Új hozzászólás Aktív témák

  • sirokipatrik

    aktív tag

    Szerintem meg vicc, hogy így támogatja a Huawei a vásárlóit. Én úgy vagyok vele, hogy a felső kategóriás telefonnal egyfajta plusz szolgáltatást is vásárlok, ami garantálja a hosszabb, illetve prioritást élvező szoftveres támogatást. Ha egy középkategóriás telefon 1 komoly váltást kap, akkor a 2szer anyiba kerülő társa minimum 2őt illene, hogy kapjon.

    Nemrég lett kirakva a kínai telefon statisztika, hogy melyik modell fogyott a legjobban, mi a legnépszerűbb. És nem lepődtem meg, hogy egy felső kategóriás huawei sincs benne. Mivel ha a közép ugyan azt megkapja szoftverben, minek adjon ki rá pluszba pénzt? És ez jó felfogás. Én a gyártótól el is pártolok. Pedig következő telefonnak is ezt terveztem. Én elvárom a friss rendszert, folyamatos törődést egy ilyen kategóriájú terméktől. Ezt a Huawei nem tudta, és nem is fogja biztosítani ezek szerint. Nem méltó egy prémiumnak nevezett márkához.

Új hozzászólás Aktív témák