-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
spartan44
tag
válasz <Lacy85> #856 üzenetére
A feltöltőkártyás ár a Telenornál a legolcsóbb (280 000). Ha előrendeled, mellé jár még egy kb. 40-45k értékű aktivitásmérő okosóra is. Ha ezt mondjuk valaki 40-ért eladja, akkor 240-ből megvan neki az aktuális flagship telefonja.
Azért ez nem éppen rossz ajánlat. Pláne, hogy a gyorstöltő alapból ott van a dobozban, így esetleg max. egy komolyabb tok az, amit még venni kell mellé.330-ot önmagában én sem adnék érte (még a 280 is olyan határeset), de ha ez így tényleg meglesz, akkor ugyan szintén nem olcsó, de ha a konkurenciát nézem, akkor messze ez a legjobb ajánlat. Legalábbis számomra.
-
spartan44
tag
válasz <Lacy85> #864 üzenetére
Nem állítom be, mert ettől függetlenül is veszettül drága. De ha a kategóriáján belül (iPhone XS (Max), Note 9) nézem, előrendelésben az órával együtt szerintem jelenleg(!) ennek van a "legjobb" ára.
Én csupán erre reagáltam.Persze, november 4-e után (vagy ha már elfogyott az óra előrendelésben), úgy más lesz a helyzet, bár akkor is inkább a Note 9 és a Mate 20 Pro között. Az iPhone-ból még a XR is drágább kártyásan, ráadásul amellé sem gyorstöltő, sem semmilyen előrendelői ajándék nem jár.
-
spartan44
tag
Lehet, rosszul emlékszem, de valaki mintha feljebb írta volna, hogy megnézne egy Mate 20 Pro kontra iPhone XS (Max) teljesítmény tesztet.
Ezenkívül nekem még egy olyan kérdésem lenne, hogy én a Telenornál adtam le az igényt az előrendelésre. Viszont még soha nem rendeltem elő telefont. Kb. hogyan zajlik ennek a menete?
Gondolom felhívnak majd(?), aztán adatokat kell megadni, meg ilyenek, de pl. lehet olyat kérni, hogy üzletben vegyem át a készüléket?
Valamint részesülök bármilyen hátrányban, ha én feltöltőkártyásként akarom megvenni a mobilt és nem akarok mellé előfizetést? (Nem tudom, már pontosan hol, de olvastam, hogy a feltöltőkártyásokat az előrendelői lista végére teszik.)
Előre is kösz! -
spartan44
tag
Huawei Mate 20 Pro vs. iPhone XS Max vs. Samsung Galaxy Note 9 vs. Google Pixel 3XL - akkumulátor teszt, meglepő eredménnyel! (Legalábbis én nem számítottam rá.)
-
-
spartan44
tag
válasz benczeb #1316 üzenetére
Na ez engem is érdekelne.
Nem volt még Huawei telefonom, így én sem örülnék neki, ha egy ilyen drága készüléket néhány év után már dobnak is a süllyesztőbe, mármint szoftverfrissítések szempontjából.
Az eddigi Huawei felsőkategóriás készülékek támogatása hogy áll(t)? Kb. meddig szokták kihozni rá a legújabb Android-ot/frissítéseket?
-
spartan44
tag
Engem bezzeg cs.sznek hívni, pedig már október 20-án beadtam az igényt, hogy hívjanak majd vissza.
(Sőt, asszem 24-én is, mert nem voltam biztos benne, hogy a 20-ai kérvényem elment-e.)
Egyelőre még várok egy darabig, mindenesetre a biztonság kedvéért az Euronics-nál is van egy előrendelésem.
Akinek már megvan a készülék/megkapta az infót, hogy mikor jut hozzá, annak gratulálok és használják egészséggel!
Amúgy tok szempontjából van valakinek valami jó javaslata? Ezt a videót találtam a témával kapcsolatban, de az őszintét megmondva, annyira egyik sem győzött meg. (Esetleg max. a Wallet Cover, ha nincs más.)
https://www.youtube.com/watch?v=ERNvgSQxuCgNem azt mondom, hogy frizbizni akarok majd vele, de valami protektívabb tokot nem tud valaki?
-
spartan44
tag
válasz vetro.mihaly #1411 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, ez jónak néz ki!
Viszont ahogy nézem, ez csak a hátlapot védi, ha "pofára" ejtem véletlenül a telefont, akkor az ellen nem annyira véd. (Vagy legalábbis a képek alapján nem nagyon látok előemelkedő részt az elülső felszínen.)
-
spartan44
tag
válasz vetro.mihaly #1414 üzenetére
Nagyon köszönöm!
-
spartan44
tag
Sziasztok!
Elsőként, gratulálok mindenkinek, akik már hozzájutottak a telefonhoz (és az órához)!
Én még mindig várom a Telenor-tól, hogy visszahívjanak. Más, aki a Telenornál rendelte elő, őt már értesítették? (Visszanézve mintha azt láttam volna, hogy pár ember már meg is kapta tőlük a készüléket.)
Már több, mint 2 hete adtam le az igényt, hogy hívjanak már vissza és 2. napja kapható már hivatalosan a telefon. De ma sem hívtak. Érdemes még szerintetek várni? Vagy hogyan szokott menni ilyen esetben a procedúra? (Soha nem rendeltem még elő telefont sehol sem.)
Előre is köszönöm!
-
spartan44
tag
Kösz a válaszokat! (kano-tól is)
Csütörtökig akkor várok és ha addig sem jelentkeznek, akkor számomra tárgytalan és veszem a másik rendelést. (Ott elvileg szombaton kapják meg, ha minden igaz.)
Én egyébként 20-án adtam le az igényt, hogy hívjanak már vissza. Sőt, még 24-én is, mert mondom hátha nem kapták meg az előzőt. De akkor úgy néz ki, egyiket sem kapták meg....
-
spartan44
tag
Üdv mindenkinek!
Szombat óta én is tagja vagyok a "klánnak". Egy morpho lilás modellt hoztam ki az Euronics-tól, az órával együtt. (A Telenor cs.szett visszahívni és azóta sem hívtak, pedig már október 20-án kértem az igényt a visszahívásra. Bár ahogyan nézem, valakinél az órára nem is adtak számlát, szóval akkor meg ilyen szempontból inkább jobb, ha az Euronics-ot választottam, még ha sajnos így drágább is volt a készülék. Na de most ez nem annyira lényeges.)
Olvasom jó ideje a fórumot és ezt a "bezöldüléses" dolgot akarva-akaratlanul is nézegetem mindig a saját példányomon.
Sajnos nekem is az LG paneles készülék jutott.
Mivel én még úgy tudom benne vagyok a 3 munkanapban, ezért meg szeretném kérdezni a véleményeket, hogy mit gondoltok? Visszavigyem holnap az Euronics-hoz vagy ez még normálisnak mondható?
A legalacsonyabb fényerővel készültek a képek.
Előre is köszönöm!
-
spartan44
tag
Nappal, világossal nem vettem észre, ellenben este, alvás előtti Spotify hallgatásnál viszont (amit egyébként sötét szobában teszek, minimális fényerő mellett) igen, kezdett gyanús lenni.
És mivel még benne vagyok a 3 munkanapban, így inkább visszaviszem, mert hátha az lesz, mint amit Krinyo is írt. (Ezúton is köszönöm tőled is.)330 000 Ft-os telefontól szerinrem az lenne az ideális elvárás, hogy ha szándékosan akarnék, se tudjak ilyen mértékű, napról napra egyre látványosabb elszíneződést előidézni. Legalábbis én így gondolom, aztán lehet, hogy velem van a baj...
-
spartan44
tag
válasz spartan44 #2551 üzenetére
Én közben futottam egy kört az Euronics-szal és kicseréltettem.
De sajnos pontosan egy ugyanolyan LG-01-18-10-43-as panelű készüléket kaptam meg cserébe. Úgyhogy szerintem adtam a sz.rnak egy pofont ezzel, mert ahogy nézem, már ennél a modellnél is van egy, egyelőre még csak kezdetleges zöldülés. (Az előzőnél, amit most leadtam, annál egyébként először egyáltalán nem volt, úgy tegnapelőtt kezdett el kialakulni.)
Vissza ma nem rohanok (full bolondnak néznének, meg nagyon nem is értették, hogy mi is a probléma, ami miatt cseréltetni szeretném), direkt rákérdeztem: a 3 munkanap most nekem ugyanúgy él tovább, úgyhogy figyelem, aztán pénteken vagy szombaton visszaviszem, ha ez is elkezd látványosan, használat alatt is(!) jól láthatóan bezöldülni.Viszont mikor cseréltettem a telefont, nekem azt mondta az ügyintéző nő, hogy csak ez az 1 db volt nekik raktáron. Szóval, ha mondjuk úgy döntök, hogy szombaton visszaviszem cserére és addig nem kapnak új szállítmányt, akkor hogyan fognak eljárni? Járt már valaki így, hogy visszavitt valamit cserére 3 munkanapon belül és nem volt belőle raktáron?
Előre is kösz!
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
A telefon maga nagyon tetszik, így ha kapnék egy hibátlan darabot, akkor még nagyobb örömmel használnám.
Meg ha visszakérném a pénzt, az óra itt maradna nálam (így 250 000-et kapnék csak vissza, most is annyiról írtak számlát), az meg csak a telefonnal együtt megy ideálisan, önmagában szinte csak az időt tudnám nézni rajta. -
spartan44
tag
Egy számlán (papíron) volt a Mate 20 Pro, meg a Watch GT is.
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2018/11/211IMG_20181114_162339.jpg
Most onnan kivették a telefont és csak arról állítottak ki külön egyet:
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2018/11/595IMG_20181114_162628.jpg
http://www.kepfeltoltes.eu/images/2018/11/784IMG_20181114_161751.jpg
-
spartan44
tag
Az Euronics-os üggyel kapcsolatban: nemrég voltam náluk ismét és tisztázták, hogy miért 250-et írtak a cserekészülék számlájára.
Azt mondták, azért, mert mivel én előrendelésben (az ő szavaikkal élve: kedvezményes áron) vettem meg náluk a készüléket, ezért az előrendelői árral kellett dolgozniuk, ami náluk úgy nézett ki, hogy 250 000 a telefon és 80 000 az óra. A (sztornózott) számlán azért az eredeti, 330 000 Ft-ért tüntették fel a telefont, mert a leltárból/gépből csak ezzel az árral tudták lehozni.
Direkt, kétszer is megkérdeztem az ügyintézőt, hogy ha esetleg arra kerülne a sor, hogy le kéne vásárolnom a telefon árát, mert nem tudnak pl. cserekészüléket biztosítani vagy akármi, akkor most 250 000 vagy 330 000 Ft értékben tehetem-e meg -> 330 000 Ft. Legyen meg az eredeti számla és a cserekészülék számlája is (tehát az összes papír)!
Szóval ilyen mindenféle könyvelési, elszámolási protokoll miatt kellett a 250 000-es árral dolgozniuk, mint ahogy mjani1172 is írta.
Egyébként a Huawei ügyfélszolgálata nekem még mindig nem írt vissza az ég világon semmit sem a tegnap írt levelemre. (Pedig egy olyan dobhatnának nekem is, mint ami a 2684-es kommentben van. )
(Plusz, a Huaweiblog-nak is írtam, ők sem méltattak (még?) válaszra.)[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
válasz Kavinton75 #2705 üzenetére
Hát mivel pontosan ugyanolyan LG paneles készüléket kaptam most is, mint amit leadtam, ezért gyanítom, hogy szombaton újra meg kell látogatnom őket. Az első telefonom először gyakorlatilag semmilyen zöldes elszíneződést nem mutatott. 2. nap után kezdett nagyon feltűnő lenni (azaz tegnap), már esti használat közben is látszott.
Ezen se látok (még?) annyira kirívó elzöldülést (egy igen picit azért látszik, de ha ilyen marad, nekem teljes mértékben megfelelő lesz), de mivel ugyanaz a panel (01-18-10-43), nem fűzök hozzá sok reményt. De én örülnék neki a legjobban, ha többet nem kéne ezügyben ezzel szívnom.A számlával kapcsolatban még esetleg annyit meg tudok majd tenni, hogy telefonon felhívhatom azt az Euronics-ot, ahol ténylegesen is megvettem a telefont. (Mert most egy másik városban tartózkodok és ezért az itteni Euronics-ban cseréltettem.)
Egyébként szerintetek a melegedés befolyással lehet vajon erre a zöldes problémára? Van itt olyan, aki csak(!) hagyományos úton töltötte a készülékét (tehát egyszer sem használta a gyorstöltőt) és neki is elszíneződött végül?
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
Csinált(att)am pár képet a mostani cserekészülékről és összevetettem a ma leadott készülék képeivel (amik tegnap este készültek, 4,5 napos használat után). Ugyanolyan körülmények között készültek, ugyanazzal a kamerával.
Bal oldal, régi, leadott készülék
Jobb oldal, régi, leadott készülék
Szemből, régi, leadott készülék
Lehet, hogy rosszul látom, de azért elég jól kivehető a különbség. Mintha talán egy igen kicsit a jobb oldalán látszódna valami, de őszintén, ha ilyen maradna, nekem ez tökéletesen elég lenne.
Az Euronics-ot majd megkérdeztetem holnap, ha meg tudom. Meg én igazából úgy vagyok vele, hogy ha az a feltétele annak, hogy le tudjam vásárolni a teljes vételárat, hogy az órát is visszaadjam, akkor visszaadom. Nekem annyit nem ér, pontosabban az többet ér, hogy a teljes vételárat le tudjam vásárolni, ha 'neadjIsten arra kerülne sor.
(Egyébként köszönöm, hogy ezt a számlás dolgot jeleztétek nekem, nekem fel sem tűnt volna. Sajnos az ilyen könyvelési, számlázási dolgokhoz nagyon hülye és naív vagyok, így engem könnyen meg lehet kopasztani ilyen trükkökkel.)
-
spartan44
tag
Nemrég kaptam választ (2 munkanap késéssel!) a Huawei Magyarországtól:
Ádám vagyok, én fogadtam üzenetét. Sajnálattal olvastunk az Ön által tapasztaltakról.
Üzenetét továbbítottuk szervizes kollégáinknak akik a készüléket szigorú, gyártó által meghatározott paraméterek alapján fogják bevizsgálni. Készüléke javítását kiemelten kezelik, mindent megtesznek a mihamarabbi befejezés érdekében. Amint befejeződtek ezek a folyamatok felveszik Önnel a kapcsolatot, addig is szeretnénk türelmét és megértését kérni. Kérjük, készülékét juttassa el szervizünkbe, hogy kollégáink bevizsgálhassák azt, mi okozza a rendellenes működést. A szervizeltetés lehetőségeit az üzenet csatolmányában találja, melyek közül kiválaszthatja az Ön számára legkézenfekvőbbet!
Reméljük a szerviz után megoldódik az Ön által említett rendellenes működés.
Üdvözlettel,
Ádám
Ügyfélszolgálati munkatárs"Szóval megkaptam én is a "lövésünk nincs, hogy mi ez, meg mihez kezdjünk vele, meg őszintén, sz.rok az egészbe, mert mindjárt hétvége, de kollégáimmal teljes gőzerővel rajta vagyunk, úgyhogy nyugodjál le" féle sablonválaszt!
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
Még a csere előtt írtam nekik ezt az üzenetet és nem is egyfajta bejelentést írtam nekik, hanem kérdésként azt, hogy ez a gondom, mit javasolnak: ez még normális vagy csere vagy szerviz? (Valaki még jó pár oldallal ezelőtt azt írta, hogy nekik a cserét javasolták.) Erre ugyanazt a sablonszöveget dobják vissza, amit másnak is. Ezek alapján én azt gondolom, hogy el sem olvashatják az üzenetet, hanem csak a feladó nevét, meg a tárgyat és ha benne van a Mate 20 Pro, már megy is a válasz.
Másrészről: azért már lassan a 2. hét telik el és még ezek szerint mindig ugyanazt a Ctrl + C Ctrl + V szöveget tudják visszahozni. Magyarul ez alapján még mindig sehol sem tartanak az üggyel kapcsolatban.
(De én most egyelőre visszafogom magam, mert az új cserekészülékkel eddig(?) még nincs gondom, de mindenesetre leírtam, hogy mit kaptam vissza tőlük. Mindenesetre ha az ő válaszukra vártam volna, már nem tudtam volna cserélni a készüléket.)
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
válasz spartan44 #2716 üzenetére
Holnap lesz a 3. munkanapja annak, hogy az új cserekészüléket használom, így kíváncsiságból csináltattam megint pár képet, de úgy néz ki, hogy most talán(?) megúszom a cserét.
(Bár nem tudom, hogy ennek örüljek-e vagy sem, mert ez nem kizáró ok arra, hogy a későbbiekben sem fog bezöldülni. És akkor már csak a szerviz marad, amitől meg azért tartok. Jó lenne már tényleg egy hivatalos közlemény a Huawei-től, ideális esetben egy olyan, hogy az érintett készülékeket visszahívják és kicserélik, akár fél-1 év után is.)
Egyébként elnézést, a múltkor azt írtam, hogy ugyanolyan LG-paneles készüléket kaptam, mint amilyet visszavittem, viszont most részletesen megnéztem és nem így van. Az előző, bezöldült készülék LG-01-18-10-43 volt, ez pedig LG-01-18-10-51. Nem tudom, ennek köszönhető-e, hogy még nem kaptam zöldet (valakinél mintha olvastam volna, hogy ugyanez az 51-es végű van neki és 2 hétre rá kezdett csak el neki látványosan bezöldülni).
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
Hát, túl sok reményt akkor nem fűzök hozzá. :S
Ha ki is alakul, remélem addigra már a Huawei is nyilatkozik valamit.(Amúgy rosszul töltöttem fel az egyik képet, itt a korrekció, ha valakit érdekel:
)
-
spartan44
tag
Mondjuk az a kép az udvaron készült. Lehet, hogy káprázik a szemem, de idebent, szobahőmérsékleten mintha látnék valami kis zöldülést.
Mindegy, figyelem, aztán intézkedek, ha lesz valami.Egy másik kérdésem is lenne: be lehet állítani valahogyan, hogy az egyes oldalak a telefonban saját háttérképet kapjanak? Mert nekem mindig ugyanaz a háttérkép van mindegyik oldalon és kicsit design-osabb lenne, ha ahogyan lapozok, váltok az oldalak között, úgy változna a háttérkép is.
Előre is köszönöm! -
spartan44
tag
Hellósztok!
Közben én is visszavittem az Euronics-hoz a készüléket és kértem egy újabb cserét. Sajnos a 2. cserekészülékemnél (LG 01-18-10-51-es) is elkezdődött a bezöldülés. Olyan mértékben még nem volt kifejezett, mint az 1. készüléknél, viszont nem volt kedvem megvárni, hogy tovább terjedjen és mivel még szerencsére bent voltam a 3 munkanapban (szerdán cseréltem először és Euronics-ék nem számolják a szombatot munkanapnak (nem tudom, ezzel a többi cég hogy van, de ők azt nem veszik munkanapnak)), ezért ma még pont időben volt, így inkább visszavittem.
Raktáron nem volt nekik a telefon, ezért írtunk egy jegyzőkönyvet és megrendelték a telefont és azt mondták, értesítenek, hogy ha majd mehetek érte.
Bízom benne - most, hogy már ahogy olvasom, hogy egyre több emberhez jut inkább BOE-s készülék - hogy most már nekem is jut végre egy ilyen modell, amivel nem kell 3 naponta visszarohangálnom, mert ez szerintem mindenkinek kellemetlen.
Ezt az 1 hibát kivéve nagyon megszerettem a telefont, ezért én inkább addig cserélem, amíg végre BOE-s panelű modellt nem kapok.De most már remélem, a Huawei is hamarosan reagál már valamit erre az egészre! (Fentebb írta valaki, hogy állítólag hétfőn kap majd valami hivatalos tájékoztatást az itthoni képviselet, remélem tényleg így lesz! Mert már-már nekem ég a pofám, ha harmadszorra is vissza kéne mennem emiatt.)
-
spartan44
tag
A Play Áruházból le kell szedni ezt a programot és a táblázat "touchscreen" szakaszánál látod, hogy LG-s vagy BOE-s kijelzős telefonod van-e.
-
spartan44
tag
válasz CSIPÁSKANDÚR #3122 üzenetére
Szerintem nagyon jól megoldották.
Én nem is nagyon használtam az ujjlenyomatolvasót (most cserére várok, azért nem tudom most használni), mert az arcfeloldó sokkal gyorsabb. Mire odatenném az ujjamat, addigra az arcfelismerő már rég feloldott.
Én nem vettem észre tévedést, mindig felismerte a torz pofámat. (Sőt, nem tudom, hogy most csak nekem csinálta-e, de engem akkor is felismert, amikor el volt fektetve a telefon.)
Sötétben is tökéletesen működött.Nem tudom, az iPhone-okon milyen lehet, de itt nagyon jó.
-
spartan44
tag
válasz PeteePeti #3188 üzenetére
Sötétben, alacsonyra állított fényerő mellett, olyan alkalmazásoknál, amelyek szürkés hátteret használnak, pl. tárcsázó, számológép vagy Spotify.
Hogy LG-s vagy BOE-s panelű készülék van nálad, azt szerintem csak a Device Info HW alkalmazás letöltésével tudod ellenőrizni.
Max. a gyártási időt tudod leolvasni a dobozon/telefonban lévő adatok alapján és abból következtetni, hogy selejt lehet-e vagy sem. Mert ahogy olvasom, az új szállítmányok/cserekészülékekkel már nincs(?) gond. -
spartan44
tag
Hellósztok!
Én még a múlt héten adtam le (ismét) a telefonomat az Euronics-nál, mert a cserekészülék is elkezdett bezöldülni.
Írtunk egy jegyzőkönyvet, az új cserekészüléket megrendelték, amit holnap megyek átvenni.
Remélem, az előző oldalakon olvasottakhoz hasonlóan most már nekem is BOE-s típusú készülék jut végre.Viszont most jelenleg nem emiatt írok elsősorban.
Mióta a telefon kapható, azóta nézegetem már a különböző tokokat. Nekem az lenne a legfőbb szempont, hogy a tok megvédje a telefont attól, hogy ha véletlenül leejtem vagy véletlenül ráülök, rálépek stb. Persze nem ezeknek szeretném mindig kitenni a készüléket, de hát az ördög sohasem alszik és egy kicsit ideges lennék, ha a zöldülés után most meg a kijelző betörésétől kellene állandóan aggódnom.
(Tudom, hogy olyan tok és olyan védelem, ami mindentől megvédi a telefont, nem létezik. Nyilván ez a felhasználótól is függ, hogy minek teszi ki a készüléket.)Na de a lényeg: szerintetek az alábbi tokok közül melyiket érdemes megrendelni? Vagy ezek nem érnek annyit, amennyit kérnek érte és vegyek inkább valami mást?
Valamint a kamerákra és az előlapra mit érdemes még venni a tokon kívül?
Kamerákra ilyet, előlapra pedig ilyet találtam/láttam.
Ezek megfelelőek? Vagy ki mit javasol?
Előre is köszönöm a válaszokat!
-
spartan44
tag
Kösz az eddigi válaszokat!
Nekem is inkább az első belinkelt tok tűnik szimpatikusabbnak a 3 közül. Nem azért, mert az a legszebb (szerintem sem szépek ezek a tokok, de a betört kijelző még rondább látvány), hanem mert ránézésre ebben mintha tényleg lenne védelem.
De nekem olyan tok is jó lenne, amibe bele tudnám tenni a telefont, aztán cipzárral összehúzni. (Egy PS Vitás tokot fogtam be most erre a célra, csak az meg túl nagy ennek a telefonnak, főleg vastagságban, így állandóan rázkódik, ha viszem valahova. De a Mate 20 Pro-n belül ilyen tokot még nem igazán találtam.)Mert mint írtam, elsősorban azért kéne, hogy ha véletlenül leesne az ágyról, asztalról, akkor ne kapjak rögtön infarktust. Használat közben nekem a kezemben nem csúszik egyáltalán a készülék.
(Van egyébként butatelefon is, értelemszerűen ha olyan helyre megyek, akkor a Mate 20 Pro marad(na) és csak a "butát" vinném magammal.)
Olyan appot, ami komolyan megkövetelte az ujjlenyomat olvasót, eddig nem használtam (bár mivel hetente kellett cseréltetnem a telefont, ezért nem is akartam annyira "teletömni" programokkal), de valószínűleg ezután sem tervezném, mert az ilyen ügyeket én inkább PC-n intézem.
-
spartan44
tag
Helló!
Köszönöm a választ!
Tényleg elég ígéretesnek néz ki, csupán az a gond, hogy csak Budapesten vannak üzleteik, vidéken sehol, ahogy láttam. :/
Én pedig most nem igazán fogok Pest környékén járni.Emu!
Én nem igazán tartom azt a tokot protektívnek, legalábbis a látottak alapján nem annyira hiszem el, hogy egy egyszerű leejtéstől megvédené a telefont.
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
válasz spartan44 #3452 üzenetére
Nos úgy néz ki, talán én vagyok az egyetlen(?), akinek most, a 2. cserekészüléke is LG paneles lett. Pedig kezdtem bizakodni abban, hogy szinte mindenki, aki az elmúlt napokban-1 héten cseréltetett, mind BOE-s telefont kapott. Erre tessék....pontosan ugyanazt az 51-es végű LG-paneles készüléket kaptam most is, mint amit az első csere során kaptam.
Pedig az Euronics állítása szerint ez "webes" rendelés volt. (Ami persze jelentheti azt is, hogy telefonáltak egy másik üzletbe és megkérdezték, nem rohad-e náluk már lassan 1 hónapja egy Mate 20 Pro, mert akkor leküldhetnék hozzájuk, mert van itt egy idegesítő f.sz vásárló, aki nem hagyja őket békén....)
Így túl sok reményt nem fűzök ahhoz, hogy ez a típus már nem fog bezöldülni.
Szerintetek mit csináljak?
Vigyem vissza hétfőn (megint, harmadjára!) a telefont, írjunk egy jegyzőkönyvet és nélkülözzem megint legalább 1 hétig, amíg nem jön meg az újabb rendelés (ami lehet megint LG-s lesz) vagy inkább most már a Huawei szervizzel vegyem fel a kapcsolatot és hozzájuk küldjem el? (Ugyanis én nem vagyok pesti, de ahogy látom, postán meg lehet oldani, igaz? Vagy aki szintén nem Budapesten él, hogyan juttatta el a szervizbe a készüléket?)Előre is kösz a válaszokat!
-
spartan44
tag
Kösz a válaszokat!
Egyelőre még nem fotóztam le, de ahogyan tegnap esti használat során láttam, már most ennél a modellnél is van egy, egyelőre minimális zöldülés, a szenzorsziget körül. (Az előzőnél is ugyanígy kezdődött és ment szépen lefelé. Mikor visszavittem, akkor már az oldalán is jól látható volt, itt még - lekopogom - nincs.)
Hétfőig biztosan várok, de ha rosszabbodik a helyzet, akkor szerintem most már inkább a szervizzel veszem fel a kapcsolatot. Valaki írta, hogy mondták neki, hogy csak azon a napon, amikor bevitte, ő volt az ötödik "bezöldülős". Úgyhogy ott szerintem szinte 100 %, hogy ha cserélik, akkor egy BOE-sat küldenek helyette és/vagy rugalmasabban kezelik a helyzetet. (Bár azért a szerviztől is vannak némi fenntartásaim, ahogyan pl. ez a kolléga járt. De az is tény persze, hogy ha zöldül, akkor valamerre lépni kell!)
xedamen!
Az Euronics tőlem elkobozta a telefont. Nem az volt, (mint akkor ezek szerint nálad) hogy írtunk egy jegyzőkönyvet, aztán addig nálam maradhatott a készülék, amíg meg nem jött az új, hanem le kellett adnom dobozostul-mindenestül. 1,5 hétig nem is volt így nálam a telefon egyáltalán, mert alternatív készüléket sem adtak addig helyette. (Ami nem katasztrófa persze, mert én vártam volna akár 2 hetet is, de ha tudom, hogy ugyanúgy LG-set kapok vissza, akkor már inkább a szervizzel kellett volna a kapcsolatot felvennem és már rég túllennék ezen az egészen. Ezért is hajlok most már egyre jobban afelé, hogy szerviz lesz, mert ha már ezek szerint megint 1 hét legalább, akkor ott azért csak nem 50-50% az esély arra, hogy megint LG/hibás kijelzős modellt kapok.)
Krinyo!
Ja, bocs, én ezt nem tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
válasz xedamen #3534 üzenetére
Csak ez az 1 Euronics van itt, ahol most vagyok. (Mert egyébként nem itt vettem, hanem a lakóhelyemen, de hétfőig biztos nem megyek haza.)
Hát őszintén, soha nem volt még ilyen problémám, hogy készüléket 3 munkanapon belül cseréltetnem kellett volna, így bevallom elég hülye vagyok a témához, de most már nekem is kezd egyre több helyen sántítani az (itteni) Euronics, ha fogyasztóvédelemről van szó. Alapból a cserekészülék által kiállított számla is elég furcsa volt (ami állításuk szerint megfelelő, ha az eredeti, sztornózott számla megvan mellette, mert az a lényeges), meg hát olvasom a fórumot és láttam azt, hogy sokan kaptak alternatív készüléket, amíg el nem készül a telefonjuk/megtarthatták addig, amíg nem lesz raktáron az új cserekészülék. Emellett a pénztáros csaj is burkoltan a f.szba kívánt, hogy egy, már sztornózott számlát már megint sztornóznia kell, ráadásul 3 munkanapos cserével. (Ami teszem hozzá az ő baja, én sem azért rohangálok oda, mert nincs jobb dolgom...)
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
Helló!
A háztól-házig garanciát hogyan igényelted? E-mailben vetted fel velük a kapcsolatot vagy telefonon?
Mit küldtél el nekik? Csak a telefont (a töltő, USB-C kábel és a fülhallgató nélkül), eredeti dobozában? Számlát is mellékelted? (Az eredetit vagy egy másolatot?)(Bocs, tudom, sokat kérdezek. )
-
spartan44
tag
PC World-ék szerint állítólag nem csak az LG, hanem a BOE kijelzők is zöldülnek (persze jóval kisebb, kb. 10 százalékos arányban), ráadásul a nem zöldeknél még rózsaszín szivárgást is leírtak.
Valaki hallott, tapasztalt erről valamit?
(Nekem speciel megint az van, ami az előző cserekészülékemnél is volt. Felülről lefelé haladva kezd zöldülni. Egyelőre(!) még nem annyira zavaró, de valószínűleg jövő héten kérni fogok háztól-ház garanciát, aztán cseréljék ki nekem is (remélhetőleg).
-
spartan44
tag
válasz Patikus #4122 üzenetére
Basszus, én meg ma küldtem el háztól-házig garanciával.
Én nem csereutalványt akarok, hanem cserekészüléket! Vagy javítsák meg, nekem már az is jó, de már eleget cserélgettem így is (3. készülék), elég volt a zsákbamacskából. (Meg én vagyok az, akinek a cserekészülékről kiállított számláját az Euronics nagyon érdekesen töltötte ki, kíváncsi vagyok, ha csereutalványt kapnék, az vajon mennyit érne így.)BTW, a cseregarancia: a postás hozott egy jól megkopott, ütött-karcolt szerszámosláda szerű műanyag táskát, amiben volt egy Huawei feliratú szürkés színű díszdoboz (amibe nem fért bele a készülék doboza, így külön tette). Adott egy hibabejelentő lapot (ez is a dobozban volt), azt kitöltöttem, aláírtuk. Kaptam egy másik példányt is, de az tök üres, nekem nem írta alá a futár, csak odanyomta a kezembe, hogy ez az enyém. (Később vettem észre, hogy üres, mikor már elment.) Ebből lehet baj?
Nem hibáztatom a fickót, lövése nem volt róla, hogy miért hívták ki a címemhez. Azt hitte, csomagot hozott. Az üres hibabejelentő lapot odaadta, meg a feladóvevényt letépte és azt is nekem odaadta. (Ez is érdekes mondjuk, mert oké, hogy üzleti csomag, de csak 200 000 Ft értékben van biztosítva....)Aki elküldte háztól-házig garanciával, nála is hasonló volt a procedúra? E-mailt még nem kaptam a Huawei-től, bár gondolom még nem kapták meg a telefont. (Plusz el is írták az e-mailemet, a hibabejelentő lapon kellett kikorrigálnom.)
[ Szerkesztve ]
-
spartan44
tag
Kösz a választ!
Igen, emlékszem, mintha talán tőled is kérdeztem volna, hogy hogyan intézted el a háztól-házig garit.
Hát, bízom benne, hogy nálam is valami hasonló lesz a helyzet! Mellékeltem minden tartozékot, a számla másolatát, a jótállási jegyet és még az eredeti dobozt is. (Olvastam, hogy valaki csak a telefont küldte, a tartozékokat nem, de teljes dobozos készüléket kapott így is. Én úgy voltam vele, javítsák meg/cseréljék ki és felejtsük már el végre ezt az egész zöldüléses ügyet!)
Közben mondjuk elkezdtem utánaolvasni a szerviznek, ahova a telefont viszik (TMX Mobile Solution), hát nem éppen jó véleménnyel vannak róluk! Bár, ahogy szelektálgattam, általánosságban a Huawei készülékekkel nem szokott gond lenni, inkább a Lenovo-val, Samsung-okkal. (Előbbit talán ezért már nem is javítják már.)
Majd beszámolok, ha lesz valami, remélem nem fognak heteket ülni rajta, hanem cserélik/javítják!
-
spartan44
tag
válasz Norbi14 #4133 üzenetére
Valószínűleg az, amit a 4122-es kommentben írt a kolléga: nincs a Huawei-nek már cserekapacitása és most utalványokat osztogatnak ezek szerint. Óriási, valószínűleg akkor nekem is ezzel fogják visszaküldeni!
(És hogy közben még mindig nem nyilatkoztak semmi hivatalosat sem erről az egész glueglate botrányról, az azért elmond róluk valamit szerintem.... De mindegy, egyelőre bízok benne, hogy valahogyan most már rendbe rakják az én készülékemet is, csak én jobban örülnék, ha megint nem az Euronics-hoz kéne cseréért szaladgálnom, ahol 50-50 az esély megint, hogy LG vagy BOE!)
-
spartan44
tag
válasz szlaci888 #4168 üzenetére
Tőlem 2 napja vitte el az MPL (háztól-házig garancia), de még mindig nem kaptam sem egy SMS-t, sem egy e-mailt, hogy egyáltalán megérkezett-e hozzájuk a készülék...
(Sőt, a hibabejelentőn elírták az e-mail címemet, de én ezt kikorrigáltam.)Hétfőig szerintem várok és ha addig sem jelentkeznek, akkor utánaérdeklődök.
(Nem vagyok türelmetlen - már amúgyis nélkülöznöm kellett egyszer 1,5 hétig a telefont egy csere miatt - de azért szólhatnának, hogy "na ez és az van és hogy dolgozunk az ügyön".)
-
spartan44
tag
válasz Misi1980 #4220 üzenetére
Helló!
Én a számlának egy másolatát, meg a garanciajegyet is mellékeltem.
(Zárójelben megjegyzem, ma sem kaptam semmi SMS-t/e-mailt, hogy egyáltalán megkapták-e a készüléket. Úgy tudom holnap is munkanap lesz. Ha akkor sincs semmi, akkor hétfőn már valahol rá fogok kérdezni. Nem tudom, milyen egy szolgáltatás ez, még egy cs.szett e-mailt sem képesek küldeni, hogy na mi van, hogy áll a javítás, meg hogy egyáltalán megkapták-e a készüléket stb.)
-
spartan44
tag
Hellósztok!
Akik háztól-házig garanciával intézték a készülékük cseréjét/javíttatását, azoknál átlagosan hány napot vett igénybe az egész folyamat?
Egy hete (egész pontosan múlt hét kedden) küldtem el így a telefont (zöldülés miatt). Azóta semmi e-mail, SMS, akármilyen értesítés nem jött arról, hogy egyáltalán megkapták-e a készüléket. Így ma utána érdeklődtem és azt mondták, hogy igen, megvan és még javítás alatt áll.
Elkértem a munkalapszámot is, így most már én is tudom online nyomonkövetni. (Eddig egyáltalán nem tudtam, mivel, mint írtam, semmilyen értesítést nem kaptam.)Viszont kíváncsiságból megkérdezném, hogy aki szintén így küldte el, annak kb. hány napot kellett várnia? Csak mert nekem a hét második felétől egészen januárig nem lesz jó, egész pontosan nem örülnék neki, ha arra a címre küldenék vissza a telefont, ahonnan feladtam.
Magyarul, úgy is kérdezhetném, hogy szerintetek esélyes, hogy még egy szerdáig, max. csütörtökig visszakapom a telefont?
Vagy lehet kérni cím módosítást?
(Bár nem tudom, ez mennyire megbízható, mert nekem az IMEI számot és az e-mail címemet is hibásan vették fel, plusz jó páran írták már, hogy a kommunikációban bizony eléggé alulteljesítenek Huawei-ék.)Előre is köszönöm!
-
spartan44
tag
válasz Misi1980 #4343 üzenetére
Helló!
Én múlt hét kedden küldtem el nekik a telefont (háztól házig garancia) és ma kaptam vissza. Teljesen új, kicserélt, (immáron nekem is) BOE kijelzős készüléket kaptam vissza. (Új az IMEI szám is, szóval tuti, hogy kicserélték. )
Viszont ha már itt vagyunk, én is kérdeznék a többiektől valamit: Aki ugyanígy elküldte a szervizbe és visszakapta a gépét, a jótállási jegyet is megkapta mellé? Mert én azt hiába kerestem, nem találtam sehol. (A számlának a másolatát is mellékeltem, azt visszakaptam, de azt a hologrammos matricás jótállási jegyet nem.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gmail
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...