékos, hanem bele is éli magát. Így szépen lassan eljuthatunk az mmoRPG-ig.

[ Szerkesztve ]

KisDre.artstation.com

(#16) #57919488 válasza KisDre (#15) üzenetére


#57919488
(törölt tag)

A konzol mar a Diablo 3-at is visszahuzta :))
Nem ertem az 1.0 es 2.0 kozotti kulonbseget igazandibol, hogy mi lenyeges dolog lenne az ami miatt eljutnank oda.

(#17) Shing válasza KisDre (#15) üzenetére


Shing
(őstag)

A skillrendszer alapból nem lehet összetett ha konzolra is fejlesztenek. Egyébként a non-target harcrendszerű MMO-knál már nem unalmas a grindelés: Dragon Nest, Vindictus, Tera, stb...
Szerintem még a questekkel sincs gond, hisz nem lehet 1000 egyedi questet kidolgozni. Több tartalom, tennivaló, lehetőség kell a játékokba, hogy lehessen mit felfedezni, csinálni. Ilyen dolgokban nagyon fantáziátlanok az MMO-k.
Pl. elterjedt egy olyan insta (vagy nevezzük bárminek), amiben pályánként/szintenként meg kell ölni X szörnyet. Minden pálya egyre nehezebb, a végén van egy boss, stb. Nem tudom melyik MMO kezdte, de úgy elterjedt minden MMO-ban, hogy már olyan alap mint, hogy lehet craftolni. Azt nem értem, hogy miért? Olyan nagy csoda találmány ez a szintes öldökélés? Nem hiszem el, hogy nem tudnak jobbakat kitalálni...

[ Szerkesztve ]

Anti-hype

(#18) trufa12 válasza Shing (#17) üzenetére


trufa12
(addikt)

Menj GW 2 őzni , elég változatos qek vannak .

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#19) Wolverine válasza KisDre (#15) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Ha egy MMO-ban klikkelsz, az régen rossz :)

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#20) Vistaboy válasza KisDre (#15) üzenetére


Vistaboy
(veterán)

Egy MMORPG esetén több tucatnyi skillt kell kezelned, ezért van az a sok ikon a képernyőn. Íme:

Ha nem rendeled hozzá őket gyorsbillentyűkhöz, akkor kattintgatással nem sokra mész később. Tudom magamról, amikor először kezdtem MMO-zni, én is azt hittem, hogy így meg lehet oldani... tévedtem. :DDD

Konzolon ezt nehéz megvalósítani, ezért tartanak sokan attól, hogy rányomja bélyegét a PC-s MMO játékokra az egyszerűsödés...

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#21) batai15


batai15
(veterán)

tetszik! skyrim online. asszem tutira beszerzem majd. havidíjas lesz?

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#22) KisDre válasza Vistaboy (#20) üzenetére


KisDre
(senior tag)

Kattintás, gomblenyomás, egyre megy. Nem igazán irányítod a karaktert csak kiosztod a parancsot hogy löjön tűzgolyót, vagy targetolva suhintson a karddal abba az irányba.

KisDre.artstation.com

(#23) batai15 válasza Vistaboy (#20) üzenetére


batai15
(veterán)

Sose csipáztam ezeket a játékokat igazából. Vicces hogy a nyílvessző pl kanyarba szálld fedléd és látod..
csak gomb kombinációk nyomkodása, ahol csak a skillek számítanak, nem a játékos.

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#24) Wolverine válasza KisDre (#22) üzenetére


Wolverine
(félisten)

Az utóbbi időben egyre több olyan MMO jelent meg, amelynél nincs kijelölős targetelés (pl. a Neverwinter).

#21: nincs adat.

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#25) Gave


Gave
(őstag)

Buffed.de német interjúból egy elég érdekes mondatot lehet kiragadni:

"We want the millions of Skyrim players feel at home when they play TESO. This is also the reason that the combat system is as it is and why the UI as minimalistic ." ( németről googlis fordítás monnyuk :D )

"Azt szeretnénk, hogy a több millió Skyrim játékos otthon érezze magát amikor az ESO-val játszanak majd. Éppen ezért is olyan a harcrendszer amilyen, és azért ennyire minimalista a kezelőfelület is"

(#26) #57919488 válasza batai15 (#23) üzenetére


#57919488
(törölt tag)

Hat a Tera-ban ha nem jol celzol akkor "melle" megy eppenseggel es nincs talalat :))

(#27) batai15 válasza #57919488 (#26) üzenetére


batai15
(veterán)

Ki beszélt a terra-rol? említettem nem. :))

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#28) #57919488 válasza batai15 (#27) üzenetére


#57919488
(törölt tag)

Jah bocs. Elnezest kivanok :DDD

(#29) blackydan


blackydan
(senior tag)

Először én is kissé buktának éreztem a játékot, de egyre jobban megfog, amint meglesz valamelyik next gen. konzol tuti adok egy lehetőséget neki :DDD

(#30) GeryFlash


GeryFlash
(addikt)

Na ezt kihagyom, undorítóan néz ki (lehet fejlett technológia, de csúnya a kivitelezés), ebben a videóban semmi nem fogott meg.. :U Woltk-ig wowoztam, azóta kipróbáltam sok mindent (panda, eve online,old republic) illetve néztem videókat a guild warsról, egyik se az a én világom, gyakorlatilag arra várok (és még sokan mások, akik a cata-mop után hullottak ki) hogy készüljön már a titan project ami valószínűleg egy új blizzard mmo lenne.

Több mindent, kevesebb semmit!

(#31) velizare válasza batai15 (#23) üzenetére


velizare
(veterán)

szerintem meg az nem rpg, ahol a találatról nem a karakter, hanem a játékos képességei döntenek.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#32) velizare válasza Gave (#25) üzenetére


velizare
(veterán)

ha adsz egy linket, lefordítom.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#33) batai15 válasza velizare (#31) üzenetére


batai15
(veterán)

ott a skyrim pl. az az aranyközép út.

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#34) Piszkos-Fred válasza GeryFlash (#30) üzenetére


Piszkos-Fred
(tag)

Ezért is írom le én is mindig, hogy aki a Wow és egyéb hagyományos MMO-ból jönne az ESO-ba, az már most felejtse el, mert anyázás és hiszti lesz a vége. Nem nekik készül a játék.

[ Szerkesztve ]

(#35) trufa12 válasza GeryFlash (#30) üzenetére


trufa12
(addikt)

Én meg azt mondom ez a játék nagy lesz 1 szer :)

a wowba nem értem mit szeret mindenki, a világ nekem is tetszik meg az egész de mégsem fog meg , rohadt unalmas az eleje , én már ott kihullottam pedig becsületemre váljék nem 1 szer futottam neki eredetin és törtön is.......

azt lessem hogy a karakterem csépeli a dögöt én meg csak nyomok 1 gombot időre lő 1 tűzgömböt v akármi,

a harcos meg egyenesen rohadt unalmas mert semmi extrát nem tud ...

és ezért fizessek is ...

Ott a diablo 3 , most szeretném eladni mert már megint rá untam , nagyon de nagyon unalmas játék lett .(

Mondjuk a skyrimet meg azért nem szeretem mert egyedül vagyok 1 nagy világba és ez a élő világ azért nem teljesen igaz ,, megyek perceket találkozom 1 farkassal az sem az igazi, de pont azért lesz jó ez a eso mert több player 1 világba, party és lehet menni ..

és szerintem később simán kifogják azt belőle hozni hogy a játékosok szépen guildba rendeződnek , lesz minden guildnak 1 főhadiszálása és majd lehet nyomulni másikat bevenni , meg védeni a sajátot (én eltudom ezt képzelni , a későbbiekben ha esetleg még nem is esett volna róla szó)

[ Szerkesztve ]

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#36) batai15


batai15
(veterán)

Én nagyon várom ezt a játékot, valszeg elsők közt fogom meg venni.

"A tűzoltó nem azért rohan be az égő házba, mert rettenthetetlen, hanem mert az elhivatottsága erősebb a félelménél". John C. Maxwell*******

(#37) trufa12 válasza trufa12 (#35) üzenetére


trufa12
(addikt)

Meg azt olvastam hogy egyelőre nem lesz börtön rendszer a játékba de később ha azt is bele vágják, és npc k lecsuknak vagy esetleg játékos is beállhat a rend őrének :) az sem lenne rossz...

Nah hol van innen a wow és társai...

Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..

(#38) Piszkos-Fred válasza trufa12 (#37) üzenetére


Piszkos-Fred
(tag)

Rend őre tuti nem lesz a játékos, annyira nem lesz sandbox vagy lifesim a játék :)

De a bounty rendszerre jó esély van postlaunch. Már most tudva levő, hogy a premier utáni frissítésekkel érkezik a saját ház, a DB és Tolvajok céhe, illetve egyéb, addig felmerülő content. Amit lehet, beleraknak a premierig a játékba (lásd a hétről hétre bővülő béta kliensek fícsőrjeit), de csak addig, amíg azt időben és biztonsággal meg tudják oldani. Sajnos a TES játékok egyik ismérve, hogy iszonyat bugosak a megjelenéskor. Most erre nagyon rá akarnak cáfolni, vagyis a fejlesztéseket és az új fícsörök berakását egy pontot le kell állítani, és a már benne levőkre kell koncentrálni.

Érdemes megnézni a Neverwinter harcrendszerét, célzórendszerét (főleg ha papot indít a játékos NW-ben), mert ahhoz lesz nagyon hasonló az ESO, azzal lehet gyakorolni.

Teljesen felesleges a WoW-tal összehasonlítani, mert mind a TES sorozat és mind a WoW korszakalkotó és történelmet író játék a maga világában. Az ESO egy igazi TES játék lesz, mmo elemekkel, és nem egy MMO, TES elemekkel. A wownak pedig, akármennyire is szidja a sok ember, sokkal többet köszönhet a szórakoztató- és játékipar, maga az mmo műfaj, mint azt bárki gondolná, és itt most nem éppen a gameplay elemekre, hanem az elterjedésre és a hétköznapi életbe történő beszivárgásra gondolok, amivel eljutottunk odáig, hogy a számítógéppel való játék nem egy olyan furcsa viselkedés, amelyet szánni kell. Persze, nem csak a wow, hanem más, az elmúlt 10 évben népszerű cím is tett ezért, de a WoW volt az egyik zászlóshajója ennek.

[ Szerkesztve ]

(#39) Ps Vita válasza Vistaboy (#20) üzenetére


Ps Vita
(őstag)

Szvsz erre is jó lenne a Dualschock 4 Touchpadja:))

(#40) Xelloss válasza buzus (#5) üzenetére


Xelloss
(tag)

+1

"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.