Új hozzászólás Aktív témák
-
wikings2
őstag
Nem sok reményt fűztem hozzá eddig, de kezd felcsigázni
Talán én is Pest vagyok... Pest a pestiségem. Pest,hogy rég Pesten lakok, s nem lettem pesti mégsem.
-
KisDre
senior tag
Harcrendszer, ládazár nyitás, és könyvlapozgatás. Számomra valahogy ez a vidi nem sok újat mondott a játékkapcsán. Pedig igen csak kíváncsi vagyok rá azóta amióta csak az első hírt olvastam róla.
[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
blaca83
őstag
Az előző videónál "fényévekkel jobb" és remélem, hogy ez a növekvő tendencia így is marad és egy jó játékot kapunk majd kézhez.
A technika eszköz. Egy gép. Amely nem ad semmit, és nem vesz el semmit. Az ember az, aki a technikával rombol vagy épít.
-
Gave
addikt
Nagy kár, hogy nem tudnak elrugaszkodni az MMO sablonoktól. De azért pár ötlet egészen jól összeállt, és a belsőnézet is teljesen ok.
Mindenesetre nagyon ráférne már az MMO-ra egy 2.0, főleg mivel jönnek az új konzolok amik már egészen más kaliberű játékokat igérnek.
-
buzus
aktív tag
Szerintem ratyi, de hát ízlések és pofonok.
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Mondj egy példát lécci (mármint, melyik sablont kellene kiírtani/elfelejteni). Mert azt lehetne akkor továbbítani a fejlesztők felé. Legyen építő a kritika, azzal fejlődik az ipar.
utóirat: véletlenül privátra kattintottam válasz helyett először, sz'al kérlek azt tekintsd tárgytalannak
[ Szerkesztve ]
-
Gave
addikt
válasz Piszkos-Fred #6 üzenetére
Hát kezdetnek ott a grind factor, ránézésre ez is "menj és ölj" küldetésekkel lesz elsősorban megspékelve. Holott ugye a TES széria nagy előnye volt a több féle megoldás és a változatos kihívások.
A másik, hogy még mindig nem érezni a videókon azt a 'mész és felfedezel a világban' játék élményt. A free roaming és exploration elem nagy erőssége az SP TES játékoknak, és szerintem minden valamire való RPG-nek is.
Egyébként kb a kezdetektől aktívan küldtem a visszajelzést a fejlesztőknek, kb 3-4 hónapja hagytam fel ezzel. Támogattam többek között a legyen rendes "belső nézet" tábort és még sok másikat.
Szerintem kicsit túl sokat vállaltak, 2 az 1-ben játék, TES világ kibővítése. Most pedig, hogy konzolra is jön, így eléggé megosztottak az erőforrások. Plusz kérdéses, hogy ez az update csomagokra milyen hatással lesz.
-
trufa12
addikt
Szerintem alakul ez...
Amikor először szó volt róla messze nem ilyen volt, és az nem is volt olyan régen. Szóval akár jó is lehet majd idővelAz élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Első pontban pont az nem történik, amitől félsz. Nem lesz sem grind, és a küldetéseket többféleképpen is teljesítheted, köszönhetően a gameplay elemeknek és a phasing technikának.
Második pont jogos, sajnos Themepark mmo lesz, nem sandbox. Viszont a zónák iszonyat nagyok lesznek, és egy zónában kb 10 szintet fejlődsz, így bárhova mehetsz azon belül is. Nagyon nagy a játéktér, ekkora területű mmo nem sok van jelenleg forgalomban. Pont ezért, bár themepark és "irányított" emiatt a fejlődés, ellentétben a TES sorozat singleplayer részével, nem tűnik ez fel játék közben. Persze, kell a következő zónához minimális szint, vagy vért fog izzadni az ember.
DE
Ez csak egy frakció egy szintezős területe a HÁROMBÓL, az első 140 óra a 450-ből, a játék harmada. Ahogy 50-et eléred, a másik két területen azt csinálsz és oda mégy, ahova akarsz, nincs "irányvonal".
Aminek én hiszek, az a béta élmény. Márpedig az üt minden eddigi scriptelt promo videót és az abból készült ilyen-olyan cikket. Ami a fenti videót illeti, 4 hónapos builddel készült, még az E3 előtt. A mostani bétában már javítva vannak az animációk (ebben a videóban iszonyat sz*r), a texturák, a mozgások, és még lehetne sorolni. Nem hiába vannak 2 napos sessionok a bétában, mert jön a következő build folyamatosan, emiatt nincs értelme hosszan tesztelni a régit.
[ Szerkesztve ]
-
blaca83
őstag
-
Gave
addikt
-
trufa12
addikt
válasz #57919488 #12 üzenetére
Az a baj most az a világ jön, hogy pc alapúak lettek a konzolok, ezzel a szuper gyors kommunikációval amit pc-n direkte nem érnek el ... (marketing ez ) aztán most igen csak 1 darabig a konzol fog menni ...... de később viszont már nagyon pozitív hatása lesz a pc re nézve, nem mint az elmúlt 7 év... ps3,xbox360 esetében amik teljesen különböztek még 1mástól is , nem hogy a pc-től....
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
trufa12
addikt
Mondjuk aki fikázza (tényleg sokat vár el, mert szerintem ez bőven jó, hozza a skyrim szintet) csak akár Haverokkal és mire kész lesz , tuti szép és jó lesz, aztán még updatek és halad ez majd . VÁROM
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
KisDre
senior tag
válasz #57919488 #12 üzenetére
Szerintem nem fogja a konzol visszahúzni az MMO-t, szóval ha amellett hogy MMO 2.0 lesz, még a konzol is betársul, hát legyen. Az emlegetett 1.0-ból már elegem van. Click click click... Ezt hagyják meg a Diablo-nak és a társainak, ott jó is ez a stílusú gameplay, de MMO-ban már unalmas. Többet akar oda az ember, mivel ott nem csak irányít egy karaktert és kikapcsolódik a játékos, hanem bele is éli magát. Így szépen lassan eljuthatunk az mmoRPG-ig.
[ Szerkesztve ]
KisDre.artstation.com
-
Shing
őstag
A skillrendszer alapból nem lehet összetett ha konzolra is fejlesztenek. Egyébként a non-target harcrendszerű MMO-knál már nem unalmas a grindelés: Dragon Nest, Vindictus, Tera, stb...
Szerintem még a questekkel sincs gond, hisz nem lehet 1000 egyedi questet kidolgozni. Több tartalom, tennivaló, lehetőség kell a játékokba, hogy lehessen mit felfedezni, csinálni. Ilyen dolgokban nagyon fantáziátlanok az MMO-k.
Pl. elterjedt egy olyan insta (vagy nevezzük bárminek), amiben pályánként/szintenként meg kell ölni X szörnyet. Minden pálya egyre nehezebb, a végén van egy boss, stb. Nem tudom melyik MMO kezdte, de úgy elterjedt minden MMO-ban, hogy már olyan alap mint, hogy lehet craftolni. Azt nem értem, hogy miért? Olyan nagy csoda találmány ez a szintes öldökélés? Nem hiszem el, hogy nem tudnak jobbakat kitalálni...[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Egy MMORPG esetén több tucatnyi skillt kell kezelned, ezért van az a sok ikon a képernyőn. Íme:
Ha nem rendeled hozzá őket gyorsbillentyűkhöz, akkor kattintgatással nem sokra mész később. Tudom magamról, amikor először kezdtem MMO-zni, én is azt hittem, hogy így meg lehet oldani... tévedtem.
Konzolon ezt nehéz megvalósítani, ezért tartanak sokan attól, hogy rányomja bélyegét a PC-s MMO játékokra az egyszerűsödés...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
batai15
félisten
tetszik! skyrim online. asszem tutira beszerzem majd. havidíjas lesz?
-
Wolverine
félisten
Az utóbbi időben egyre több olyan MMO jelent meg, amelynél nincs kijelölős targetelés (pl. a Neverwinter).
#21: nincs adat.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Gave
addikt
Buffed.de német interjúból egy elég érdekes mondatot lehet kiragadni:
"We want the millions of Skyrim players feel at home when they play TESO. This is also the reason that the combat system is as it is and why the UI as minimalistic ." ( németről googlis fordítás monnyuk )
"Azt szeretnénk, hogy a több millió Skyrim játékos otthon érezze magát amikor az ESO-val játszanak majd. Éppen ezért is olyan a harcrendszer amilyen, és azért ennyire minimalista a kezelőfelület is"
-
blackydan
senior tag
Először én is kissé buktának éreztem a játékot, de egyre jobban megfog, amint meglesz valamelyik next gen. konzol tuti adok egy lehetőséget neki
-
GeryFlash
veterán
Na ezt kihagyom, undorítóan néz ki (lehet fejlett technológia, de csúnya a kivitelezés), ebben a videóban semmi nem fogott meg.. Woltk-ig wowoztam, azóta kipróbáltam sok mindent (panda, eve online,old republic) illetve néztem videókat a guild warsról, egyik se az a én világom, gyakorlatilag arra várok (és még sokan mások, akik a cata-mop után hullottak ki) hogy készüljön már a titan project ami valószínűleg egy új blizzard mmo lenne.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
nagyúr
-
trufa12
addikt
válasz GeryFlash #30 üzenetére
Én meg azt mondom ez a játék nagy lesz 1 szer
a wowba nem értem mit szeret mindenki, a világ nekem is tetszik meg az egész de mégsem fog meg , rohadt unalmas az eleje , én már ott kihullottam pedig becsületemre váljék nem 1 szer futottam neki eredetin és törtön is.......
azt lessem hogy a karakterem csépeli a dögöt én meg csak nyomok 1 gombot időre lő 1 tűzgömböt v akármi,
a harcos meg egyenesen rohadt unalmas mert semmi extrát nem tud ...
és ezért fizessek is ...
Ott a diablo 3 , most szeretném eladni mert már megint rá untam , nagyon de nagyon unalmas játék lett .(
Mondjuk a skyrimet meg azért nem szeretem mert egyedül vagyok 1 nagy világba és ez a élő világ azért nem teljesen igaz ,, megyek perceket találkozom 1 farkassal az sem az igazi, de pont azért lesz jó ez a eso mert több player 1 világba, party és lehet menni ..
és szerintem később simán kifogják azt belőle hozni hogy a játékosok szépen guildba rendeződnek , lesz minden guildnak 1 főhadiszálása és majd lehet nyomulni másikat bevenni , meg védeni a sajátot (én eltudom ezt képzelni , a későbbiekben ha esetleg még nem is esett volna róla szó)
[ Szerkesztve ]
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
batai15
félisten
Én nagyon várom ezt a játékot, valszeg elsők közt fogom meg venni.
-
trufa12
addikt
Meg azt olvastam hogy egyelőre nem lesz börtön rendszer a játékba de később ha azt is bele vágják, és npc k lecsuknak vagy esetleg játékos is beállhat a rend őrének az sem lenne rossz...
Nah hol van innen a wow és társai...
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Piszkos-Fred
aktív tag
Rend őre tuti nem lesz a játékos, annyira nem lesz sandbox vagy lifesim a játék
De a bounty rendszerre jó esély van postlaunch. Már most tudva levő, hogy a premier utáni frissítésekkel érkezik a saját ház, a DB és Tolvajok céhe, illetve egyéb, addig felmerülő content. Amit lehet, beleraknak a premierig a játékba (lásd a hétről hétre bővülő béta kliensek fícsőrjeit), de csak addig, amíg azt időben és biztonsággal meg tudják oldani. Sajnos a TES játékok egyik ismérve, hogy iszonyat bugosak a megjelenéskor. Most erre nagyon rá akarnak cáfolni, vagyis a fejlesztéseket és az új fícsörök berakását egy pontot le kell állítani, és a már benne levőkre kell koncentrálni.
Érdemes megnézni a Neverwinter harcrendszerét, célzórendszerét (főleg ha papot indít a játékos NW-ben), mert ahhoz lesz nagyon hasonló az ESO, azzal lehet gyakorolni.
Teljesen felesleges a WoW-tal összehasonlítani, mert mind a TES sorozat és mind a WoW korszakalkotó és történelmet író játék a maga világában. Az ESO egy igazi TES játék lesz, mmo elemekkel, és nem egy MMO, TES elemekkel. A wownak pedig, akármennyire is szidja a sok ember, sokkal többet köszönhet a szórakoztató- és játékipar, maga az mmo műfaj, mint azt bárki gondolná, és itt most nem éppen a gameplay elemekre, hanem az elterjedésre és a hétköznapi életbe történő beszivárgásra gondolok, amivel eljutottunk odáig, hogy a számítógéppel való játék nem egy olyan furcsa viselkedés, amelyet szánni kell. Persze, nem csak a wow, hanem más, az elmúlt 10 évben népszerű cím is tett ezért, de a WoW volt az egyik zászlóshajója ennek.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W