Új hozzászólás Aktív témák
-
csolaca68
tag
Sziasztok!
Néhány napja vásároltam egy ilyen telefont.
Lenne néhány kérdésem:
-galaxy watch 4 órával együtt használom, ha az órát alvási üzemmódba kapcsolom akkor a telókijelzője fekete-fehér lesz. Előtte not20 ultránál színes maradt a kijelző.
-google térképet nem lehet sötét módba álítani
Gyári hívásrögzítő használata miatt egyből Indonéz (xid) romot raktam rá. Note20 ultrát is így használtam, nem volt probléma.
Köszönöm a segítséget! -
csolaca68
tag
válasz gilfoyle #718 üzenetére
2 kuponkódot szerintem nem fogadnak el. De én nem is látok olyan opciót, hogy kért kuponkód. Nekem van kuponkódom, de nem fogadja el.
"A megadott kód nem befolyásolta a megrendelést. Felhívjuk a figyelmedet, hogy a kódok csak bizonyos tételekre vagy bizonyos feltételek mellett érvényesek." Komolytalan az egész.[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
válasz szalai112 #2160 üzenetére
Ma reggelre nekem is megelent. Fólia nelkül használom, de szerintem nem karc, hanem kezdődő repedés. Nem tetettem rá fóliát, nem akrtam Budapestre küldeni. Debreceni samsung szervíz nem tudja cserélni a fóliát, javítás idejére sem tudnak cserekészüléket biztosítani. Kijelzőre csak 1 év gararnia van?
[ Szerkesztve ]
-
csolaca68
tag
válasz vilmose33 #2164 üzenetére
Szia!
Köszönöm a válaszod. A telefon márciusban volt 1 éves. Ma beszéltem az oktogon szervizzel. Arról tájékoztattak, hogy nem lett volna szabad levennem a fóliát a belső kijelzőről, mert az a kijelző része, és garanciaesztéssel jár. Ha 1 éven belüli lene akkor promocióban cserélték volna. Így fizetős, ára 270.000 HUF. -
csolaca68
tag
válasz Something_ #2213 üzenetére
Megérkezett a samsung válasza a kijelző hibára. Szkeptikus vagyok, volt már negatív tapasztalatom ezzel a szervizzel.
"Sajnálattal értesültünk arról, hogy az SM-F926B típusú, imei számú készülékével probléma adódott.
Értesítjük, hogy megbízást adtunk szerződött szerviz partnerünknek (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) az egyszeri alkalomra szóló bevizsgálás elvégzésére.
Kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot szervizpartnerünkkel és kérje a készülék bevizsgálását, mely során szervizünk szakvéleményt készít a meghibásodásról és annak eredménye alapján társaságunk a hatályos jogszabályoknak megfelelően megszünteti a hibás teljesítést, amennyiben ezt nem zárja ki egyéb, jótállás körébe nem tartozó tényező.
A szerviz által kiadott jegyzőkönyv alapján tudja Központunk az Ön kérését elbírálni.
Kérjük jelen levelünk másolatával, a kézhez vételtől számított 30 napon belül, az eredeti jótállási jeggyel, a vásárlást igazoló számla másolatával, valamint a gyári tartozékokkal együtt adja le a készüléket gyors-szervizpontjaink egyikénél, ahonnan továbbítják azt központi szervizünkbe." -
csolaca68
tag
-
csolaca68
tag
Sziasztok!
Az enyémnek a belső kijelzőjén volt 2 pici repedés vagy karc, fólia már nem volt rajta. Már 15-én leadtam a debreceni márkaszervizben, de még csak tegnap érkezett meg a TMX-hez. Először az oktogon szervibe ment és onnan a TMX-hez. Ma hívtam őket, visszahívást ígértek és vissza is hívtak . Azt mondták gyártói elbírálás alatt van. Reménykedek, hogy nekem is kicserélik . -
csolaca68
tag
Jó fej volt a samsung.
„TMX Mobile Solution Szerviz Kft. szervizpartnerünk által végzett bevizsgálását követően megállapítást nyert, hogy az SM-F926B típusú, ... IMEI számú készülék kijelzője külső mechanikai hatás következtében megsérült, mely sérülés nem kezelhető jótállás körében.
A fentiek ellenére és az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, valamint kérését figyelembe véve méltányossági javítást szeretnénk felajánlani Önnek készülékére, amely egyszeri alkalomra szóló díjmentes javítás.
Amennyiben elfogadja ügyének ilyen módon történő végleges lezárását, kérjük, hogy tíz munkanapon belül, írásos válaszában tájékoztasson bennünket.”
Örömmel elfogadtam, bár nem tudom mit foglal magába a javítás.