-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gcsabi94
csendes tag
Volt aki írt a Huawei-nek és választ is kapott? Nekem este válaszoltak, hogy forduljak a vásárlás helyszínéhez, ők fognak tudni segíteni a készülék cseréjében. Kicsit szkeptikus vagyok, hogy ha holnap így bemegyek a Telekom üzletbe, akkor cserélik.
(Sajnos egyébként egyre rosszabb a kijelző...)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz komarci #2450 üzenetére
IPS kijelzőknél is volt és van is hiba(lehetőség) - szerencsére a Huawei telefonokat nem érinti -, de ott a kékülő Nokia 8 kijelző és hasonlók, vagy a beégő LG G4-eké...stb.
A 3 hónapos kijelző garancia nem szűnt meg kompletten a Huaweinél az AMOLED kijelzők bevezetésével, sőt, Mate 10 Pro volt náluk az első olyan, de a P20 Pro-nál is adott még az: [link]
Érdemes lehet rákérdezni, hogy a Mate 20-aknál mi a helyzet, mert a P20-aknál sem rögtön a megjelenéskor derült ki, hanem csak néhány nappal, vagy talán egy héttel utána.[ Szerkesztve ]
-
Norbi14
senior tag
Nálam is jelentkezett a kèpernyő problèma. Már zavar is elègge, èn magyarban vettem a mm-ben viszont nèmetben èlek. Ilyenkor hova forduljak?
-
komarci
tag
Mate 8 és 9 van használatban a családban a mai napig, mindkettő nagyon jó telefon még így 2-3 évesen is. A Mate 10 és P20 széria kimaradt, így nem tudtam a 3 hónapos kijelzőre való cseregaranciájukról. Ezek fényében felvetődik a kérdés: vajon miért pont a mate 20 széria nem kapta meg a 3 hónapos kijelzőgaranciát. Ha a 3 hónapos kijelzőgaranciát megkapta volna a 20 pro, akkor lenne most tömeges roham és földhözvágás rendesen! De valamiért nem kapta meg...
-
kali
legenda
válasz komarci #2454 üzenetére
Nem szoktam ilyen elméleteket és összefüggéseket feltételezni vagy gyártani, mert nem látom értelmét, túl sok a kérdéses változó.
Nem biztos, hogy nem kapta meg, de pont ezért (is) érdemes rákérdezni, bár nem pont erre lett kitalálva, ettől több, hiszen a használó által okozott fizikai sérülés esetén is díjmentes a javítás.
Mivel úgy tűnik, hogy korrekt módon áll a gyártó és a hivatalos viszonteladók a zöldes kijelző okán eszközölt cseréhez, nem feltétlenül törné be bárki is szándékosan a kijelzőt, hogy úgy érvényesítse a jótállást, jobb azt tényleges véletlen sérülésre tartogatni.[ Szerkesztve ]
-
plagab
csendes tag
válasz Aryon87 #2326 üzenetére
Köszi a részletes összefoglalót! A belinkelt link szuper! Nagyon jo volt végig nézni, és összehasonlítgatni a telefonok fotóit. Sosem volt még xaomi telefonom. De meglepően jo képeket lő nappali fényviszonyok mellett.
Viszont a Nikon-al lőtt éjszakai képek egyszerűen szuperek!!!!! (Tudom, Nikon másik ligában focizik, de szinte visszaadja a valóságot)
Nagy Gratula hozza!!plagab
-
doooo
veterán
Ki hozta fel a Note-ot? Mit nyomok folyamatosan? Te tényleg a valóságot akarod mindig meghazudtolni... én is befejeztem mert nyilvánvalóan nem tudsz egyről a kettőre jutni, csak a fanságig meg a haterkedésig jutsz, aztán meg össze-vissza hordasz mindent. Te hoztad fel, nem volt és nincs igazad, vége a sztorinak.
-
SlayR
senior tag
A probléma valós, de azt hogy itt jelzik meg az, hogy kint egy nagyobb létszámú csoportnál jelzik még többen ott azért nem árt belegondolni, és már olvastam én is, hogy megint megindult az is ami pl anno a robban Noteok esetében hogy hirtelen megsokasodtak és volt egy csomó ember aki a külföldi fórumokon le is bukott,hogy nem valósan jelezték a problémát. Az hogy tanácstalanság van az max annyiból igaz, hogy nem nyilatkozhatnak semmi konkrétat, mert nem adtak ki hivatalos állásfoglalást odafentről ez meg érthető mert ha elkezdenek magyarázni lényegi állásfoglalás nélkül abból csak nagyobb "pánik" lesz....
Főleg, hogy több helyen már felbukkantak az elvileg BOE hibásokkal is,d e arra még semmi konkrétumot nem adtak...arról ne is beszélve, hogy akiknél volt kint teszt készülék youtube videósok meg egyéb kütyükkel foglalkozó emberek, náluk nem jelentkezett hiba az adott készülékeken.
Én azt sem tartom kizártnak,hogy összegyűjtött adatokkal azokat akiknek hibás a készülékük és "személyre szabottan" tudnak majd a szolgáltatónál vagy az adott boltban/szervizponton ahol van cserélni, ha teljes nyilvánvalóvá válik a gond... -
etnies
senior tag
Ezen én is gondolkoztam: a sok YT teszter nem jelezte a zöldülést, pedig rengeteget kiosztottak.
Vagy elhallgatták, vagy nem ugyanolyan technológiával készültek azok a telefonok.
Ezen a fórumon is sokan jelezték a zöldülést, tudunk indítani egy szavazást valahogy megtudni az arányokat?Ma dolgozom este tízig, nem tudom összedobni.
Enyém UK, 2. kör, 5 napos LG, nem zöldül egyelőre.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Krinyo
senior tag
válasz Dare2Live #2465 üzenetére
Szerintem mosd ki a szádat, benne maradt reggeli után a sz... ezek a képek teljesen jók, az elsőnél gondolom fújt a szél, ezért kicsit bemozdult a téma (látszik a leveleken meg az ökörnyál szálának elhúzott csillanásán), a másodikból pedig szépen lejön, hogy a szélein (direkt nem a sarkát írtam) is szépen megtartotta a részleteket, mobilhoz képest kiváló a lencsecsoport és a színek is jók. Ha neked ez sz.., akkor nem igazán sikerül helyén kezelned a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
komarci
tag
válasz Dare2Live #2465 üzenetére
Foglaltam időpontot szemészetre én is. Telefonhoz képest szerintem nagyon rendben van. Pár nap és kap a DXoMark-tól egy első két helyezést a két mate 20-as, és majd írok nekik is szemészet ügyben. Tudom, hogy sufni tesztlabor meg stb. , de nekik jobban hiszek, mint egy két vájtszemű hobbifotósnak.
-
Wucky
senior tag
válasz szlaci888 #2464 üzenetére
Enyém magyar telenor/független BOE, nem zöldül.
~LG G5~Best LG G2~Samsug Galaxy J3 2016~Lenovo A3500~Iphone 7 Plus 32 GBP~ Huawei P Smart~ Huawei Mate20 Pro~[url=http://wotbstars.com/?usr=eressyr&geo=EU&lng=eng][img]http://wotbstars.com/usr/eu/sig/eressyr_is3d_eng.jpeg[/img][/url]
-
xedamen
senior tag
válasz mjani1172 #2461 üzenetére
Persze, mert nem kell kivizsgálnia, nem kell egyeztetni a panel gyártójával, a gyártónak nem kell megvizsgálni az esetet, nem kell találni megoldást, nem kell tesztelni az új eljárással gyártott készüléket.
Nem, ezek közül egyet sem kell, hanem egyből ki kellene adnia a közleményt, hogy minenkinek cserélik. De hogy cserélje, hogyha nem tudja, hogy amit ad helyette az zöld lesz-e?!
Gondolkozzunk már mielőtt olyanokat írunk, hogy "lapít, mint szar a fűben". Nyilván nem 1 hét alatt zajlik le egy ilyen folyamat. És az, hogy fórumokon írogatnak az emberek az nem azt jelenti, hogy X számú bejelentés érkezett hivatalosan a Huawei-hez is... Oké, hogy mi is visszavisszük Telekomhoz, de ők sem jelentik a gyártónak. Visszaküldi a kis ügyfélszolgálatos a központi raktárnak, nem csatol képeket és továbbítja a gyártónak, csak minőség eltérési indokkal cseréli, majd a központi raktárról amíg esetleg visszakerül a Huawei-hez, az lehet több hét is.
Tényleg nem tudom mit várnak egyesek, varázspálca csiribú csiribá és nem zöld? Én örülnék a legjobban, ma cseréltetem másodjára, de attól még reálisan gondolkozom és felfogom, hogy vannak hibás termékek, nyilván ki lesz vizsgálva a dolog, valószínűleg azért ez nem 2 nap és majd lesz megoldás... Tudjuk, Samsung már ajándék mosógépet adott volna minden ilyen készüléktulajnak kárpótlásul, hagyjuk már. Esetleg annyival van könnyebb dolguk, hogy saját maguknak gyártják a kijelzőt, így az esetleges megállapodás, szerződés módosítás, kötbérezés és társai gyorsabban lezajlanak divíziók között, de ilyenekre is kell gondolni, legalábbis józan ésszel nem túl bonyolult felfogni a háttérfolyamatokat szerintem.
-
utomi
senior tag
Rendben és? Továbbra sem tudunk számokat. Nyilván nem 3 embert érint de nem tudjuk hányat érint a mobilrarena topic meg nyilvánvalóan ebből a szempontból nem mérvadó. Teljesen egyértelmű, hogy gond van csak közel sem akkora méretű mint azt egyesek szeretnék elhitetni. A Huawei nem adott ki még mindig semmilyen hivatalos állásfoglalást így továbbra sem tudjuk. Az is nyilvánvaló, hogy elfogadhatatlan egy ilyen értékű készülék esetében, hogy hibás legyen a kijelzője. Én csak azt mondtam, hogy mivel még a legtöbb magyar vásárló a 14 napos határidőn belül van így még kicsit legyen türelmes hátha lesz megoldás. 14 napon túl már bizalom kérdése. Vagy megbízik a Huaweiben, hogy ki fogja neki cserélni garanciában a készüléket vagy nem de akkor a 14 nap előtt kell cselekedni. Aki személyesen vásárolta és túl van a 3 napon, nos az szívás mert ott törvényileg nincs sok minden a kezében.
Semmire mást nem szerettem volna utalni csak arra, hogy szokás szerint megint átestek a legtöbben a ló másik oldalára és kicsit túltolták a dolgot. -
Drakmusz
őstag
válasz komarci #2467 üzenetére
Pedig a kollégának igaza van,már ne is haragudj.
A DxOMarkot meg inkább ne emlegessük,ott a képminőség másodlagos.
A fejlettebb kamerás képességek húzzák felfelé a pontszámokat.
Én rengeteget fotózom,a telefonáláson kívül csak erre használom a készülékemet.
Objektív módon is meg lehet ítélni ezt a dolgot,ettől még a Mate 20 Pro egy nagyon előremutató készülék.
A Huaweinél a szoftverre kellene egy kicsit ráfeküdni,ott vannak problémák...[ Szerkesztve ]
https://fototrend.hu/fotok/fotos/drakmusz/index.html
-
_CICAFIU_
aktív tag
Sajnos egy újabb példa hogy miért nem szabad első szériás telefont venni. (gyártótól függetlenül)
Huawei P30
-
utomi
senior tag
válasz Drakmusz #2472 üzenetére
Azért tegyük már hozzá, hogy az ,hogy ki készíti a képek rengeteg dolgot befolyásol. Azaz én nem feltétlen nyilvánítanék véleményt kompletten a telefon fotós képességeiről ezek alapján. De van itt egy MA teszt, meg millió más szerintem azok alapján nyugodtan lehet véleményt formálni.
-
komarci
tag
válasz Drakmusz #2472 üzenetére
Szerintem meg nem véletlenül etalon és mérvadó a szakemberek körében. A legkomplexebb és legmélyérehatóbb,
mindenre kiterjedő teszteket ők végzik. Tanulmányoztál ilyen teszteket? Minden részletet a legaprólékosabban vizsgálnak és pontoznak, kezdve a képminőséggel a színhűségen át a részletességig mindent pontoznak. Ezért etalon. Lehet ezzel vitatkozni de nem érdemes. A műszeres vizsgálati adatokat nem lehet befolyásolni. Ha van tudomásod esetleg konkurens, független fotós tesztlaborokról légyszíves tudasd velem. -
Dare2Live
nagyúr
Megnézted a képeket?
Ha nem, vagy nem értesz hozzá akkor minek beszélsz bele? Egy 4éves!!! S4 agyonveri ezt a vízfestményes artifactos hányást.
Nézze meg a beállításokat aztán ha mindenk ok vigye vissza mert ez hibás termék. És utána menjen szemészhez.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
vasi89
addikt
válasz Dare2Live #2476 üzenetére
ez a flamekeltés amit művelsz minek ide? nem vettél ilyen telefont, nem is jön be, mindenki tudomásul vette de minek kell telefikázni a csoportot? Valószínűleg egy tapasztaltabb fotós sokkal jobb képeket csinálna mint az ide berakott képek. De várjuk az s7-el készült milliószor jobb képeidet kulturáltan is lehet kommunikálni, tudtommal a személyeskedés kerülése alapdolog ezen a fórumon.
[ Szerkesztve ]
-
Drakmusz
őstag
válasz komarci #2475 üzenetére
Elbeszélünk egymás mellett.....
Nem a tesztjeik részletességét bíráltam.Csak egy példa.Sokszor említik pozitívumként a zajmentességet,pedig a túlzott élesítéssel együtt az egyik leggyakoribb probléma.
A valós eredményeket mindig az átlagos felhasználók által készített képekből tudjuk lemérni,ez az igazság.
A készülék ettől még kiváló,csak ismételni tudom magamat.https://fototrend.hu/fotok/fotos/drakmusz/index.html
-
Parallaxis
addikt
válasz Dare2Live #2476 üzenetére
Egy 4éves!!! S4 agyonveri ezt a vízfestményes artifactos hányást.
Aha..
Csinálj Samsunggal fotót fűről, vagy zöldellő fákról.. no az vízfestmény lesz..
Az általad fikázott képen (gyk. alsó kép) a zöld terület pont, hogy lényegesen szebb és élesebb, mint amit Samsunggal lehet összehozni (akár az S9+-al is). -
tomboy0013
veterán
válasz xedamen #2470 üzenetére
"Tényleg nem tudom mit várnak egyesek"
Mondjuk alapból azt várják az emberek, hogy egy 300 ezres telefonnál ne legyen ekkora ordas nagy hiba... De ha már van is akkor a cég aki pofánköpte azokat a vásárlóit akikből élnek a minőségellenőrzés látványos letojásával, legalább egy közleményt adjon ki hogy dolgoznak a problémán. És mindenki nyugodt lenne, hogy valami történik.
Csupán ennyit várnak, semmi többet.
Persze tudom, vidd vissza stb. Okoskodni mindig könnyebb, mint elfogadni más álláspontját ami jogos is. Van gyártásból eredő gond ami átcsúszik a minőségellenőrzésen a csekély darabszám miatt amit el is fogadok, de mikor ennyien jelzik egy kis ország fórumán is a gondot és csak szaporodnak az esetek akkor ez már nem normális dolog.... -
Kavinton75
senior tag
Kellene egy másik Mate 20 Pro topic, mert aki ide benéz az azonnal elmenekül. Sajnos kicsit sok a trollkodás és a félrevezető infó.
Nem is értem minek megy valaki írogatni egy topikba, ahova nem tartozik, kötődik.
Én se megyek máshova (pl. Apple topikba, hogy lehúzzam a termékeket), mert semmi értelme.
Ha azért írogat valaki, mert unatkozik, akkor keressen magának hobbit.
Ha csak ki akarja írni magából, akkor ne tegye, vagy írja le papírra tollal, majd dobja a kukába.További termékeim: http://hardverapro.hu/tag/kavinton75 // Keep swimming...Keep swimming
-
Krinyo
senior tag
Bocs, de az itt és a külföldi fórumokon (XDA-n 100 oldal felett jár a topic) olvasottak szerint egy 330 rugós készüléknél szerintem nem fér bele 3 csere, "bizalom", "majd így lesz meg úgy lesz", meg "biztosan lesz megoldás", meg "3 napon túliak szívtak"... több mint 2 hét után illik valamit reagálni, mivel azért nincs készlet jópár boltban, mert elment cserére a kapott második batch.
-
Eagl3
veterán
válasz Kavinton75 #2481 üzenetére
A fórum egyik célja, hogy az emberek megosszák egymással a tapasztalataikat. Amíg ez normális hangnemben zajlik nincs probléma.
Az eddigi tapasztalatok alapján elég jelentős mennyiségű készüléket érint a hiba. Nagyon helyes, hogy erről megy itt a diskurzus, mert ha épp azt tervezném, hogy ma délután megyek vásárolni egy ilyen telefont, az lenne az első, hogy itt elolvasom a felhasználói tapasztalatokat, véleményeket, ennek tükrében pedig biztos, hogy nem mennék délután telefont vásárolni, mert nem vagyok saját magam ellensége.
Krinyo: arról nem beszélve, hogy rengeteg olyan felhasználó van, aki nem fórumozik, nem olvasgat a telefonról, csak megvette és használja a hibás készüléket.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz _CICAFIU_ #2473 üzenetére
Autót és motort sem. Kocsimra és motoromra is kaptam már visszahívást. Ez ellen harcolnak a gyártók az előrendelőknek adott ajándékokkal.
Pl. valamelyik Huawei-hez adtak 250 font értékű BT fejhallgatót. Ehhez meg órát és vezeték nélküli töltött."önmagam hite vagyok magamban"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Parallaxis #2479 üzenetére
Mégegyszer: Megnézted a képet?
Két lehetőség van: Nem. Nézd meg. Überszarok? Az.
Másik: Megnézted = Vak / látássérült vagy. Ha ez utobbi akkor mentsd le őket a gépedre és nézz egy felbontást és méretet. Méret pl 345KB. Felbontás 2MP. És most szégyenkezz, hogy minden alap nélkül irogattál a témában.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
Tényeket írtam le. ha ez flame akkor az.
Hogy te, meg fél topic szupernek lát agyontömörített, vízfestmény képeket az meg jól mutatja mennyire értetek a témához és mennyire vagytok el / nem elfogultak és mennyire lehet adni a véleményetetekre.
Semennyire.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Krinyo
senior tag
Elég ezt az egy oldalt átolvasni és döbbenet, hogy a Huawei ül, és nem szól semmit. Rég le kellett volna állítani a kiszállításokat...
[ Szerkesztve ]
-
xedamen
senior tag
Őszintén... Hány embert írt email-t a Huaweinek közülünk tegnapig? Tegnap tudtuk meg, hogy érdemes nekik elküldeni, hogy tudják hány felhasználót érint a probléma és elkezdjenek nyomozni.
Tök mindegy hány embernek mondod el, ha nem adsz le hivatalos panaszt, addig nem fog semmi történni, és amint az előző üzenetembe leírtam nemrég, külföldön is viheti mindenki vissza a szolgáltatóhoz, az nem azt jelenti, hogy ők tudják mi a baja és hogy a Huaweinek ezt jelzik.
Olvasd el a (#2470) üzenetem, talán megérted az álláspontom, bár csodát nem várok...
-
kali
legenda
válasz mjani1172 #2461 üzenetére
Korrekt módon cserélgetik, akár sokadszorra is, azt meg senki ne várja, hogy egy ilyen ügyben a hivatalos megjelenéstől számított egy héten belül érdemben lépjen a gyártó, felelőtlenség lenne a részéről, mert ahhoz még biztos nem rendelkezik kellő információval, hiszen a legtöbben a forgalmazóhoz viszik vissza a telefont és onnan még le kell futniuk a köröket a gyártó irányába.
Ráadásul itt és máshol is sok olyat olvasni, hogy panasz van a kijelzőre, de még vár, hogy miként alakul, addig nem lép, na ezek az esetek nem jutnak egyelőre a gyártó tudomására, így nem lendítik előre a dolgot.
Írásban kellene mindenkinek jelezni a gyártó(i képviselet) felé, annak nyoma van és marad, az a biztos.[ Szerkesztve ]
-
mintonation
újonc
Sziasztok!
A segítségetekre lenne szükségem.
Az asszony mindenféleképpen feketében szeretne mate 20 prot.
Mit tegyek? Nálunk valóban nem kapható? Karácsonyig esetleg lehet majd kapni?
Eddigi tapasztalatok alapján Black Friday, vagy karácsony előtti napokban érdemes inkább telefont venni.Előre is köszönöm a válaszaitokat.
Üdv,
Mintonation -
vasi89
addikt
válasz Dare2Live #2488 üzenetére
Írtam bármit a képekről? Várom a te fotoidat amit össze tudok ezzel hasonlítani hogy igazat adhassak. A parasztkodas meg nem velemeny nyilvánítás és ha az elfogultsag h ez zavar akkor elfogult vagyok. Látod a többieknek megy kulturáltan is. Eddig amúgy s7et használtam az előtt még iphoneokat. Soha semmikor nem érdekelt ez a kamerás kukiméregetés.
[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
válasz Dare2Live #2488 üzenetére
Szerintem az nem kérdés, hogy a Samsung jó fotókat csinál. De ez a hangnem amit megengedsz magadnak már felháborító. Ezt a véleményt normális kulturált emberhez méltóan is meglehetett volna fogalmazni, nem így mint valami sértődött hülyegyerek. Teljességgel elfogadom amit mondasz, de ahogy azt teszed az nagyon paraszt.
[ Szerkesztve ]