-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskutya0
tag
Sziasztok. Mindenkinek rendben van a kijelzője? Senkinél nincs az emlegetett zöld beütés sötétben? Nekem kicsomagolás után rögtön jelentkezett.
Másik kérdés. Senkinek sincs a kijelzőn fólia? -
kiskutya0
tag
válasz LaptopSystem #2082 üzenetére
Nem elállni, hanem cserélni szeretném. Amúgy emagos. Ott 30 nap.
-
kiskutya0
tag
Beszéltem az emaggal. Nincs 3 napos csere náluk. 30 napig visszaküldhetem a terméket, ők visszautalják az előrendelési árát.
Ami a felötlő kérdéseket illeti. Az óra ajándék. Marad nálam. -
kiskutya0
tag
válasz norbert9212 #2514 üzenetére
Én ezt kaptam:
"Kedves István!
Ádám vagyok, én fogadtam üzenetét. Sajnálattal olvastunk az Ön által leírtakról.
Üzenetét továbbítottuk az ügyben kompetens panaszkezelő kollégáinknak, akik az ügy kivizsgálását követően felveszik Önnel a kapcsolatot. Addig is szeretnénk türelmét kérni.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
Ádám
Ügyfélszolgálati munkatárs" -
kiskutya0
tag
Nem rég jött meg az új. Szép zöld ez is. LG.
-
kiskutya0
tag
válasz spartan44 #2765 üzenetére
Nekem nem volt copy. Én ezt kaptam ma:
"Kedves István!Köszönjük visszajelzését!
Szükségünk lenne a készülék vásárlást igazoló dokumentumaira, jótállási jegyére egész alakos, lefényképezett vagy bescannelt formában.
Ezek elküldése után üzenetét továbbítani tudjuk a panaszkezelésért felelős kollégáink számára.
Mielőbbi válaszát előre is köszönjük!"
-
kiskutya0
tag
Megjött a mai levél:
"
Köszönjük visszajelzését!Üzenetét továbbítottuk szervizes kollégáinknak akik a készüléket szigorú, gyártó által meghatározott paraméterek alapján fogják bevizsgálni. Készüléke javítását kiemelten kezelik, mindent megtesznek a mihamarabbi befejezés érdekében. Amint befejeződtek ezek a folyamatok felveszik Önnel a kapcsolatot, addig is szeretnénk türelmét és megértését kérni. Kérjük, készülékét juttassa el szervizünkbe, hogy kollégáink bevizsgálhassák azt, mi okozza a rendellenes működést. A szervizeltetés lehetőségeit az üzenet csatolmányában találja, melyek közül kiválaszthatja az Ön számára legkézenfekvőbbet!
Reméljük a szerviz után megoldódik az Ön által említett rendellenes működés"
-
kiskutya0
tag
válasz MikeWazowski #3088 üzenetére
Elsőre: Beállítások -> Akkumulátor ->Alkalmazás indítás
vagy
Beállítások -> Értesítések
De nem emiatt nem kapod meg. Huawei hülyeség szerintem. Agresszív a memória kezelése.Második:
Beállítások -> Biztonság és adatvédelem -> Zárképernyő jelszó.[ Szerkesztve ]
-
kiskutya0
tag
válasz spartan44 #5362 üzenetére
Nekem a M10Pro-n lassan egy éve van fent az outfitters. Bírja a strapát. Nem válik fel, ha sérül (kisebb mértékben), gyógyítja magát. A M20Pro-ra a MM-os clearplex fóliát tettem (ritkán járok Pesten). Ez is jól bírja a strapát. S8-on is volt/van. Azon az első egy kulcscsomó hatására megsérült, ezért csere volt. A képernyő sértetlenül maradt.
-
kiskutya0
tag
Sziasztok
Nálatok ez működik?
Nekem nem sikerült működésre bírni. -
kiskutya0
tag
válasz csokito100 #9125 üzenetére
Galéria->Emlékek
-
kiskutya0
tag
Engem meg, hogy nem látszik ki gyártotta😂kép link
[ Szerkesztve ]