Új hozzászólás Aktív témák

  • spartan44

    tag

    Nemrég kaptam választ (2 munkanap késéssel!) a Huawei Magyarországtól:

    Ádám vagyok, én fogadtam üzenetét. Sajnálattal olvastunk az Ön által tapasztaltakról.

    Üzenetét továbbítottuk szervizes kollégáinknak akik a készüléket szigorú, gyártó által meghatározott paraméterek alapján fogják bevizsgálni. Készüléke javítását kiemelten kezelik, mindent megtesznek a mihamarabbi befejezés érdekében. Amint befejeződtek ezek a folyamatok felveszik Önnel a kapcsolatot, addig is szeretnénk türelmét és megértését kérni. Kérjük, készülékét juttassa el szervizünkbe, hogy kollégáink bevizsgálhassák azt, mi okozza a rendellenes működést. A szervizeltetés lehetőségeit az üzenet csatolmányában találja, melyek közül kiválaszthatja az Ön számára legkézenfekvőbbet!

    Reméljük a szerviz után megoldódik az Ön által említett rendellenes működés.
    Üdvözlettel,
    Ádám
    Ügyfélszolgálati munkatárs"

    Szóval megkaptam én is a "lövésünk nincs, hogy mi ez, meg mihez kezdjünk vele, meg őszintén, sz.rok az egészbe, mert mindjárt hétvége, de kollégáimmal teljes gőzerővel rajta vagyunk, úgyhogy nyugodjál le" féle sablonválaszt! :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák