Új hozzászólás Aktív témák
-
Florens
tag
válasz giroud199 #1594 üzenetére
Nekem sem sík. Emiatt az oktogon szervíz visszautasította a fólia cserét, mert a fóliázó gép nem tudja megcsinálni. Sohasem nyílt ki teljesen, ergo gyárilag szar, de a kijelző csere nem garanciális probléma. Ennyit ér a gyári 3 év garancia. 699ért csináljak vele, amit akarok. Samsungtól már egy porszívót sem veszek, ilyen szervízháttérrel.
-
giroud199
aktív tag
válasz Florens #1608 üzenetére
Körülbelül, 4-5 pottyszeru kopás miatt a zsaneron (ami ugye polírozott acél) valószínű valami kulcs hozzaerhetett a zsebben, amúgy makulátlan a készülék... Ezért felhivtak ma, hogy valószínűleg nem lesz garanciális a készülék, felkuldjek e pestre?? Most komoly?? Annak milyen hatása van a mechanikara, 22honapos készülék, leejtve sosem volt.... Szinte végig tokban volt tartva. Erre ilyen aprosagra hivatkozva megszerrtnek vonni a garanciát!!! Ennyi erővel egy normál telefon sarkán vagy a keretén van egy kis kopásnyom már nem is garanciális... Röhejes ez a hozzaallas egy 730000forintos készülék esetében!
>>iPhone14Pro&12Pro<<
-
-
torrente777
tag
válasz giroud199 #1611 üzenetére
Semmit nem érsz vele ha van 1 kis ütődés a kereten ,bevizsgálják és azt fogják ráírni külső behatás érte és visszadobják.Én is így jártam vele plusz 1 haverom is.Panaszkönyvbe is irtam egy szép szerelmes levelet de semmi.Na én pont ezért már nem veszek gyári samsung garanciás Foldokat amikor megjelenik mert úgy se ér semmit.
-
Freezee
senior tag
válasz Florens #1610 üzenetére
A többi márka is ilyen, meg kb minden cég. Bármi kapaszkodót találnak próbálnak kibújni a felelősség alól, ne kerüljön pénzükbe. Amúgy inkább az figyelhető meg, márkától függetlenül, hogy bizonyos mennyiséget megcsinálnak és azon felül megy a tökölés. Nekem például eddig pozitív tapasztalatom volt a Samsungal, volt olyan Note telefonom amikor a zsebemben megroppantottam a kijelzőt és elment a kép, azt például gariban cserélték szó nélkül. Viszont tavaly elött meg a forrósodó puposodó Iphone-omat nem voltak hajlandóak még szervizelni sem. Még1x nem márkafüggő ez az ügyintézés
-
Florens
tag
Tudom ez nem a beárazós topik, de mennyi érhet egy full patika (kivéve a felváló belső kijelzófóliát) silver 12/256-os fold 3?
Külső képernyőn spigen üveg. Doboz, összes tartozék. SES vásárlás. -
Pulsar
veterán
válasz Freezee #1614 üzenetére
Nekem régen volt egy talán Alkatelel telefonom, közepén egy 4 irányú gombbal. Már az első perctől kezdve nehezen működött. Kb 1 hónap után vissza vittem, hogy szar. Vissza kaptam, hogy beázott. (Esö nem esett, nyár volt) volt egy iPhone 8-am. Melegedet magában a készülék, néha annyira, hogy kikapcsolt. Visszavittem egyszer vissza adták hogy semmi baja, majd mikor másodjára vissza vittem, addigra az aksi megragad kicsit és attól a hátlap megrepedt. Ketté tépték a garancia levelet, hogy sérült a készülék.
Szóval ahogy Te is írtad, nem márka függö, csak egy majd 1 milliós telefonnál lehet elvárja az ember egy kicsit másabb hozzáállást, mint ahogy a töltöt sem értem miért nem fér bele ebbe az árba. (Tudom, nem azért nincs benne, elvileg)[ Szerkesztve ]
-
giroud199
aktív tag
válasz torrente777 #1613 üzenetére
És ezt te hagytad?? én biztos nem hagyom, annak a sérülések semmi köze hozzá, ha igen akkor bizonyítsak be
>>iPhone14Pro&12Pro<<
-
veterán
válasz torrente777 #1612 üzenetére
A gyári Samsung garancia és a SES garancia az ugyan az?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
Pulsar
veterán
Meguntam, és leszedtem a belső kijelző fóliát. 11 hónapot bírt. Vagyis annyit sem, én bírtam annyit A közepe már teljesen végig volt repedve, 3-3cm-t el volt válva a kijelzötöl, teljes hosszában, és néhol már szöszmöszök is voltak alá ragadva. Kinyitáskor recsegett, és most szerintem könnyebben is nyílik
Hát egy csöves középkategóriás telefonból megint egy prémium érzetü készülék lett.
És ahogy már valaki írta, a középső hajtás szinte nem is látszik igy, még annyira se, mint ujkorában.[ Szerkesztve ]
-
giroud199
aktív tag
Kinek mennyi időt vett igénybe a fold készüléke esetleges szervízelése? Nekem másfél hete bent van ,de szóra sem méltatnak...
>>iPhone14Pro&12Pro<<
-
Hollandiában ma kaptam meg az android 13 frissítést. Még nem raktam fel, várok pár visszajelzést.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Gubu0101
veterán
Most toltom a Magyart,ide is megerkezett ~ 2.2Gb
Nem varok,szerintem nincs mire,ha hiba van azt ugy is javitjak,de meg egy frissitesel sem jartam ugy,hogy gond lett volna.…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
-
bigkokas
tag
Szép napot.már nem emlékszem hogy vagy ez a frissités mizéria..ha nekem THM/THM/THM/EUX/THM
akkor az szolgáltatóit kell megvárnom??
És itt nem ajánlott a teljes visszaállítás és új az új 13 belakása??Samsung Galaxy Z Fold 3& Galaxy Watch 3
-
Gubu0101
veterán
válasz bigkokas #1645 üzenetére
Nekem is szolgaltatos es mar megjott (yettel).En sose csinaltam semmilyen visszaallitast.Mondjuk meg nem is olvastam erol,hogy kellene vagy barki szokott,csak most itt eloszor De lehet hasznal valamit,passz.
…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless MacBook Air M1 iPad Air iPhone 14 Pro Max Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!