- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
assemble
addikt
válasz ezoltán #1398 üzenetére
Jah, az ugy ertheto. Csak hallottam h valaki azert csinalt ilyet, hogy jobb legyen az aksi ideje (hogy ne fussanak a hatterben a cuccok) - ami android-on nagyjabol pont az ellentetes hatast tudja kivaltani. Jo tudni, hogy android-on a normal appok tulnyomo resze nem nagyon fut a hatterben egyaltalan, az hogy a listaban van egy app inkabb csak annyit jelent, hogy nemreg hasznaltad igy jo esellyel a memoriaban lehet, ergo gyorsan vissza lehet terni ra. Ha a listabol eltuntetsz egy appot, azzal kidobod a memoriabol, ami azzal jar, hogy a legkozelebb elinditanad, ujra be kell tolteni az appot (vagyis varni kell ra, es azalatt tobb aksit is megeszik). Tehat ha tul sok mindent kilosz a listabol, az azzal jar h mindig mindent ujra kell tolteni = nagyobb varakozasi ido es nagyobb aksi fogyasztas. Az, hogy egy program a memoriaban van, nem jar semmilyen plusz fogyasztassal, ezert is mukodik a gyari android igy, hogy a legutobb hasznalt appokat a memoriaban tartja, amig tudja. Ha nincs eleg memoria, a legregebben hasznalt appot kidobja a memoriabol, ezt a rendszer magatol csinalja, a felhasznalo altalaban eszre sem veszi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest