-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kano
nagyúr
válasz KoNZoLik@ #2100 üzenetére
Mivel látom, hogy nem tartozik az alapkészségeid közé a kereső használata, így segítek:
"Van itt olyan is aki elégedett és nem hibás a készüléke?" - Igen, de ha elolvastad az utolsó 100 kommentet, akkor olvashattál ilyeneket is, nem?
"Írta valaki, hogy a trehány ragasztás miatt van ez a kijelző hiba, de akkor a vízállóság is kérdéses ezek után ha a ragasztás sz@r nem?" - Nem. Ha itt a ragasztó a hibás, akkor csak úgy lehet az, hogy a száradási fázis előrehaladtával lesz zöldes fényű alacsony megvilágítással (esetleg nem megfelelő összetételű ragasztót alkalmaztam, UV hatására az a ragasztó nem megfelelően szárad, stb.). Ennek nincs köze a vízállósághoz.
Arról nem is beszélve, hogy elképzelhető, hogy ez a ragasztó az érintőpanel és a "screen" közötti ragasztó.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Wucky
senior tag
válasz KoNZoLik@ #2091 üzenetére
Az én készülékemnek semmi baja. Elégedett vagyok vele. Az hogy balfasz vagyok a face ID - hez nem e készülék hibája.
~LG G5~Best LG G2~Samsug Galaxy J3 2016~Lenovo A3500~Iphone 7 Plus 32 GBP~ Huawei P Smart~ Huawei Mate20 Pro~[url=http://wotbstars.com/?usr=eressyr&geo=EU&lng=eng][img]http://wotbstars.com/usr/eu/sig/eressyr_is3d_eng.jpeg[/img][/url]
-
veterán
Igen sajnálom nem szoktam használni a keresőt! És csak az tünt fel, hogy rengetegen írják ezt a hibát, az elégedett felhasználók pedig igen kevés %-ban vannak jelen
Ennyi, köszönöm[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
kiskutya0
tag
Beszéltem az emaggal. Nincs 3 napos csere náluk. 30 napig visszaküldhetem a terméket, ők visszautalják az előrendelési árát.
Ami a felötlő kérdéseket illeti. Az óra ajándék. Marad nálam. -
smidipeti1
tag
Enyém is T-komos, Lg panales és ugyanilyen elszíneződéses, sajnos.. Ezért vajon kicserélik ha visszaviszem? Szerintem ez általános hiba lesz sokunknál. Samsung S7 edge - ről jövök amit 2 évig használtam és most a nejem használ, megnéztem azon is teljesen levett fényerőnél sötét háttérrel, kifogástalan. Kicsit bosszant hogy az amúgy nagyon jó telefon ilyen pitiáner hibával küzd.
-
kapuy
csendes tag
válasz smidipeti1 #2108 üzenetére
Szia!
Én lefotóztam a hibát, bevittem az Allee T-Pontba, 3 napos cseregarancián belül voltam, nem kérdeztek szinte semmit, egyből megírták a jegyzőkönyvet mert nem volt náluk raktáron. Elmondásuk szerint Kedden érkezik az üzletbe a telefonból.
-
kano
nagyúr
válasz kiskutya0 #2107 üzenetére
Az mekkora király!!!!
Emagtól kellett volna rendelnem egyet.smidipeti1
Ha a T nem cserélné még mindig továbbmehetsz a Huaweihez. Mondjuk ők szerintem csak egy csereigazolást tudnak adni és azzal visszamehetsz a T-hez.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
etnies
senior tag
válasz kiskutya0 #2107 üzenetére
Elég sok a zöldes panel, lehet hogy Magyarország kapott egy nagyobb adagot ezekből a trehányan összeszerelt telefonokból.
Nekem két napja van meg, zöldülést akkor látok, ha kb 2 fokos betekintési szögből nézem a telefont, a két szélén van kb 1-1 mm, szóval olyan, mint ha nem is lenne. Simán lehet, hogy a görbület miatt olyan.
Eddig P20 pro-t használtam, ezért azzal hasonlítom össze.
A M20 kamerája jobb. A P20 kamerája is rendben van teljesen, de az újabb jobb.
A P20 van jobban összeszerelve, ezen kicsit lötyög a bekapcsoló gomb, ilyen árkategóriában ez gáz.
A rendszerek sebessége mindennapi használat során teljesen egyforma, pedig az egyiken 8.1, másikon 9-es Android van és a M20 újabb Kirinnel dolgozik. Memória mind a kettőben mindenre elegendő.
Az ujjlenyomat leolvasót nem teszteltem, egyelőre a M20 arcfelismerőjével játszom, jól működik, megvagyok vele elégedve.
A telefonok hangminősége fejhallgatóval hasonló, hangszóróval egyértelműen a P20 a jobb. Szerintem nagy hiba volt az USB csatlakozóba rakni a hangszórót, remélem ez a megoldás nem terjed el. Ha be van dugva valami, akkor nagyon leveszi a hangerőt. (telefon töltőn és hív valaki).
A gyorstöltés mind a kettőnél nagyon jó, az M20 gyorsabb de én a P20-al is teljesen kivagyok békülve. 1 óra max, amit a telefon töltőn tölt egy nap. Sokan félnek a gyorstöltéstől, nálam a P20 aksija egyáltalán nem romlott fél év alatt, egy év után meg minden aksi veszít a teljesítményéből. Ha kevés lesz, kicseréltetem 'oszt jónapot.Amin viszont meglepődtem, hogy az M20 a gyakorlati használatban nem mutatta a teszteken kimért üzemidő javulást, nekem úgy tűnik hogy kb ugyannyit bírnak.
Az M20 fogása jobb a kerekítés miatt, de rendes fólia sosem lesz rá ezért, aki nagyon félti az kénytelen lesz teljes tokban tartani. A P20 nem Gorilla glass-os, ezért már gyárilag feldobtak rá a fóliát, az sokkal jobban karcolódik.
A videózás egyiknél sem csúcs, ezt sajnos nem tudtam összemérni mivel egyáltalán nem rögzítek videókat mobillal, arra ott van a Sony kamerám és a DJI drónom.
Az M20 vízállósága jobb, ami nekem szempont mert navigációra is használom a motoromon, nem kell majd vízálló tokba raknom, ha esik (rontja a láthatóságot), de ezt elvileg a P20 is tudja.
Összegezve: a két Huawei zászlóshajó nagyon hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, nem tenném le egyik mellett sem a szavazatomat, ugyanolyan jól használható mind a kettő, az M20-ban több a "csecse" faktor, ezért itt 100 Fontot kell fizetni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
kano
nagyúr
--
[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
veterán
Na végre egy normális vélemény/összehasonlítás!
Valami ilyesmire voltam kíváncsi 👍
KöszönömAnnyi itt ez a "zöldüléses" komment, hogy lehet ez direkt valami egyedi feature ennél a készüléknél, és nem is hiba
[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
NY_A
őstag
Hát ez azért már tényleg gáz. Egy ilyen jó telefont így elb**zni egy ilyen hibával. Azt sem akarom elhinni, hogy ez a tesztidőszakban senkinek nem jött elő.
-
finu
tag
válasz KoNZoLik@ #2106 üzenetére
Nincs kisebbébe, csak sokan nem írogattuk be percenként, mivel például nekem semmi hibája nincs.
EricssonGH337,388,T10,T28,Nokia8110,8210,6210,5210,6510,6310,8310,6230,6310i,7250i,6230i,6280,6288,8850,6300,LG4XHD,Optimus G,G2,G3,G4.Mate9,Mate10 Pro,P20 Pro, Mate 20 Pro.P30 Pro.P40 Pro.P50 Pro.13 Pro Max.14 Pro Max.15 Pro Max. 15 Pro
-
djbelo
senior tag
Eddig nálam sem jelentkezik ez a hiba! LG kijelző, telekom.szerdán kaptam meg. Eddig minden oké vele!
-
őstag
-
#81733120
törölt tag
Hú, most olvasgatom a topikot, és látom, hogy mennyi a kijelzőhibás darab.
Szerintem a Huawei számára tanulópénz volt ez, hogy az LG-től ne rendeljen panelt, soha... -
WiZARD
addikt
Hagyd, minden topikba kell pár troll, csak ne etessük
Akinek jó az úgyse írogatja be, akinek szar annak cserélik.
1.5 éve S8 pirosas/rózsaszínes kijelzőkkel ugyanez ment.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
xedamen
senior tag
Azért nem ekkora arányban. Én ma veszem meg egyébként, direkt megkérdeztem ismerősömet a Telekom üzletben, hogy ha baj van vele, akkor mi van? Azt mondta, hogy 3 napon belül ők tudják cserélni, ha azon túl, akkor is tudnak akár, de Huaweitől kell jegyzőkönyv.
-
veterán
Ja biztos így van, mert te olyan okos vagy😀
Azért aki kiad valamire 330000ft-ot és egy ilyen "szart" kap a pénzéért nem biztos, hogy így vélekedik!
És ez nem trollkodás csak egy egyszerű megállapítás, ami ráadásul sajnos most fedi is a valóságot, ennyi.***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 816 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
vasi89
addikt
válasz KoNZoLik@ #2124 üzenetére
megvettem én is, talán kicsit látni ezt a zöldességet. Ha nem keresem észre sem veszem, nem zavar. Ha terjeszkedik akkor meg visszaviszem és garanciában javítják. Erre való a garancia, ennyi. Túléljük. Sokáig iphonet használtam, 1-2 szériahibába futottam bele és mi történt? kicserélték a telefont.. Neked van egyáltalán tapasztalatod a mate20pro-val? Vagy a Xiaomi szerződtetett h itt reklámozd mekkora király telefonokat gyárt? Nekem van személyes tapasztalat több alsó kategóriás xiaomival és nem véletlenül kerülnek annyiba amennyibe. De se itt sem máshol nem fogom elkezdeni fikázni attól mert azt gondolom h a telefon gyártásuk nem a legerősebb még magát a márkát szeretem de én meg olyan telefont nem vennék soha. Írjam be az összes topicba? Azt veszem észre h a xiaomi fanok is olyanok mint a samsung és apple imádók...
-
utomi
senior tag
válasz kiskutya0 #2088 üzenetére
Hát nyilván én vagyok a sík hülye de nekem az OLED Tools nagyon furán működik. Találtam egy olyan módot, hogy ugye Uniformity teszt. Na azon előkerestem a feketét, csakhogy az tapicskolásra szélről befelé a a feketét betintelni ZÖLDDEL. Tehát először csak ragyogás körbe (na mondom fasza az enyém is szar) aztán egyre zöldebb fokozatosan majd telibe zöld a kép. Hát biztos én használom rosszul. Elemben Display Test nevű appal, full feketén vagy dark greyen semmi zöld glowing, ahogy a tárcsázóban sincs ilyen zöld derengés (természetesen fekete témával). Nézted más appal is egyébként a kijelzőt?
-
Fantomas80
tag
Azért tök jó én amíg a fólia tok még nem jön addig nem akartam használni. Így ha bezöldül akkor már rég letelt a 3 nap
Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)
-
SlayR
senior tag
Az S8nál anno volt hasonló téma lemenet ugyanez a sablon hiszti amit most itt látok, majd amikor hirtelen kiderült,hogy nem is olyan hatalmas a baj a nagy megmondó "jaj mennyire szar a gyártó emberek hirtelen elbujdokoltak "
https://www.technobezz.com/fix-samsung-galaxy-s8-red-tint-issue/
Arról a "Miért nem vennék Mate 20 Pro " youtubeoos videóról meg annyit, hogy a tipikus esete a " Sose nyomd fullba a kretént " témának, vagy toljon egy teszt videót, és közbe fejtse ki miért nem éri meg a Mate 20 Pro mindenféle ilyen realitásellenes szagú minden extrát nélkülöző leginkább külföldi videókból átvett kamu fényképek hasonlítgatására emlékeztetéssel...
[ Szerkesztve ]
-
Wucky
senior tag
Az enyém ilyen. Remélem elég sötét a szürke kép. A képet egy full sötét szobában csináltam, minimális fényerővel.
~LG G5~Best LG G2~Samsug Galaxy J3 2016~Lenovo A3500~Iphone 7 Plus 32 GBP~ Huawei P Smart~ Huawei Mate20 Pro~[url=http://wotbstars.com/?usr=eressyr&geo=EU&lng=eng][img]http://wotbstars.com/usr/eu/sig/eressyr_is3d_eng.jpeg[/img][/url]
-
szkaroly
senior tag
válasz #81733120 #2121 üzenetére
Van egy olyan érzesem hogy a BOE nem tudta a megfelelő darabszámot produkálni és ezért lett a maradék az LG-é. Nem sok cég csinál oled panelt, különösen edge kivitelben. Így hát maradt a szívás az LG-vel (mint a többi gyártónál, lásd: Pixel 2,3; Iphone X, V20,...).
Poco X3 Pro
-
spawn21
veterán
Látom idén is kezdődik a korom sötétben fotózás
Nem igen van hibátlan oled kijelző ami jó lenne alacsony fényerőn. De mindenkit megértek
iPhone 13p
-
doooo
veterán
Úristen... az LG-nek megtiltanám a mobilos OLED gyártást addig, amíg nem tudja minimalizálni a hibákat. És ne jöjjön nekem senki azzal, hogy máshol is van hiba, mert mindenhol van, de ez az arány már túl megy minden határon. Mindig is problémás volt a P-OLED-jük, de egyre látványosabbak és elterjedtebbek azok a problémák. Az a gyártó is magára vessen, aki ezután is tőlük vásárol (addig, amíg nem képesek kisebb hibaszázalékkal dolgozni). Sokat ér, ha cserélik, ha a cserélt darab is nagy eséllyel ilyen lesz (mert úgy néz ki, hogy legalább fele-fele arányban csinálják a dolgot a BOE-vel). Kinek éri így meg? Az LG-nek? A Huaweinek? A szolgáltatóknak? A vásárlóknak? Szerintem senkinek se.
-
djbelo
senior tag
válasz Mindreader #2012 üzenetére
Találtál valami megoldást? Én is észrevettem, hogy az időjárás az órán jóval később frissül sőt van, hogy nem is jól! Honnan szedi az óra az időjárás adatokat?
Különben nagyon ott van az óra is! Azt gondoltam míg meg nem kaptam, hogy én is eladom, de mikor kibontottam......áhhhhhh gyorsan meggondoltam magam.Nagyon tetszik.[ Szerkesztve ]
-
hashpoque
tag
Sziasztok!
Az órával van két gondom. Az egyik, hogy a jelzések (sms, viber, hívás) jönnek rá szépen, egy ideig, aztán meg nem. Óra újraindítás után megint jó egy ideig....Az óra FW legújabb, bár a telefon Telenoros, ezért még azon nem a legújabb SW van.
Másik gond: Ha az óra rajtam van, és az autó kihangosítóra is csatlakozik a telefon (meg az órával is tartja a BT kapcsolatot), akkor az autóban a kihangosítás minősége romlik. Konkrétan nagyon recseg. Ha kikapcsolom az órát, akkor tökéletes a hang. (Audi gyári kihangosító)
Másnak vannak ilyen problémái? -
Szeko2
tag
válasz hashpoque #2136 üzenetére
Nekem Ford gyári kihangosítóm van, ilyen gondom nekem nincs, nem recseg a hang.
Olyan gondom viszont van, hogy ha az óra (mármint a Watch GT) rajtam van, a telefon pedig a nadrágom zsebében, akkor a telefon duplán végzi el a lépésszámlálást. Ugyanis méri az óra is a lépéseket, meg a telefon is (hiszen a zsebemben van).
Rákattintva a Huawei Health-re kiírja, hogy a lépésszám az óra ÉS a telefon által mért lépések számának ÖSSZEGÉBŐL adódik.
Hogyan lehet úgy beállítani, hogy csakis kizárólag az óra által mért lépéseket számolja?(Erre csak ma figyeltem fel, mert az órát már napok óta hordom, a telefont viszont csak ma kezdtem használni. Eddig napi 10-12.000 volt a megtett lépésszám, ma viszont 23.000-et írt ki, ekkor láttam, hogy kb. 11.500 van mindkét készüléken.)
Van tippje valakinek?
-
KaitouP
veterán
Fizetett hát, az n+1 -ik fizetett "jútúber" kretén, aki normális állás helyett az idióta videóival akar pénzt keresni. Okádhatnékom van már ezektől.
(#2091) S. Zolika
Teljes mértékben elégedett vagyok a készülékemmel minden téren, egyedül ez a kijelzőhiba, ami zavar.
MÁS: Mi van azokkal akik 3 napon túl vannak már, és cseréltetni szeretnének? Vodás vagyok, náluk vettem, hétfőn délután meló után szerintem beviszem a készüléket, de nem szeretnék egy kötekedő ügyintézőt, aki nem akarja cserélni a telefont, vagy szervizelésre küldi, hogy két-három hétig ne is lássam.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Skynet258
veterán
válasz KaitouP #2139 üzenetére
Az ügyintéző nem azért küldi be 3 nap után szervizbe mert ki akar veled baszni, hanem mert a jogszabály és a munkaltatoja erre kötelezi... 3 napig cserélheti aztán már csak szerviz, max ok nem küldik már vissza a telefont hanem adnak egy csereengedelyt.
https://geekpulse.hu
-
mati12
senior tag
Hát ez az amitől én is tartok. Vissza kűldik a készüléket és valami agyon képzett szakbarbár majd nekiugrik kijelzőt cserélni rajta.
-
KaitouP
veterán
válasz Skynet258 #2142 üzenetére
Csak nekem a 330 (HÁROMSZÁZHARMINCEZER) ezer Forintos készülékemen (amiért elég sokat melózok, és keményen hajtja is be rajtam az összeget a szolgáltató) ne egy kamuszervizes idióta üljön 3-4 hétig (mert rohadtul szükség van a készülékemre a mindennapokban, [nem, nem Facebook -ozni] nem tudom sokáig nélkülözni) , hogy aztán okosan megállapítsa a nagytudású, hogy:
1., A készüléknek szerinte semmi baja nincs, csak én halucinálom be
2., Nekiáll javítgatni ahelyett, hogy fél hét alatt ezt elintézhessék cserébe.Köszi, de nem, pláne ennyi pénzért nem. Nagyon jól ismerem ezeket a szervizes javítgatásokat, ügyintézgetéseket, volt pár hajmeresztő esetem és nem kérek többet belőlük.
(#2143) mati12
Asszem akkor neki is reptetem valamelyiknek a telefont.
(#2144) Eagl3
Nagy +1.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
kali
legenda
Elég nehéz lenne kiszűrniük, hogy mely darabok érintettek, hiszen LG kijelző esetén sem mindegyiknél adott a probléma és az sem biztos, hogy a későbbiekben jelentkezni fog.
Itt is van olyan, akinél az első pillanattól jelen volt, másnál csak 2 - 3 nap után, megint másoknál meg azóta sem.
Más kérdés, hogy ilyen esetben én sem javíttatnám a készüléket, ha kicsúsznék a jogszabályi 3 munkanapos kicserélésből, akkor 14 napon belül elállás, amiben az átvételtől számítva, kivétel nélkül mindenki bőven benne van még jelenleg. (Emiatt nem érdemes eladni a mellé kapott órát, amíg adott intervallum le nem jár, mert hiába ajándék, jogilag visszakérhetik és vissza is fogják, hiszen a csomag részét képezi.)[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
Szerintem meg pontosan tudják, hogy melyik időintervallumban gyártott készülékeket érintheti a hiba. Ezert írtam, hogy az összes készüléket, amelyikben felmerülhet a hiba vissza kellene hívni. Persze ez jó eséllyel nem fog megtörténni, mert viszonylag nagy költséggel jár, és inkább megszívat 20-ból egy vásárlót.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
SlayR
senior tag
Annyira bepánikoltam, el is döntöttem cserélek...meg is van a váltókészülék..
[kép]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Politika
- Horgász topik
- Epic Games
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- További aktív témák...