-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wucky
senior tag
Úgy gondolom, hogy akinek nincs ilyen telefonja, az húzzon innen a vérbe. A lőtéri kutyát nem érdekli a veszekedésetek. A picsába, hisz van fotós topic. Húzzatok oda. Leszarom a kamerát, mert nem használom. De s9+-al hasonlították, laikusként egyformán ítélték a kollégák. Akinek fontosabb a képi világ, az menjen a fotós topicba. Fasz ki van az idiótákkal.
~LG G5~Best LG G2~Samsug Galaxy J3 2016~Lenovo A3500~Iphone 7 Plus 32 GBP~ Huawei P Smart~ Huawei Mate20 Pro~[url=http://wotbstars.com/?usr=eressyr&geo=EU&lng=eng][img]http://wotbstars.com/usr/eu/sig/eressyr_is3d_eng.jpeg[/img][/url]
-
mjani1172
addikt
válasz xedamen #2470 üzenetére
Látom hogy rápörögtél rendesen, de akkor is lapít mint szar a fűben.
A korrektség minimum az lenne ha legalább az ügyfélszolgálat elmondaná hogy mi a helyzet, és mi ilyenkor a teendő.De úgy csinálnak mintha először hallanának erről és szépen terelő válaszokat adnak.
A munkámból kifolyólag tudom, hogy ha valami hiba van (akár vélt), azonnal égnek a telefonok és kb 2 percen belül megoldást akarnak a felhasználók.Pedig a termékeink legtöbbje 5-10 ezer forintos árkategóriában mozog,tehát töredéke ennek az ára,és ha aznap ! nem orvoslom a (vélt) problémájukat, már jön az 1 csillag a googlen,meg a facebookon.
De ha neked ez a jó, akkor légy elnéző,olvastam hogy van időd, cserélgesd türelmesen.[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Na ki járt a legjobban? Kaptam t-pontba jegyzőkönyvet mert nem volt készleten és azt mondta a srác, hogy bármikor jövök, egyből csere. Mondta hogy nincs időhöz kötve, de azért ne fél év múlva jöjjek. Lehet várok most pár hetet, meglátjuk mi történik, majd 3 hét/ 1 hónap múlva már lehet javítva lesz ez a gond, s akkor jövök. Aki 3 napon belül van, az tegye meg ugyanezt. Teló addig természetesen marad nálam.
U.i.: Ez akkor Allee volt, nem kaptak ma Mate 20 Pro-t... Úgyhogy aki menne oda ma, az ne fáradjon, elvileg egyik üzletben sincs, gyanítom nem véletlenül...
Szerk.: Azt nem tudom webshopos 14 napra lehet-e ilyet íratni
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz mjani1172 #2503 üzenetére
A hírekből tudni és a hivatalos úton, a forgalmazók által (akiket valóban megkeresték a felhasználók a problémával) eszközölt tényleges visszajelzések által informálódni, két különböző dolog.
Biztos vagyok abban, hogy nagyobb mintavételi arány és egyéb információk kellenek a probléma megfelelő kezeléséhez, amiket nem a médiából fog beszerezni a gyártó.
Nem véletlen, hogy egy másik nagy gyártónál nagyon sok időnek kellett eltelnie kellett ahhoz, miszerint hivatalosan elismerje egy adott típusú készülékénél a kijelző hibáját és lépjen az ügyben - bár szerintem a Huawei gyorsabban fogja attól csinálni, több változó miatt is. -
djbelo
senior tag
válasz Dare2Live #2465 üzenetére
Na ezt megkaptam!! Ha nem tetszik nem kell nézned! S elárulom neked a szememmel semmi baj! Véleményed elfogadom, de ez a hangnem tényleg durva! Nekem bármit is mondasz , nagyon bejön ez a készülék! És igen valójában fújt a szél, meg még tanulnom kell vele fotózni biztosan, azért is mertem a saját topikjába feltenni képet. Nem gondoltam, hogy ilyen indulatokat váltok ki. Többé nem teszem, vagy csak akkor ha tényleg ezek az emberek kikopnak innen!!
-
szuper94
tag
Nekem egy hetes a telóm. LG kijelzős, a kijelző és a kamera is rendben van. (kicsit túl van lihegve a kamera téma. Telóhoz képest nagyon jó képeket csinál. Minden másra ott a DSLR.)
-
xedamen
senior tag
Szia,
Nem, azt mondták, hogy kedden és pénteken kapnak árut. Direkt rendeltek, mert van 2 is beígérve ügyfélnek de nem kaptak. Telenornál központi raktáron sincs. Gyanítom, hogy a kijelző gond lehet a háttérben. Amíg van csereigazoló lapod, addig szerintem nyugi. Várd ki, amíg lesz valami fejlemény, addig tényleg felesleges lenne cserélni, mégha lenne is...
-
-
norbert9212
csendes újonc
Sziasztok!
Ma írtam a Huaweinek a mobile.hu@huawei.com címre és azt a választ kaptam hogy küldjem el szervizbe és ott kivizsgálják majd javítják. Most a kérdésem az lenne küldte e már el valaki és hogy ha igen mi volt a válasz? Még 6 napom van elállni a szerződéstől és ha nem cserélik azonnal akkor inkább elállok mert ez így tűrhetetlen. -
Wucky
senior tag
válasz watford #2506 üzenetére
Ejj. Tudod hogy értettem. Csak unom már a veszekedés olvasni, olyanról aminek nem is itt a helye.
~LG G5~Best LG G2~Samsug Galaxy J3 2016~Lenovo A3500~Iphone 7 Plus 32 GBP~ Huawei P Smart~ Huawei Mate20 Pro~[url=http://wotbstars.com/?usr=eressyr&geo=EU&lng=eng][img]http://wotbstars.com/usr/eu/sig/eressyr_is3d_eng.jpeg[/img][/url]
-
kali
legenda
válasz norbert9212 #2514 üzenetére
Szia,
Aki kifutott a 3 munkanapos cseréből, annak érdemesebb lehet elállnia, ha van rá lehetősége, az a biztos - attól függetlenül is, hogy a szerviz sem feltétlenül fogja (egyelőre) javítani, hanem a kicserélést fogják preferálni.
-
kiskutya0
tag
válasz norbert9212 #2514 üzenetére
Én ezt kaptam:
"Kedves István!
Ádám vagyok, én fogadtam üzenetét. Sajnálattal olvastunk az Ön által leírtakról.
Üzenetét továbbítottuk az ügyben kompetens panaszkezelő kollégáinknak, akik az ügy kivizsgálását követően felveszik Önnel a kapcsolatot. Addig is szeretnénk türelmét kérni.
Megértését köszönjük!
Üdvözlettel,
Ádám
Ügyfélszolgálati munkatárs" -
gcsabi94
csendes tag
válasz kiskutya0 #2518 üzenetére
Nekem tegnap este ezt írták:
"Vivien vagyok, én fogadtam üzenetét.
Köszönjük szépen a tájékoztatást a jelenségről! Továbbítani fogom az adatokat az ügyben illetékes kollégáink felé!
Azt javaslom, hogy ebben az esetben forduljon a vásárlás helyszínéhez, ők fognak tudni segíteni a készülék cseréjében.
Amennyiben további kérdései lennének, írjon nekónk, készséggel állunk a rendelkezésére!További szép napot kívánok!
Üdvözlettel,
Vivien" -
vasi89
addikt
Valaki írta hogy a telenor azt mondta h a 14 napos cseregarancia keretein belül cserélik. Viszont a neten az van a szerződési feltételek között hogy ugyan arra a készülékre nem cseréltetheted. telenornál próbálkozott már valaki?
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Szerintem úgy értette a Telenor, hogy 14 napon belül törnyileg előírt jogod van elállni a vásárlástól, s másikat rendelni. Ha így nézzük csere, de a folyamat az nem cserének minősül, hanem új rendelésnek.
- ez csak az én véleményem pár Telekomnál töltött éveim alatt szerzett talasztalattal -
[ Szerkesztve ]
-
norbert9212
csendes újonc
Sajnos 3 nap a csere a maradék 11 nap az elállás a szerződéstől. Én pont ezt nem akarom mert buknék egy 80 ezres okosórát....
-
kiskutya0
tag
Nem rég jött meg az új. Szép zöld ez is. LG.
-
KaitouP
veterán
Ebben a pillanatban küldtem el egy szép hosszú levelet a Huawei -nek én is az általatok említett e-mail címre, remélem minél előbb kapok választ.
A végére kicsit beböktem azt is, hogy közeleg a 14 napos elállási időszak vége, és ha rövid időn belül nem történik érdemi lépés, kénytelen leszek a sajnos valamelyik konkurenciájuk hasonló csúcskészülékére váltani a Mate 20 Pro -ról. Ez nem fenyegetés volt számukra, ezek tények. Hibás telefonért nem vagyok hajlandó egy vagyont kiadni.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Tamás34
senior tag
Sajnálatos ez a kijelző dolog, de amint ez elhárul én biztos lecserélem az S9+ erre! Nagyon szép telefon!
LG48C2OLED- Samsung Galaxy S23 Ultra-Xiaomi wath s1 Pro-Amazfit Balance Grey
-
kali
legenda
válasz norbert9212 #2524 üzenetére
Ja, hát igen, az óra miatt kompromisszumos lehet a dolog, ha az valakinek szempont.
-
xedamen
senior tag
válasz MikeWazowski #2525 üzenetére
Köszönöm! Pedig eléggé remegett a kezem, féltem milyen lesz. Én a makrót élvezem nagyon 😁
-
hadan
tag
Nekem Telekomos vétel, viharkék, BOE, zöldülés mentes...
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB | Samsung Galaxy Watch5 Pro LTE
-
MiniXD55
tag
Hát úgy látszik engem is elért a zöldülés,pedig talán 2napja írtam utoljára hsz-t amikor még nem volt zöld.LG kijelző.Én nem hiszem hogy most elkezdem cserélgetni a telefont mivel a 3napos cserén már túl vagyok.Szerintem(remélem) éppúgy fog eljárni mint az LG a G4ek beégése során.
[ Szerkesztve ]
"Hard work, dedication. I'm a one man army."- Floyd Mayweather
-
KaitouP
veterán
Meg is jött a válasz az e-mail -emre, íme:
Zoltán (Huawei Support)
nov. 13. 15:50 CET
Kedves Péter!
Zoltán vagyok, én foglalkozom a megkeresésével amit sajnálattal olvastam. Az Ön által, rendellenes kijelzővel írt üzenetére a következő adatokat szeretnénk kérni Öntől:
-A készülék IMEI azonosító számát
-A készülék S/N számát
-Egy fényképet az anomáliárólEzek elküldése után továbbítani tudjuk az illetékes, kompetens kollegáinak.
Mielőbb válaszát előre is köszönjük!
Üdvözlettel,
Zoltán
Ügyfélszolgálati munkatársAnnak érdekében, hogy adatait pótolni, módosítani, vagy törölni tudja. kérjük keresse fel a https://hwid7.vmall.com/CAS/portal/login.html weboldalt és belépéshez használja a Huawei azonosítóját. Amennyiben kérdése, vagy problémája lenne a személyes adatok kezelésének eljárásával, úgy észrevételeit megoszthatja velünk ahttps://consumer.huawei.com/hu/legal/privacy-questions oldalon. A Huawei-nél nagyra becsüljük és kiemelt fontossággal kezeljük személyes adatainak védelmét.
A hatályos jogszabályoknak megfelelően kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti válaszunkat nem fogadja el, a területileg illetékes Békéltető Testülethez, vagy az illetékes Járási hivatalhoz fordulhat, az aktuális listát a következő linken találja: http://bekeltoto.huawei.hu illetve ezek listáját az alábbi linken: http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista
Amennyiben megadja számunkra a lakóhelyét, természetesen segítséget nyújtunk az Önhöz legközelebbi kiválasztásában.
Bár fényképet már mellékeltem nekik, és több kérdést is feltettem, amire nem válaszolt az úr, de egyébként a válasz nem rossz.
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
kano
nagyúr
válasz KaitouP #2527 üzenetére
Gondolom összesz@rták magukat menten és az egész problémakezelési részleg ráállt az ügyre.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
xedamen
senior tag
válasz KaitouP #2534 üzenetére
Én most küldtem el az email-t. Igaz S/N számot nem írtam, de IMEI-t igen. Ne mondjátok már, hogy nem tudják az alapján megtalálni... Képet is csatoltam, kíváncsi leszek. Remélem mindenki ír email-t, akinek zöldül a kijelző, hogy minél több bejelentés legyen!
Vasárnap 15:40-kor mindenki nézze az R-betűs kereskedelmi csatonát, egy örök klasszikust játszanak majd: Még zöldebb a szomszéd
Huawei-enője...[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
Nem kell ez a szarkasztikus duma, összeszarni nem szarták magukat, de kicsit komolyabb választ kaptam így, mint a fentebbi válaszok. A kért adatokat elküldtem nekik, meglátjuk, innen mi fog történni.
(#2536) xedamen
Én mindent elküldtem nekik, meg mégegyszer a képet amit korábban is mellékeltem. [kép] Nem a legjobb fotó, de nincs más profi eszköz itthon, így maradt egy régi Nikon fényképezőgépem. A probléma látszik jól ezen is.
A problémás készülékkel rendelkezők meg valóban jelezzék hasonló módon a problémát, hogy komolyabban vegyék a dolgot.
(#2539) hadan
Nem rossz, bár később is jelentkezhet a hiba. (Szívből kívánom hogy ne legyen így.)
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
KaitouP
veterán
válasz Fantomas80 #2541 üzenetére
Neee.
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Cry0
őstag
Aki fólia vásárláshon gondolkozok annak tudom ajánlani a screenknight fóliát!
3 nap alatt megérkezett, féltem a felrakásától az ujjlenyomat olvasó miatt de mai nap felraktam és tökéletesen működik, tökéletesen érzékeli az ujjamat.Iphone 15 Pro Max Kék Titán
-
kano
nagyúr
válasz KaitouP #2540 üzenetére
Semmivel sem.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
Skynet258
veterán
válasz Fantomas80 #2547 üzenetére
Ez nem ilyen narancsbőrös cucc? Ránézésre olyan azt meg nem kedvelem annyira, de valami kéne...
https://geekpulse.hu
-
Fantomas80
tag
válasz Skynet258 #2548 üzenetére
Hát a P.20pro ra csak a hátoldalára rendeltem. Azon nem volt narancsos. Erre viszont délelőtt rendeltem. Még nem jött meg. De már feladta jött a vissza igazolás
Csak kérdés hogy bezöldül -e? Az enyém is.
Bár ezt a fóliát átrakhatod egyszer kétszer másik telefonra is.Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)
-
watford
csendes tag
Napokban valaki vett telenornál? Simlock-os már?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Battlefield 2042
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen switch-et vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...