Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
válasz forumpista #44 üzenetére
Ezen extrák jó része a benzines változatokban is benne van. Az ilyen mindenes platformokba (benzines, dízel ,hibrid, elektromos ugyanabban a kasztniban) már minden rendelkezésre áll. De nyilván egy tisztán villanyos sem maradhat el mögöttük, mert ez a trend, hajtáslánctól függetlenül.
Egyébként nem tudom, miért lenne felesleges: tegyük fel, hogy Németországban ingázol oda-vissza napi 80-120 km-t. Sanszos, hogy ebből 40-100 km-t autópályán mész, máris megérheti. de mondjuk egy távolságtartó tempomat országúton se hülyeség.
Amúgy meg már ma sem minden villanyautó egyforma. A városi szaladgálós kategória jellemzően 80-140 LE között van. A motor kicsi, könnyű, egyszerű, hatékony, miért ne lehetne erős? Állítólag már csak visszatöltés miatt is ilyenek.
A tényleg erős Teslák meg nem csak 60 km ingázásra valók, mert autópályán is elmennek 3-500 km-t egy töltéssel. Ez azt jelenti, hogy egy tipikus hosszabb egynapos utazást 2-3 töltéssel abszolválnak. Nem tudom, miért kell úgy tenni, mintha a villanyautók az utca végéig is csak konnektorral jutnának el...
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...