Új hozzászólás Aktív témák

  • HoTaZo

    addikt

    Sziasztok!
    Délután kaptam egy levelet a DHL-től, hogy csomagom jön Kínából, mely vámkezelés alá esik, itt még nem volt szó összegről, csak hogy "Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben nem kívánja, hogy a DHL Express Magyarország Kft közvetlen képviselettel vámkezelje küldeményét, úgy kérjük az értesítéstől számított 6 órán belül, a weboldalon visszajelezni szíveskedjen. Amennyiben nem rendelkezik másképp a határidőig a vámkezelést a rendelkezésre álló adatok alapján végezzük el!"
    Persze, erre nem tudtam akkor reagálni, így jött egy másik levél is, hogy fizessek 1656,22Ft-ot. Befizettem, de ahogy látom a nyomkövetőn, a cucc még Kínában van, 14-ére ígérik.
    99,99%-ban vagyok biztos benne, hogy a sérülten érkezett gép, csere alkatrésze jön (Nagyon könnyen megegyeztünk. Sajnálkozások közepette felajánlottak 10€ visszatérítést. Amire válaszoltam, hogy igen karcsú ajánlat, legalább 50% a reális, de inkább egy új alkatrészt szeretnék és nem visszatérítést. Válaszuk: 2-3 héten belül jön az új alkatrész. :) )
    Kérdések: Komoly, hogy csak 6 órám van, hogy reagáljak? Hogy tudtam volna erre úgy reagálni, hogy ne kelljen fizetnem? Vissza tudom téríttetni ezt az eladóval? A készülék rendelése francia oldalról történt, érkezésekor se vám, se áfa nem volt.
    Van értelme egyáltalán kérni a visszatérítést? PayPal fizetés volt.

    [ Szerkesztve ]

    Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.

Új hozzászólás Aktív témák