Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikk2000

    őstag

    válasz mikk2000 #13986 üzenetére

    Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg.

    pontosítok, + a Forge :)

  • #19617792

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13986 üzenetére

    ez az 50 van amikor több, mint 100 és ők már csapágyasra járatták szopórollert, hogy neked összesen kettő darab klikk legyen a játszás. :DDD

    "De az is kiderül hogy végülis mire is jók ezek a modpackok. Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."

    minek? nem a Mojang / MS feladata, hogy a modok számára kedvezőbbé tegyék a dolgokat. alap Minecraftba felesleges lenne, mert nincs olyan, hogy adott dologból többféle lenne benne.

    "Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne :) Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"

    Minecraft 1.7 előtt erre is kellett ügyelni, ha modokat lapátolgattál össze. modpackok esetén ezt is megcsinálták. btw elszállni bármitől eltud, de az a logban kiderül miért történt.

    "de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."

    nem feltétlen, mert levegő blokk marad utána, és hogy különböztessek meg egy levegő blokkot a másiktól? stone helyére egyszerű bármit írni, de ha a bármit kiveszem és marad helyette semmi, akkor hogy állapítsam meg mi volt ott azelőtt? ehhez snapshot kéne előtte-utána állapotról, különbség számolás és aszerinti módosítás, de még így is problémás lenne.

    a példaként hozott CoFHCore konfig a direwolf20 packból van, a többi konfigban is ugyanezen ore-ok szerepelnek, csak a srác szétszedte négyfelé, mert szórt/réteges oregenerálást szeretett volna saját packjában.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz mikk2000 #13986 üzenetére

    "Minnél többet akar valami tudni, annál több lesz a hibalehetőség. Még azaz egy moddal is vannak gondok, na most ha ebből van 50..."

    akkor miért legyen forge-ban ore gen ?:D egyébként single playerben ezer éve játszok modokkal, mindig voltak bugok, mindig is lesznek. de ezek miatt pl nekem egyszer ha ugrott a világom. a többi olyan bug hogy az egyik mod kábelével nem megy a másik mod gépe... a szerverek meg néha lehalnak, de sokan sokfélét csinálnak, több ezer loadolt chunkkal, kivédhetetlen a hiba...

    "Mivel az MC fejlesztői arra sem veszik a fáradságot hogy az ütközések elkerülés végett legalább egy szabványos név adatbázis csináljanak, ezt a modpackok készítői oldják meg."

    mégis miért kéne ők kéne ezen dolgozzanak? ők nem akarnak fúziós reaktort a játékba. valaki visszafejtette aztán mókolják ehhez a mojangnak aztán semmi köze, nem is akartak soha belefolyni. nem is hiszem hogy dolguk lenne...

    "Értem, lassan kiderül hogy tulajdonképp ha mondjuk érceket akarok szopás és kényelmetlenség nélkül akkor modpack kell, de akkor már másik launcher is... :)"

    és jönnek mellé gépek, amikkel 2-3-4-5x-özni lehe őket, tárolni lenezeken nem chestekben, automatizálni, stb. ha csak pár új érc kell amiből páncélt meg fegyvert lehet csinálni akkor egy mod elég metallurgy-t felteszed és örülsz.

    ez a m-ore mod ez valami underground lelkes izé lelkes valamije. mivel bárki kódolhat mc-re ezért fog is. hogy szar hát így járt aki leszedi. ha egységes rendszer lenne vélhetően nem is írt volna modot.

    "Ne piszkáld fel a fantáziám hogy még arra is figyelni kéne :) Csak elszállás esetén nézegeted az ID ütközést?"

    szól az mc ha azonos id-re pakol két mod egy blokkot és nem tudja megoldani. akkor ki kéne találni hogy mire írd át configban az id-t hogy jó legyen és ne egy másikra tedd át... ilyenkor van egy mod az idfix minus, az megcsinálja, de első indítás után ki kell szedni. honnan tudná egy modder hogy valami srác a világ másik felén a 3454-ös id-t már használja? sehonnan.

    "Az ércekkel kapcsolatban vetettem fel, mert az hogy eltűnik egy-két szerkezet az hagyján, de az hogy lyukacsos lesz a föld és leesek, az már nem vicc, és elméletileg nem egy magas labda megoldani, tulajdonképp a regen ellentéte."

    írtam példákat hogy miért az. az ércek is olyanok mint a gépek. ha az a mod generálta, akkor ha törlöd az érc is megy vele. van olyan mod ami ércet is generál meg virágot is meg fát is. akkor annak a modnak ami az egészet vezényli tudnia kéne hogy az a föld alatt van az a föld fölött, az fa az virág az ore, és ore az kő a többi levegő. ezt semmi nem fogja kezelni, semmi nem fogja ismeri az összes jelenlegi és jövőbeli modot, hogy az mit generál, miért, és hogyan. vannak modok amik brutál nagy labirintusokat csinálnak. azokat keresse meg, és töltse végig kővel? és még mindig a felszínt kapargatjuk... ezt lekövetni azért nem olyan vidám...

    "Kösz, de nekem az egész kéne, mert akkor sacc benne lesz az a mod is, amit esetleg leszedek :)"
    a cofh nem egy univerzális, minden modot lefedő generátor. a legtöbb tech mod ami ismertebb, használt, az mind copper, tin, aluminium, stb -t igényel. ami ezen felül van azt a mod a saját szabályai szerint teszi amit a configban le is írnak. írtam is példákat. a cofh nem szól bele hogy a quartz ami nélkül a mod nem is él hol és hogy generálódik. csak az univerzális, mindenki által használtakat fogja össze.

Új hozzászólás Aktív témák