Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz vinczetibor #2200 üzenetére
Ez azért eszköz függő is. Pl oled verziós Nintendo switchnél a kijelző része és ez világosan levan írva a használati útmutatóban is.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Something_
őstag
Olvasgatom itt a repedéses posztokat.
Nekem is fel van púposodva közepén a fólia, jó randa. Most nézem, hogy a fólia alatt olyan csík van, mintha karc lenne a fólián/üvegen.
De nincs karc a fólián, így gondolom nekem is be van repedve.
Ez így nagyon vicces lesz, hogy egy 650.000 Ft-os telefonon normális használatnál bereped a kijelző. Felül kb 5 centis csík, alul meg egy 2 centis.. -
kisgyerek21
csendes tag
Sziasztok!
Nekem kb. 8-10 hónap után elkezdett feljönni a belső fólia középen. Próbáltam elintézni, hogy megvárhassam a fólia cserét az oktogon szervízben, de nem ment. Ezek után egy nyitáskor "szétrepedt" a belső kijelző. Közepén (ahol feljött a fólia) megjelent egy hosszanti fekete csík és megszűnt az érzékelés is. Szerencsére jótállás keretében cserélték, kb. egy hét alatt lett meg.
Azt még hozzátenném, hogy nem volt intenzív használat, az első időszak után kb. napi 1-2 nyitás, szóval szerintem ez sajnos típushiba. -
vilmose33
őstag
válasz kisgyerek21 #2205 üzenetére
Nálam is ez volt csak 1 èv 2nap után, akkor mèg nem volt fólia, én meg nem vettem le ,semminél jobb. Nem rég írta itt egy mérnök, hogy valószínűleg a feljött fólia okozza.
A jövő most van
-
helixP
nagyúr
válasz Something_ #2209 üzenetére
Teljesen egyetértek.
-
vinczetibor
aktív tag
válasz csolaca68 #2212 üzenetére
Szerintem ne nézegesd. Ameddig hülyeséget mondanak, addig van esélyed. Kérd, hogy adják írásba a garanciális javítás elutasításának okát és utána járd végig azt az utat, ami már másnak bejött.
Ha valaki értelmesebbel találkozol és azt mondja például, hogy eltávolítottad a kijelző védelmére szolgáló védőfóliát és emiatt sérült meg a kijelző, akkor bajban leszel. -
Rolland7r
újonc
Sziasztok,
A mai napon beszereztem egy Fold 3-at céges telónak.
Egy a bajom, hogy azt írja rootolt és emiatt nem működik az outlook.
Esetleg erre létezik valami megoldás? -
helixP
nagyúr
válasz Rolland7r #2216 üzenetére
Igazából szerintem nem is a Root a baj (unrootolni mindig lehet), hanem inkább az, hogy a Knox számláló is ugrott.
-
Rolland7r
újonc
Na úgy néz ki, hogy más volt a baj.
Kétszer Smartswitchel hoztám át minden adatot az iphone-omról, egyszer se volt jó az Outlook. Harmadjára költöztetés nélkül lőttem be a telefont és így működik
Szóval jelenleg csak a Samsung passt buktam az meg nem nagy cink.Köszönöm helixP a cikkeket, egyszer ha lessz affinitásom lehet, hogy megcsinálom
-
Maxximus
őstag
válasz Ace owner #2222 üzenetére
Ez a be számítás a samsungnál, nagyon megalázó árat jelent ? Nyilván a kényelemért csrébe....
Fold 4,Note20 U+Watch Active 4+Tab S7 FE**i12 Pro Max+watch 7 SS**iPad PRO 12,9 ,Mac Air M1 **VIDEO:DJI Osmo Pocket&Mobile 3**DRON: Mavic AIR FMC,**ZENE:FIIO M11+FH5,Sharling M1,DragonFly Cobalt**FEJES.:AKG545,845BT,BOSEQC25,Audeze LCD2,Sony WH1000XM3,Focal s.Clas,Grado SR80e
-
csolaca68
tag
válasz Something_ #2213 üzenetére
Megérkezett a samsung válasza a kijelző hibára. Szkeptikus vagyok, volt már negatív tapasztalatom ezzel a szervizzel.
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy az SM-F926B típusú, imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe." -
vilmose33
őstag
válasz csolaca68 #2227 üzenetére
Feljött szép lassan a belső fólia , utána nem sokkal berepedt középen . Bevittem az Oktogóni szervízbe ,ahol azt mondták az én hibám, mivel elmúlt akkor pár nappal 1 éves ezért teljes àron tudják cserélni csak. Viszont korrekten azt tanácsolták írjak az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat tőlem is bekért mindent, utána nekem is le kellett adnom ,bevizsgálták,pozitív elbíráltàk ,kicseréltek az alaplapon és a burkolaton kívül mindent ingyen. Kb. másfél hét volt.
[ Szerkesztve ]
A jövő most van
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Beszéltem az oktogon szervízel, azt mondták megnézik a kijezőm repedését.
Telekomon keresztül eltudom küldeni Ő hozzájuk? -
Gubu0101
veterán
válasz szalai112 #2230 üzenetére
Lehet tovabb tart,meg kitudja hova kuldik,meg meddig ulnek rajta meg meg okoskodhatsz veluk is egy sort .Lehet a legegyszerubb,ha online rendelsz gls futart,igaz nem ingyen van.Az mar holnap el is megy,felveszi a csomagot meg elviszi a cimre.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Venyera7
senior tag
Voltam a fehérvári Samsung szervízben a fólia csere miatt, azt mondták nekem ott, hogy csak a budaörsi szervizben tudják megcsinálni... Igaz lehet ez vagy csak nem akarják megcsinálni?
-
-
Venyera7
senior tag
Csak fólia csere esedékes még, fél éves a telóm.
Sefneni
Egyszerűen nem értem egy hivatalos szervíz miért viselkedik így. Engem gyakorlatilag lepattintottak... A telefonos elérhetőségük is át van írányítva egy olyan számra, ami mindig foglatat jelez. Napokon keresztül próbáltam elérni őket telefonon sikertelenül.[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
-
válasz csolaca68 #2239 üzenetére
Bár más nyelven, de ilyesmit olvastam én is. Szóval itt is a kijelző része, mint az oled switchnél. Gondolom eltávolítás esetén, akár a garancia is ugorhat. Nekem szerencsére még rajta van, de a repedés már egyre hosszabb. Valószínűleg jövő héten küldöm javításra.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
-
vinczetibor
aktív tag
válasz csolaca68 #2239 üzenetére
Azt írják JAVASOLJUK, hogy ne távolítsa el. Ez bármelyik kijelzőre és védőfóliára igaz. Ha a kijelzőn nincs fólia, akkor könnyebben megsérül, mintha rajta van. Ennek csupán ennyi az értelme, de ugyanúgy nem része a kijelzőnek, mint a külső kijelzőn lévő gyári fólia. Nekem mindkettőt cserélték, amikor a belső fólia megrepedt anélkül, hogy a külső fóliát megemlítettem volna.
-
DrBubo77
addikt
Valaki feltette már a legújabb frissítést?
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest