Új hozzászólás Aktív témák

  • kazanka

    őstag

    válasz leslien #17408 üzenetére

    Nálam /az okokat már néhány fórumon leírtam/ kizárt hogy akár meg is nézzem,nem hogy megvegyem a bolti garanciás"telefont" Az Lg garanciáról pedig ennyit:

    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkat megkereste.

    Amennyiben a jótállási jegyet az LG állította ki és teljesen ki van töltve pecsételve akkor igen elegendő a számla nélkül és tudja érvényesíteni a jótállását a készüléknek. Viszont ha valamelyik adat hiányzik vagy nincs lepecsételve avagy nem az LG állította ki, úgy sajnos nem elegendő a jótállási jegy.

    Remélem tudtam segíteni.
    Amennyiben úgy érzi a tájékoztatás nem volt teljeskörű, kérjük küldje el érdeklődését újra, illetve bármilyen további kérdés esetén készülékeinkről, szolgáltatásainkról forduljon bizalommal telefonos ügyfélszolgálatunkhoz a 06 40-54-54-54-es számon (H-P: 8-18, SZ: 9-17).

    Tisztelettel:
    Kiss Ferenc
    LG Electronics Magyar Kft. - Ügyfélszolgálat

    A garanciáztatás azért nem olyan egyszerű,hogy beviszek egy telefont és már csinálják is,csak LG felírat legyen rajta.

Új hozzászólás Aktív témák