- PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- PlayStationre és Xbox-ra tart a Horizon Chase 2
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Bestbuy játékok
- EAFC 24
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Dragon Age: Origins
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
GAMEPOD.hu
Mate 20 pro témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
KaitouP
veterán
válasz KaitouP #2051 üzenetére
Hát, márpedig valami zöldellés van... Sőt, valami folt a képernyő közepe felé is, mintha valami el lenne maszatolva rajta, de természetesen nincs, jól áttöröltem a képernyőt...
Szóval gariztatás. Két hétig nincs telefon. Valaki online rendelt Mate 20 Pro - t gariztat Vodafone-nál? Menete, lefolyása? Cserélnek szó nélkül vagy javítanak? Mindenestül (töltő, fülhallgató stb.) kell visszaküldeni a készüléket?
[ Szerkesztve ]
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
mati12
senior tag
válasz KaitouP #2051 üzenetére
Sajnos az enyém is világít mint a szentjánosbogár,de egyenlőre nem tudom mit kezdjek vele. Mivel hétfőn vettem át a Telekomnál így a 3 napos csere garanciám ugrott. Viszont szervízbe meg nem akarom kűldeni,nehogy valami agyon képzett szakember ezen gyakorlatozzon nekem. Mivel a hétköznapi használat során nem zavar a jelenség szerintem egyenlőre várok,aztán ha a későbbiekben más hiba is előfordul pl.aksi hiba stb.akkor jövök elő ezzel is. Aztán az is előfordulhat,hogy akkor adnak majd helyette egy új telefont vagy vásárlási jegyet mert nem lesz érdemes javítani ezt.
Azt mondjuk hozzáteszem,hogy rohadjon meg a Huawei,hogy nem cseréli szó nélkül ilyen esetekben a 300.000+-os telefonokat.[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
válasz KaitouP #2139 üzenetére
Az ügyintéző nem azért küldi be 3 nap után szervizbe mert ki akar veled baszni, hanem mert a jogszabály és a munkaltatoja erre kötelezi... 3 napig cserélheti aztán már csak szerviz, max ok nem küldik már vissza a telefont hanem adnak egy csereengedelyt.
https://geekpulse.hu
-
SlayR
senior tag
-
vasi89
addikt
válasz KaitouP #2302 üzenetére
De most érted mi a jó alternatíva? Iphone 400+ért, nevetséges kiegészítőkkel vagy note9 a tróger samsugn szervízzel és a totál lesz.rt frissítésekkel? Van egy tippem, hogy a s10ig nem lesz android 9es samsung. Ez is ugyan annyira gáz mint most a huawei kijelző mizériája. Egyébként a huawei supportról jókat hallani, főleg hogy tömegesen állnak el a vásárlástól biztosan hamarosan fognak lépni valamit. Egyébként Én is bánom, hogy előrendeltem de legfőképp a telenor szintén idióta hozzáállása miatt.
-
Krinyo
senior tag
válasz KaitouP #2396 üzenetére
Az a baj, hogy BOE-sben is van hibás. És ez sem vet túl jó fényt a dologra:
"My day one model has now started developing the green. Took 14 days to come through. Lg 51 model screen."
Van aki ma jelezte, hogy 2 hét után kezdett el bezöldülni. Űbergáz ez az egész, óriási blama, most viszonylag szerencsének érzem, hogy cégre akartam lilát venni, de a kapcsolattartóm nem tudott rendelni egy darabig, most is csak kék van. Mostmár megvárom, hogy mi lesz ennek a vége...
-
sKie^
tag
válasz KaitouP #2400 üzenetére
Az a gond, hogy en ugyanebben a cipoben jarok. Nincs mire lecserelni, mert Note nekem nem jon be, iphone alapbol felejtos.
Egyelore megvarom, hogy ebbol mit tudok kihozni. Ha egy ideig hordanom kell vissza a keszuleket garancialis csere, akkor ezt teszem. Csak lesz vegul egy olyan, hogy nincs vele gond. Esetleg a problema addigra eszkalalodik annyira, hogy legyen ra hivatalos allasfoglalas, majd megoldas is.
''Genyo Kapitany nem kegyelmez!''
-
veterán
-
-
vasi89
addikt
válasz KaitouP #2428 üzenetére
én is így voltam aztán miután minden nap lőttem 1 fotót rájöttem, hogy csak a nyomás miatt hittem Szerintem amúgy vagy bezöldül pár nap alatt vagy nem. Egy alap zöldesség mindegyiken van, jó eséllyel gyártási sajátosság. Amit nem mondom, hogy jó de ha nem kell 2 havonta kijelzőt cseréltetni akkor el tudom fogadni. Viszont ezt egyenlőre még senki nem tudja... Fontolgattam az elállást de már így is 3/4 évig húztam a telefon vásárlást, nem akarok már tovább variálni.
-
sKie^
tag
válasz KaitouP #2432 üzenetére
En ugyanigy jarok. HTC one M8-rol valtottam. Tobb, mint 4 evet szolgalt le. A kamera mar nem is mukodott rajta. Tavaly gondolkoztam a Mate 10 pro-n, de ugy gondoltam megvarom a Samsung S9-et, de nem tetszett annyira. Erre itt a Mate 20 pro, mondom ezaz. Erre mire jottek a hirek a gluegate-rol, mar megrendeltem. Ora miatt megerte, meg ha tul is van arazva elsore. Engem nem erdekel, valahogy atverem a gyarton, vagy a szolgaltaton, hogy problemamentes kijelzom legyen. Nekem akkoris marad ez a telefon. Miota az elso leak-ek jottek rola, ezt akarom megvenni.
''Genyo Kapitany nem kegyelmez!''
-
-
kano
nagyúr
válasz KaitouP #2527 üzenetére
Gondolom összesz@rták magukat menten és az egész problémakezelési részleg ráállt az ügyre.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
xedamen
senior tag
válasz KaitouP #2534 üzenetére
Én most küldtem el az email-t. Igaz S/N számot nem írtam, de IMEI-t igen. Ne mondjátok már, hogy nem tudják az alapján megtalálni... Képet is csatoltam, kíváncsi leszek. Remélem mindenki ír email-t, akinek zöldül a kijelző, hogy minél több bejelentés legyen!
Vasárnap 15:40-kor mindenki nézze az R-betűs kereskedelmi csatonát, egy örök klasszikust játszanak majd: Még zöldebb a szomszéd
Huawei-enője...[ Szerkesztve ]
-
kano
nagyúr
válasz KaitouP #2540 üzenetére
Semmivel sem.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
veterán
válasz KaitouP #2584 üzenetére
Még az a szerencse, hogy nálad mélyebbre nem tudok
xedamen-persze minden így van ahogy mondod, szerinted...
Na minden jót a csúcs készülékekhez, én csak az MM-ben csodálkozhatok csak ezeken, ja[ Szerkesztve ]
***14 éve a PH-n! KoNZoLik@ felhasználónak 818 pozitív értékelése van*** 永遠に落ちない***
-
xedamen
senior tag
válasz KaitouP #2589 üzenetére
Ne foglalkozz már vele kérlek! Levegőnek kell nézni az ilyen irigy embert, aki csak a MediaMarkt-ban tudja nyomkodni a telefont aztán itt veri a nyálát. Valószínűleg van egy P9 Lite-ja, aztán felsz*pj@ a Huawei-t, mert LCD-n színek sincsenek, nemhogy zöld.
Hagyd a francba, majd megunja. Válaszolj inkább te is rendesen a vásárlás előtt álló fórumtárs kérdésére a tapasztalataid alapján, őszintén, ahogy eddig és ne engedd, hogy felmérgeljen egy olyan ember, akinek nincs jobb szórakozása az életben, minthogy olyan topikba írjon, amihez köze sosem lesz.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz KaitouP #2675 üzenetére
Ezt a sablonszöveget!
Kb ezt is írhatták volna:Kedves Péter!
Köszönjük a kért adatokat!
Egyelőre fingunk sincs, hogy mit csináljunk, a Huawei központtól mi sem kapunk semmi infót, hogy ilyenkor mit és hogyan kellene jól intézni.
Őszintén szólva, a tökünk kezd tele lenni az egyre több hasonló panasszal.
Addig is utazzon el néhány hónapra. talán addigra biztos információkkal tudunk szolgálni.Üdvözlettel,
Zoltán
Hirtelen, ügyfélszolgálati munkatársnak kinevezett és panaszosokat lerázó ideültetett átlagidióta. -
NY_A
őstag
válasz KaitouP #2909 üzenetére
Én is úgy voltam vele, hogy kivárom merre halad ez az egész kijelző mizéria, de most már nagyon zavar. Amíg erőszakkal kellett előcsalni a hibát addig nem különösebben izgatott, de most már csak vakító fénynél nem látszik. Napközben kevésbé zavaró, de akkor is észrevenni.
[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
válasz KaitouP #2975 üzenetére
Fentebb írtam, hogy holnap leadom szervizbe. Nyugodtan vizsgálják be, azt mondták akár 5-10 munkanap is lehet mire lesz belőle valami. Végül is lesz mit használni, de azért megkérdezem adnak-e addig valamit. Ahhoz viszont ragaszkodom, hogy készülék cserét kérek. Ettől eddig sem szóban sem írásban nem zárkóztak el az viszont mindkét kommunikáció alatt hangsúlyos volt, hogy a telefont mindenképp be kell vizsgálniuk ami ugye érthető is.
xedamen
Én megőrülök a gesztus vezérléstől.
[ Szerkesztve ]
-
NY_A
őstag
válasz KaitouP #3063 üzenetére
Vannak posta pontok ahol le lehet adni a készüléket. Ott kapsz hozzá csomagolást meg dokumentációt.
[link]
Itt add meg az irányítószámot és megmutatja hol van hozzád legközelebb.Norbi14
Nálam kifejezetten jól bírja. Kb 40-50%-ot merül egy nap. Igaz nem is nyomom egyfolytában, de a Mate 9 nem bírta így, pedig ezt is ugyan úgy használom.
[ Szerkesztve ]
-
Black_Raven
veterán
-
vasi89
addikt
válasz KaitouP #3127 üzenetére
Ilyenkor az egész dobozzal, töltőstül mindenestül kell visszavinni?
Vidd magaddal de szerintem csak magát a készüléket fogják kicserélni. Az Apple soha semmit nem kért, mégcsak számlát sem de pl a samsung egy hibás töltőkábel miatt is az eégzs telefont, mindenestül be akarta kérni bevizsgálásra...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest