Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Chaser #263 üzenetére

    A boltot tudtommal semmi nem kötelezi, hogy az 1 év kötelező jótállási idő lejárta után a vevő nevében eljárjon a gyártó felé - megteheti, de nem kötelező.
    Manapság egyébként a legtöbb gyártónál(pl. Samsung, Logitech) be lehet regisztrálni sorozatszám alapján a terméket, és onnantól a gyártói garancia érvényesíthető rá, akárhol is vetted, csak neked kell eljárni a gyártó felé.
    Nekem pl. a Logitech futárral küldte ki a csere G603-amat miután telefonon/e-mailen megkerestem őket, mert akkoriban az iPonon volt egy lista gyártókkal, akik felé nem voltak hajlandók garit intézni, csak ha személyesen vitted be hozzájuk a hibás eszközt - azóta ez a lista eltűnt az oldalukról, ahogy az általános garanciális ügyintézés menetének leírása is(csak a Garanciafutár használatának mikéntje van már fent) - lehet, hogy a körmükre koppintottak :F

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák