Új hozzászólás Aktív témák
-
kikikirly
senior tag
Továbbra is baromság. Natívan úgy se lehet rászabadítani sugárkövetést a kártyákra,mert még a 2080TI is padlót fog,ha meg kombinálni kell a resztarizálással,pl alig van valakinek 2080/TI kártyája, igy is úgy is meg kell csinálni a resztarizálós mókát,vagyis a fejlesztőnek nincs kevesebb dolga.Sőt, mivel spórolni kell a sugarakkal,ki kell tesztelni hogy a legoptimálisabb,szóval csak a nyűg van az egésszel.BF 5-nél DX12 módba működik, még jó hogy laggol a játék,mindenki 11-be tolja.Gondolom NVidia bácsi kifizeti a fejlesztőknek a többlet költségeket, világosan látszik hogy tisztán piaci alapon tojik rá mindenki.
PhysX ezúttal úgy néz ki kimarad.Pedig nagy örömmel látnám.Plusz betesz a sugárkövetésnek a geometriar részletesség növelése(úgy tudom a Bethesda eléggé ebbe az irányba tart,nem is érdeklődnek sugárkövetés iránt).Egyre magasabb fejlesztési költséget nem a Ray Tracig fogja megoldani,inkább ki kéne találni hogy lehet mesterséges intelligenciát bevonni a fejlesztésbe, animációt,modelleket stb futószalag szerűen gyártani(ezt jó értelembe értsétek).Na az igazi termelékenységi Bumm lenne a videó játék iparnak.Kapitalizmus sem létezhetne tömeggyártás nélkül.
Folyamatosan növeljük a játékok fejlesztési költségét,ami megpróbálunk mindenféle beépített fizetős mókával visszaszedni, alapból nem egy szerencsés megoldás,de még ha el is fogadjuk, bérek stagnálnak szóval nem lehet a végtelenségig csinálni,más megoldás kell.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen