Új hozzászólás Aktív témák
-
Shing
őstag
A skillrendszer alapból nem lehet összetett ha konzolra is fejlesztenek. Egyébként a non-target harcrendszerű MMO-knál már nem unalmas a grindelés: Dragon Nest, Vindictus, Tera, stb...
Szerintem még a questekkel sincs gond, hisz nem lehet 1000 egyedi questet kidolgozni. Több tartalom, tennivaló, lehetőség kell a játékokba, hogy lehessen mit felfedezni, csinálni. Ilyen dolgokban nagyon fantáziátlanok az MMO-k.
Pl. elterjedt egy olyan insta (vagy nevezzük bárminek), amiben pályánként/szintenként meg kell ölni X szörnyet. Minden pálya egyre nehezebb, a végén van egy boss, stb. Nem tudom melyik MMO kezdte, de úgy elterjedt minden MMO-ban, hogy már olyan alap mint, hogy lehet craftolni. Azt nem értem, hogy miért? Olyan nagy csoda találmány ez a szintes öldökélés? Nem hiszem el, hogy nem tudnak jobbakat kitalálni...[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Egy MMORPG esetén több tucatnyi skillt kell kezelned, ezért van az a sok ikon a képernyőn. Íme:
Ha nem rendeled hozzá őket gyorsbillentyűkhöz, akkor kattintgatással nem sokra mész később. Tudom magamról, amikor először kezdtem MMO-zni, én is azt hittem, hogy így meg lehet oldani... tévedtem.
Konzolon ezt nehéz megvalósítani, ezért tartanak sokan attól, hogy rányomja bélyegét a PC-s MMO játékokra az egyszerűsödés...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
Új hozzászólás Aktív témák
- Elárulták, hogy miért nem volt internet a fél kontinensen
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- További aktív témák...