Új hozzászólás Aktív témák
-
cousin333
addikt
válasz forumpista #44 üzenetére
Ezen extrák jó része a benzines változatokban is benne van. Az ilyen mindenes platformokba (benzines, dízel ,hibrid, elektromos ugyanabban a kasztniban) már minden rendelkezésre áll. De nyilván egy tisztán villanyos sem maradhat el mögöttük, mert ez a trend, hajtáslánctól függetlenül.
Egyébként nem tudom, miért lenne felesleges: tegyük fel, hogy Németországban ingázol oda-vissza napi 80-120 km-t. Sanszos, hogy ebből 40-100 km-t autópályán mész, máris megérheti. de mondjuk egy távolságtartó tempomat országúton se hülyeség.
Amúgy meg már ma sem minden villanyautó egyforma. A városi szaladgálós kategória jellemzően 80-140 LE között van. A motor kicsi, könnyű, egyszerű, hatékony, miért ne lehetne erős? Állítólag már csak visszatöltés miatt is ilyenek.
A tényleg erős Teslák meg nem csak 60 km ingázásra valók, mert autópályán is elmennek 3-500 km-t egy töltéssel. Ez azt jelenti, hogy egy tipikus hosszabb egynapos utazást 2-3 töltéssel abszolválnak. Nem tudom, miért kell úgy tenni, mintha a villanyautók az utca végéig is csak konnektorral jutnának el...
[ Szerkesztve ]
"We spared no expense"
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Azonnali mobilos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- Vodafone mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...