Új hozzászólás Aktív témák

  • alfi95

    tag

    válasz California1 #42339 üzenetére

    Hali.

    Volt anno egy kijelző csikozódási problémám ( itt is irtam ) a kijelzőn. futár vitte tmx-hez 2x de szerintük tökéletes volt. Ajámlotáttok a váci uti szervizt. Felmentem leadtam 1 hér múlva mehettem érte. cseréltek kamerát, hagszorót kijelzőt. másnap reggelre újra csíkos lett a kijelző, azonnal vissza mentem, szabadkoztak , mondták kicserélik a főpanelt. 1 hét múlva megyek érte , kijelző csere volt mert a hibához semmi köze a főpanelnek - mondta a srác. mondom ok használom akkor ez volt 2 napja. ma újra előjött a csík !!!! berágtam hivom samsungüfsz-t mondom a helyzetet, vigyem vissza a váci utra és ott ráteszik 1 hosszabb tesztre. na ne , cserét szeretnék mert 2 hónapja lassan használni nem tudom a telot. rendben irjak mailt és elinditják a folyamatot, ami a következő : telót felviszem a szervízbe ők továbbitják a központiba és ott eldöntik hogy jogos-e az igénye. melyik a központi a tmx ? kérdeztem. a z mondja a srác. hát akkor képzeljétek el hogy abban a szervízben döntik el ahol nem is találták meg a hibát 2x sem !!!! padlón vagyok ettől az egésztől.

    nem válasz akart lenni de nem tudom törölni, sorry

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák