Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Scholes9 #13 üzenetére

    Továbbra is baromság. Natívan úgy se lehet rászabadítani sugárkövetést a kártyákra,mert még a 2080TI is padlót fog,ha meg kombinálni kell a resztarizálással,pl alig van valakinek 2080/TI kártyája, igy is úgy is meg kell csinálni a resztarizálós mókát,vagyis a fejlesztőnek nincs kevesebb dolga.Sőt, mivel spórolni kell a sugarakkal,ki kell tesztelni hogy a legoptimálisabb,szóval csak a nyűg van az egésszel.BF 5-nél DX12 módba működik, még jó hogy laggol a játék,mindenki 11-be tolja.Gondolom NVidia bácsi kifizeti a fejlesztőknek a többlet költségeket, világosan látszik hogy tisztán piaci alapon tojik rá mindenki.
    PhysX ezúttal úgy néz ki kimarad.Pedig nagy örömmel látnám.

    Plusz betesz a sugárkövetésnek a geometriar részletesség növelése(úgy tudom a Bethesda eléggé ebbe az irányba tart,nem is érdeklődnek sugárkövetés iránt).Egyre magasabb fejlesztési költséget nem a Ray Tracig fogja megoldani,inkább ki kéne találni hogy lehet mesterséges intelligenciát bevonni a fejlesztésbe, animációt,modelleket stb futószalag szerűen gyártani(ezt jó értelembe értsétek).Na az igazi termelékenységi Bumm lenne a videó játék iparnak.Kapitalizmus sem létezhetne tömeggyártás nélkül.
    Folyamatosan növeljük a játékok fejlesztési költségét,ami megpróbálunk mindenféle beépített fizetős mókával visszaszedni, alapból nem egy szerencsés megoldás,de még ha el is fogadjuk, bérek stagnálnak szóval nem lehet a végtelenségig csinálni,más megoldás kell.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák