Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz hcl #101713 üzenetére

    Az van, hogy ezt akkor latod eloszor, amikor megvetted. Szalonban fullosat mutogatnak, tesztekben fullosat mutogatnak.
    Oszinten, kinek jutna eszebe egy ilyen kateogriaju autonal, hogy ugy van a UI, hogy alaptol fullosig minden ugyan az, meg ki sincs szurkitve semmi gomb, csak amikor megnyomod, ha nem vetted meg bele a lofaszt, akkor siman kiirja, hogy ezt nem vetted meg/nincs a kocsiban.
    Meg se veszem: Az biztos, hogy eleteben ez volt az utolso audija. Eddig vagy 3-szor hozott ki szalonbol audit, mindig hasonlo kategoriasat. A nagyszeru guilt-trip-UI dizajnelvvel most egy ilyen vevot, meg a teljes barati tarsasagat (hasonlo kaliberu emberek is boven vannak koztuk) bukta egy eletre ezzel az audi. Biztos megerte nekik, egy manager megint nagyon "okos" volt.

    ui.: Tegyuk hozza egy a6-ban olyan hosszu az opcios lista, meg olyan komplikalt, hogy hidd el, te se emlekeznel, hogy xy funkcio, amit talan 2 evente egyszer hasznalnal vegul volt benne vagy nem: x van csomagban is, y barhogy kerheto, z csak csomagon felul, j meg attol fugg, ha megvettel egy csomagot, kerheto akkor is, ha amugy csak masik csomagban elerheto lenne, stb. Egy rohadt nagy kaosz az egesz. Es akkor arrol, hogy mondjuk volt valami csomagban, amit lehetett ket modon upgrade-elni, emlekezni, hogy vegul upgrade-elted-e, es ha igen, mire, az se trivialis.

    Es bar lizing, tehat az nem az o kinja lesz, de gondolhatod mennyit segit ez a UI abban is, hogy kesobb el tudd adni a kocsit.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák