Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k5.20

    senior tag

    válasz Tippmix46 #2991 üzenetére

    Egyszer és utoljára a garanciához:
    - volt itt talán két emberke is, aki pl. a B-telnél vásárolt. Elballagtak vele Budaőrsre, megmutatták a számlát, stb. és azt a választ kapták:ha baj van vihetik a készüléket. Most ez miért nem elég?
    - a magyar Samsung csak e topic látogatóitól kb. 50-szer kapta meg azt a kérdést az elmúlt hetekben írásban, telefonon stb., hogy akkor most mi is van a Note2 garanciájával...A helyükben már én is kezdenék hülye módon viselkedni, meg egyre kritikusabb szabályokat felállítani. Ha sokáig izgatjátok őket, akkor oda fogunk jutni, hogy még a tinta minőségét is ellenőrizni fogják, amivel a garilevelet nyomtatták...
    - maradjunk annyiban, hogy higgyünk a kereskedőnek, akinek azért van felelőssége abban, mit, hogyan ad el. Azok a "zug"-boltok, amelyeknek a neve itt felmerült, már 5- vagy akár 10 éve is kereskednek hazánkban. Nem tűntek el 2 évenként. Ha az ott kapott garancia nem fedi a valóságot, akkor majd visszamész és lejátszod velük a dolgot, hiszen tőlük kaptál számlát, garanciát stb. rajta van a pecsétjük. De ne legyen erre szükség.
    - senki nem volt kényszerítve e készülék megvásárlására, de arra sem, hogy hol vegye meg. Döntésünkért vállaljuk a felelősséget, meg a következményeket.

    Az enyémnek az a következménye, hogy a kezembe van életem eddigi legjobb készüléke és piszkosul élvezem. :))
    Élvezném azt is, hogy ide jövök és értelmes, előremutató információkat adok, kapok. De kétnaponta kényszeresen előkerül egy nem valós, csak vizionált probléma: a garancia. :(((

    Azt az ajánlatot tenném, hogy legközelebb csak akkor beszéljünk a gari-témáról, ha valakinek valós garanciális szervizügye támad a Note2-vel!!! :K

    Akinek meg még nincs készüléke, és éppen a gari téma érdekli, kérje Barátunk segítségét, vagy e topic keresőjébe gépelje be kívánságait és már ömlik is a válasz ezerrel...

    Béke Veletek!

Új hozzászólás Aktív témák