Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Szili17 #13471 üzenetére

    Nezd, en a +40km de -5 percre mondtam, hogy akkor jogos ha ingyen van az uzemanyag (es igen, egyesek igy kezelik a ceges autokat... szoval nem nulla halmaz). Es egyre tobb a start-stop-os auto, ahol a dugozas plusz fogyasztasa mar nincs olyan nagy.
    De akkor mondjuk ugy hogy a gyors nem feltetlen elony annyira, mint amennyire sulyozva van. Szerintem. De nem gondoltam egyebkent hogy barmi tortenne eziranyban, csak a szempontomat osztottam meg... de hozzatennem, hogy [josolt menetidoben] masodpercekben merheto kulonbsegert +2km az bizony benzines autoskent is zavart. Mindenkepp jo lenne valami bunti a plusz km-ekert a pontozasban, mikor keresi a legjobbat. En ugyan meg szoktam nezni az utvonalakat, de eleg surun van az hogy harom viszonylag "gyors" van, km-ben meg mind tobb mint a normal, nem kisutcas kacskaringos utvonalam, ahol aztan kiderul hogy semmi akadaly nincs. Peldaul a regi Szentendrein kifele igen regota nem tervez, es a Bekasnal at a hatso utra (benzinkutnal, mert balra kanyar nincs ugye) ketszer hagytam hogy megszivasson, soha tobbet, megis allandoan azt ajanlgatja.
    Az elektromos autobol ketfele van. Az egyik a varosjaro, ennek szerintem mar van letjogosultsaga, a masik a "fo" auto, annak szerintem valoban nincs me'g itt az ideje.

  • Faby

    senior tag

    válasz Szili17 #13471 üzenetére

    Mondjuk az utánfutó pont nem lenne hülyeség, autópályán pl drasztikus különbség van a megengedett sebességben, (130 vs 80), ami már az érkezési időben is brutál különbség. De a 90 vs 70 is több, mint 20%, az is ad szignifikáns eltérést érkezési időben.
    Behajtási korlátozásokról meg nem is beszélve.
    Motor és taxi mellett elférne, szerintem. Sőt, megkockáztatom, több értelme lenne, mint a taxinak.

    [ Szerkesztve ]

    A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!

Új hozzászólás Aktív témák