Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindenhova ez megy x-y darab letiltott CU-val. Akkor lenne értelme két lapkát csinálni, ha nem tudnának 13-14 TFLOPS-ot rakni ~400 mm2-es lapkába. De mivel tudnak, így felesleges mellé még egy ~300 mm2-es lapkát tervezni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
P10 is befogná 1070-et 1800mhz-en.
Vagy képzelj el egy vágott vega10-et, ami pont másfélszer nagyobb egy p10-nél. 1200mhz-en, ami pont kétharmada annak, amit a vega10 állítólag értelmes fogyasztás mellett elérhet. Értsd: 1200mhz-en annak elég energiahatékonynak kellene lennie.Nekem a memóriavezérlők száma fura. A polarist alapul véve 1300mhz-en lenne elég annyi, ami a polaris duplája. És ennyi is lesz. Igazán spórolhattak volna a méreten. Úgy, hogy a lapkán rajta van, csak nem kapcsolnak rá ramot anyagilag szerintem nem sokat spórolnak. A szilikont bukják, interposer kell, szerelés kell.
Inkább arra gyanakszom, hogy hosszútávra tervezik. Rev2 elég lesz duplázni a ramot.Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #131 üzenetére
A throttling egy nagyon fontos dolog a GPU-knál. Iszonyatosan sok pénz megy bele, hogy a throttling folyamatos legyen, mert az jelzi, hogy az alkalmazott feszültségskálázás valóban skálázás, és a hardver minden pillanatban a lehető legnagyobb órajelet állítja be magának.
A Hawaii az túl régi, abban nincs natív FP16, nincs DPP és SDWA, nincs permutáció, illetve nincs utasítás-előbetöltés. Az utóbbi a legfontosabb egy új lapkánál, mert a tavasszal érkező DirectX verzió legfontosabb fejlesztése a wave ordering lesz, ami utasítás-előbetöltés nélkül félkarú óriás. Ezekre a mostani lapkák élettartamában szükség lesz. Az új Frostbite már használ wave ordering optimalizálást, csak arra vár a DICE, hogy legyen AGS4 kiterjesztés rá.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #147 üzenetére
Fijiben ebből nincs utasítás-előbetöltés és natív FP16.
Pascalban nincs utasítás-előbetöltés, DPP és SDWA, illetve FP16 van, de le van korlátozva a driverből, tehát effektíve nincs. Ami mondjuk szerintem egy elég nagy hiba, mert ott van a hardverben, és sokat tud gyorsítani a játékokban.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Ren Hoek #151 üzenetére
A business és felhős piac együtt kb fele annyi bevételt termelt nekik mint a játékos, tavaly.
A kérdésem az volt, hogy kép-, hangfelismerés, vagy netán deep learning mennyire van jelen a mostani vagy az elkövetkező évek játékaiban, amin annyit gyorsít a gcn?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #166 üzenetére
A senkit az túlzás. Az Intelt nagyon, illetve az AMD sem ellenkezi, ahogy egyébként az NV sem, mert ettől nekik hátrányuk nem lesz, hiszen az API úgyis elvégzi a konverziót. A fejlesztők elsődlegesen az Intel igényeit szolgálják ki ezzel, mert az AMD és az NV nem fogalmazza meg az FP16-ot kritikus fontosságú eljárásként, míg az Intelnél eléggé az. Erre van elég sok leírásuk, hogy hol éri meg alkalmazni és miképpen. Ezeket követi a Hitman és a Deus Ex MK.
Az Intel elsődlegesen azért ennyire FP16 "imádó" cég, mert a Broadwell óta a teljes termékskálájuk képes előnyt szerezni belőle, míg az AMD-nél ez csak a GCN3 óta igaz. Itt sem akkor az előny, mint az Intelnél, mert csak natív a támogatás, nem pedig kétszeres sebességű.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
válasz Ren Hoek #170 üzenetére
jó az 10 és 10.1 fps-nek is... (és akkor nagyon optipista voltam)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
válasz Ren Hoek #170 üzenetére
Nézd meg az Abu által írt két játékot, hogy miképp megy az újabb IGP-ken. Ha nincs bent az optimalizáció, akkor persze hogy 10 fps.
Megalázni? Ez egy röhejes érv. Az IGP-s júzer örül, hogy simán játszhatóan fut.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Ren Hoek #170 üzenetére
Nézd a program szintjén ez csak pár sor. A fejlesztők eleve tisztában vannak vele, hogy hol érdemes ezt alkalmazni, tehát azt a pár sort megéri beírni, és máris működik minden hardverre. Még csak a tesztelést sem nehezíti meg, mert az API gondoskodik a működésről. A későbbiekben pedig egyre több hardver támogatja majd ezt nem csak natívan, hanem kétszeres sebességgel is, vagyis a már megírt kódokban jön a gyorsulás.
Az egész igazából főleg döntés kérdése, hogy rááldozzák-e azt a 10 percet a több éves fejlesztési időből, hogy definiálják a minimum precizitást az egyes shadereknél. Még egyszer írom, hátrány senkit sem ér, csak előnyös lehet az implementáció.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen