Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Albus_D #239 üzenetére

    nem, ő arról beszél, hogyha megnézed a mostani konzolok sávszélességét az SSD-től a GPU-ba, rájössz, hogy jelenleg csak az apple gépe tudja azt megközelíteni, a PC-k teljesen más felépítése miatt a fasorba sincsennek.
    Az új generációs játékok a 3d-t streamelni fogják közvetlenül az SSD-ről (,mint mondjuk egy videót, kicsit leegyszerűsítve), ezért fontos, hogy az SSD GPU kapcsolat gyors legyen, mert hiába gyors a videokártya, a memóriájába nem fog beférni a játék. Az openworld akadni fog, mikor 20-30 milliós geometriákat és texturák ezreit kell gyorsan berántani a GPU-ba.
    Nem majd 10 év múlva lesz ez, hanem már most van a konzolokon. Amelyik játék ezt kihasználja, ott már lehet röcögés a PC-n, bármennyit költesz jelenleg rá.

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák