Új hozzászólás Aktív témák
-
Shing
őstag
A skillrendszer alapból nem lehet összetett ha konzolra is fejlesztenek. Egyébként a non-target harcrendszerű MMO-knál már nem unalmas a grindelés: Dragon Nest, Vindictus, Tera, stb...
Szerintem még a questekkel sincs gond, hisz nem lehet 1000 egyedi questet kidolgozni. Több tartalom, tennivaló, lehetőség kell a játékokba, hogy lehessen mit felfedezni, csinálni. Ilyen dolgokban nagyon fantáziátlanok az MMO-k.
Pl. elterjedt egy olyan insta (vagy nevezzük bárminek), amiben pályánként/szintenként meg kell ölni X szörnyet. Minden pálya egyre nehezebb, a végén van egy boss, stb. Nem tudom melyik MMO kezdte, de úgy elterjedt minden MMO-ban, hogy már olyan alap mint, hogy lehet craftolni. Azt nem értem, hogy miért? Olyan nagy csoda találmány ez a szintes öldökélés? Nem hiszem el, hogy nem tudnak jobbakat kitalálni...[ Szerkesztve ]
-
Vistaboy
veterán
Egy MMORPG esetén több tucatnyi skillt kell kezelned, ezért van az a sok ikon a képernyőn. Íme:
Ha nem rendeled hozzá őket gyorsbillentyűkhöz, akkor kattintgatással nem sokra mész később. Tudom magamról, amikor először kezdtem MMO-zni, én is azt hittem, hogy így meg lehet oldani... tévedtem.
Konzolon ezt nehéz megvalósítani, ezért tartanak sokan attól, hogy rányomja bélyegét a PC-s MMO játékokra az egyszerűsödés...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Wolverine
félisten
Az utóbbi időben egyre több olyan MMO jelent meg, amelynél nincs kijelölős targetelés (pl. a Neverwinter).
#21: nincs adat.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)