Új hozzászólás Aktív témák

  • Piszkos-Fred

    aktív tag

    válasz Gave #7 üzenetére

    Első pontban pont az nem történik, amitől félsz. Nem lesz sem grind, és a küldetéseket többféleképpen is teljesítheted, köszönhetően a gameplay elemeknek és a phasing technikának.

    Második pont jogos, sajnos Themepark mmo lesz, nem sandbox. Viszont a zónák iszonyat nagyok lesznek, és egy zónában kb 10 szintet fejlődsz, így bárhova mehetsz azon belül is. Nagyon nagy a játéktér, ekkora területű mmo nem sok van jelenleg forgalomban. Pont ezért, bár themepark és "irányított" emiatt a fejlődés, ellentétben a TES sorozat singleplayer részével, nem tűnik ez fel játék közben. Persze, kell a következő zónához minimális szint, vagy vért fog izzadni az ember.

    DE

    Ez csak egy frakció egy szintezős területe a HÁROMBÓL, az első 140 óra a 450-ből, a játék harmada. Ahogy 50-et eléred, a másik két területen azt csinálsz és oda mégy, ahova akarsz, nincs "irányvonal".

    Aminek én hiszek, az a béta élmény. Márpedig az üt minden eddigi scriptelt promo videót és az abból készült ilyen-olyan cikket. Ami a fenti videót illeti, 4 hónapos builddel készült, még az E3 előtt. A mostani bétában már javítva vannak az animációk (ebben a videóban iszonyat sz*r), a texturák, a mozgások, és még lehetne sorolni. Nem hiába vannak 2 napos sessionok a bétában, mert jön a következő build folyamatosan, emiatt nincs értelme hosszan tesztelni a régit.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák