Új hozzászólás Aktív témák
-
spirit007
senior tag
Látszik, hogy soha nem volt még új autód, pl.:
"hogy beviszed az új autódat a szokásos szervizedbe"
Hát rohadtul nem fogod a szokásos szervizbe vinni, mivel az új autó garanciás és ha ezt szeretnéd igénybe venni akkor a gyártó által elfogadott márka és márkafüggetlen szervizekbe viheted.0. pont (és egyben a leglényegesebb) nagyon-nagyon ritka eset, hogy új autó (0-4 évig) lerobban. Persze ha igen akkor abból szeret a sajtó és a konkurencia elefántot csinálni, a net népe meg mémeket...
-
válasz spirit007 #51 üzenetére
például beviszem az új autómat a márkaszervizbe futómű állításra, ahogy azt minden kerékcsere után illik. közlik, hogy nincs futóműbeállító padjuk.
beviszem a gumishoz, ahova hordani szoktam, közlik, hogy az ilyen agyonkomputerizált futóműhöz nem nyúlnak, mert nincs megfelelő padjuk. rosszabb esetben már egy tpms-sel se tudnak mit kezdeni.egyébként miből gondolod, hogy eddig nem márka és certifikált márkafüggetlen szervizbe jártam?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
OFF: itt törölve vannak hozzászólások?
Mert konkrétan csomót nem látok, pl. 39-48 között is semmit.XXX
-
Lord Myn
senior tag
Új autót csak márkaszervízbe viszel, mert mint az előbb is írtam, nagy előnye a több év GARANCIA. Azért vicces lenne, ha a saját márkaszervíz (főleg, ha még ott is vetted az autót), azt mondaná, hogy nem ért hozzá...
Egyébként meg, ahogy a kolléga írja, azért elég ritka, hogy 4 éves koráig komolyabban hozzá kelljen nyúlni autóhoz (nem véletlen, hogy általában eddig tart a garanciaidő is).
De, ha mégis lerobbana, akkor azért kell az assistance szolgáltatás, ahol szintektől függően, akár ingyen trailer és autóbérlés vagy szállodai szoba is járhat, ha messze sikerülne véletlenül lerobbani.
"War does not determine who is right - only who is left."
-
-
-
Lord Myn
senior tag
Tudod, a favágós vicc: - Ez most valami vicc? -Nem, dehogy! -Jó, mert annak durva lett volna!
Szóval, akkor ha jobban tetszik: helyettesítsd be a 'vicces'-t, 'durva'-ra.
Így még nem jártam márkaszervízzel, mondjuk az is tény, hogy nem vettem különleges autót sem. Majd, ha lesz egyszer helyem hobbiautóra, akkor veszek valami különlegeset (+szívást az életembe )Egyébként mennyi tapasztalatod van új autókkal, hogy sokszor lerobbanának fiatalon?
"War does not determine who is right - only who is left."
-
ilyen autóim voltak:
- vettem egy lerobbant opel kadett d-t. a rozsdát leszámítva nem sok bajom volt vele.
- volt a mutteromnak 1.1-es új trabija. azt is szerelték időnként, a gyújtása típushibás volt, de jártam vele és én szerettem.
- kaptam egy bő egy éves 1.6 benzines G astrát, amit a cégtől való távozásomkor megvettem, azóta is megvan, sose volt semmi bajom vele.
- kaptam egy nullkilométeres fóccvágen borát a következő munkahelyemen, az egy hulladék volt akkor is, amikor ment, de legalább sokat hordtam szervizbe apró-cseprő bajokkal (ilyen 100-150k-s "apró" cseprőkkel). ha nem lett volna rajta gari, felgyújtom a p.ba és belököm a dunába.
- amikor onnan eljöttem, a borától szabadulni akartam, vettem egy másfél éves vectrát, amit gallyra hajtott az első tulaja, azt megcsináltattam, utána öröm és bódottá 13 évig
- a vectra után vettem egy új insigniát, ami most 19 hónapos, ezzel esnek meg ezek a remekbeszabott dolgok, hogy a helyi márkakereskedésben nincs ember, aki meg ott van, annak a kezébe nem adom a szekeret.
- a bátyám is új insigniát vett pár éve, neki is sikerült kifognia egy húzós meg pár kisebb hibát.úgyhogy a nem garis autóimat egy itteni bosch szakszervizbe hordom, lehet, hogy ez certifikált szerviz, nem tudom. a garis autómmal 200 kilométerre levő szakszervizbe járok, mert azokra még nem rágtam be... előtte minden autómat márkaszervizbe hordtam, míg össze nem rúgtam a port a kedves munkafelvevővel, akit utána ki is rúgtak (nem miattam, én csak egy csepp lehettem a pohárban, más is berághatott rá...)
mindegyik szervizzel kapcsolatban volt már horror sztorim.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
koanla
aktív tag
Garanciáról:
Vásárolsz egy középkategóriás autót újonnan, 12 misiért. Négy év múlva, mikor lejár róla a GARANCIA, addigra elbuktad az értékén azt a minimum hat millát, amit a csuda GARANCIA sosem takar be. És akkor még nem számoltunk a márkaszervizek zenés díjáról, amiket mondjuk évente ki fogsz csengetni, hogy megmaradjon a GARANCIA. Ennyit a GARANCIA-ról... -
szebe
őstag
Van akinek ez megér ennyit (ezt bárminemű pozitív/negatív felhang nélkül mondom).
Új autónál tudod, hogy mikor mit kapott (alkatrész, olajcsere, bármi), míg egy használtnál sokszor nálad jönnek elő elkerülhető dolgok, mert az előző tulaj(ok) elhanyagolták/fillérbaszók voltak.
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
koanla
aktív tag
Egy dolog miatt éri meg az új autó (szerintem, de ugye, ezt mindenki így érti és hozzá se kéne tenni): kényelmes, nyugodtabb használatot*. Hogy ez kinek mit ér meg, az egyéni preferencia kérdése. Ha anyagilag nézzük, akkor nehéz védeni az újat.
Két éve néztem egy használt Mondeo-t, még nem volt négyéves sem és 3 milla alatt adták. Új ára akkori értéken kábé 12 misi lett volna ennek is. Elég jól el volt eresztve felszereltségben és motorilag egyaránt; automata, ülésfűtés hátul is, stb, stb. Gariban cseréltek benne váltót 900k körüli összegért. Milyen jó volt a gari, ugye, mondanánk. Csakhogy az Écs-n bukott a tulaj 9 milliót, amiből 10 váltót lehetne venni.
* A csapda része egyben valahol az előnye is: ti. márkaszervizbe hordod, oldják meg. Egy használtnál mire megtalálod azt a szerelőt, aki
- ért hozzá
- meg akarja javítani
- nem csak alkatrészeket cserélget a kliens zsebére
- nem akar átverni:
- nem teszi bele
- nem azt teszi bele
- nem úgy teszi bele
- azt cseréli/javítja, amit tényleg kellna szóval, ha fentieket el tudod kerülni, akkor ilyen szempontból nem jó az új autó. De ez elég keveseknek adatik meg (nem, még autószerelőknek sem: volt olyan problémám, amivel egy helyi szervizből azzal a felkiáltással küldött el a szerelő/tulaj, hogy az Ő autóját is X helyre vinné az adott hibával).
Az meg, hogy hanyag az előző tulaj, lehet szívás. De gondos gazda esetén is lehet szopóka bőven. Volt X márkájú autóm, amit vattaújan vettem át. Vittem szervizbe rendesen, (elvileg!) megkapta, amit meg kellett kapnia. Az az autó volt tréleren is, meg márkaszervizben is többször találgattak a különböző hibáit illetően. Végül megoldották, de cserélgettek benne dolgokat. Aztán ugyanezen modell faceliftje, benzin helyett dízel motorral, ugyanolyan használat mellett egyszer nem adta be a kulcsot az ugyanúgy négy év és 100ezer km alatt. Szóval lehet szopóka új autóval is, a márkaszerviz sem ért hozzá és a gondosság sem ment meg mindentől.
-
janeszgol
félisten
Ebben igazad van, ez sajnos benne van a pakliban. Kicsit olyan, hogy igazam van, de félig belemerülök közben a trutyiba. (Nincs autó, nyilván azért vettem, mert kell az életemhez, ami nélküle nehezebb lett.) Talán a megoldás az, hogy addig a szerviz ad autót. A tankolás az én bulim, a többi a márkaszervizt viseli. De tudom bili effektus...
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
válasz janeszgol #63 üzenetére
megvettem másfél éve az insigniát, sokáig ingadoztam, hogy mi legyen a vectrával. végül úgy döntötem, hogy olyan sokat nem adnak már érte a piacon (17 éves lesz idén augusztusban), megtartom tartalék autónak. Nekem olyan a melóm, aki olvassa a hsz-eimet, esetleg emlékezhet rá, hogy ha jól mennek a dolgok, akkor ülök itthon és vakargatom a koronaékszereket, de ha gond van, akkor kizárólag azt a választ fogadja el a főnök, hogy már ülök a kocsiban és nem is feltétlenül szabályos mértékig tapostam le a jobb oldali pedált. szóval lehet olyan, hogy az új szervizben van 1-2 napig, de akár olyan is, hogy egy napig, ezért megtartottam az elődjét.
volt már olyan, hogy éjjel szóltak, hogy leálltak a klímák és melegszik a cucc. ilyenkor vagy csinálok valamit, vagy 8 számjegyben leolvadás történik. nem mondhatom, hogy bocs, most nekem nem jó a műszaki hiba, mert két hétig szervizben dekkol az autó, mert töketlen a munkafelvevő. (jártam így korábban).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
dutrás
őstag
válasz #90088192 #49 üzenetére
Egy Lexion 660-at hajtok amivel az első 2 évet lehúztam úgy hogy csak kopóalkatrész csere volt.
Másik egy MF 8480 amit anno 2009 ben hoztunk ki télire már 1000 óra volt benne. Következő nyáron egyetlen szenzorhiba volt mindössze.
Nagyon sok függ a kezelőtől.P50 pro/P40 Lite
-
8th
addikt
Van pár ilyen nem romlik el rajta semmi típusú ismerősöm. Ők azok akik nem tartják karban az autóikat és csak akkor cserélnek bármit a kocsin ha az állapota már konkrétan odáig romlott, hogy már ténylegesen a mozgásképtelenség határát súrolja. Olajcsere húszezrenként akkor is a legolcsóbb nagyáruházi szart borítja bele. Mindenből a lehető leg-leg-legolcsóbbat veszi amit csak a neten talál. Jó kis sípolós gagyi fékbetét a vállas tárcsára mert jó még az, dzsunka gátlók amik a magyar utakon két év alatt szétverődnek, legolcsóbb noném akciós gumi amivel úgy fékez az autó mintha taknyon csúszna és emberünk kihúzza magát büszkén a volánnál és fennhangon kijelenti ez milyen olcsón fenntartható kocsi és de szereti. Erre aztán nem kell vagyonokat költeni! Kicsúszott a számon, hogy de, kellene csak te leszarod és én voltak a köcsög aki szarozza az autóját. Ennek a konkrét hülyének a kocsijában olyan hangja volt a kerékcsapágyaknak már egyenesben is, mint ha egy lada nivával mennél nyélen bütykös gumival az aszfalton. Nem is tudtam eldönteni melyik szól mert elölről és hátulról is jött a morgás. Mikor megjegyeztem neki azt mondja ő nem hallja. Kanyarban olyan hangja van, hogy megbolondulsz, ő nem hallja. Na menj a picsába hülyegyerek.
-
8th
addikt
A kifogástan műszaki állapot szerintem soha nem lehet gazdaságosság kérdése. a pénzügyi része egy dolog de a szeretteit hurcolja a családi szekérrel az ember. Ne azon múljon már egy esetleges koccanás, hogy a tecsóban az akciós gumi darabonként egy tízessel olcsóbb volt a tesztgyőztes prémium guminál. Fényezőnél szerelőnél stb a többszörösét otthagyod ennek az összegnek. Az olcsó noném új gumival is kifogástalannak számít műszakilag egy autó csak méterekkel szarabbul fékez és/vagy sokkal hamarabb elkeményedik. Ez csak egy példa.
-
dutrás
őstag
Pl van egy kollégám aki minden műszaki vizsgára úgy készíti fel az autót hogy gyakorlatilag a fékrendszer mechanikus részeit egy az egyben kidobja. Ez teljes pocséklás. Biztosvagyok benne hogy nem egyedi eset illetve mások mást dobnak el fölöslegesen.
Nem is arra a példára gondoltam amit a tescoval kapcsolatban hoztál. Bár találkoztam már Dunloppal is TescobanP50 pro/P40 Lite
-
vince
őstag
Ú, az nem kevés. A mi korábbi autóink költségei:
VW Golf 4 (2004) 1.6 benzin: 47 Ft/km, ebből az üzemanyag 24 Ft (2007-2016, 142400 km)
Skoda Felicia 1.3 (2001) benzin: 51 Ft/km, ebből az üzemanyag 27 Ft (2016-2019, 21600 km)
VW Sharan 1.9 (2004) dízel: 53,5 Ft/km, ebből az üzemanyag 23 Ft (2015-2020, 58000 km)[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Lord Myn
senior tag
Mint, ahogy 2 hozzászólással arrébb te is írod (de én írtam korábban): az új autó áráért a nyugalmat, biztonságot veszem meg, nem azt, hogy rentábilis legyen a dolog. Már abban a korban vagyok, hogy az időm sokkal többet ér, mint azt, hogy spóroltam ennyit meg annyit. Tömegközlekedés nálam nem jöhet szóba (max évi 1-2 alkalommal), úgyhogy, az assistance-t is úgy kötöm meg, hogy ha netalán gari idő alatt is szervízbe kellene vinni az autót akkor kapjak csereautót.
Egyébként az, hogy az új autó "garanciális felára" megéri vagy sem, az attól is függ, hogy a helyette lévő használt autóval mekkora szívást sikerült megvenni (vannak siker és vannak horror sztorik is, mint írtam, nekem nincs kedvem kockáztatni)."War does not determine who is right - only who is left."
-
vince
őstag
Nálam is benne van minden, az üzemben tartás költségei (mindenféle illetékek, adók, műszaki vizsga, kgfb, stb.), tankolások, kopó- fogyó alkatrészek cseréi, javítások, parkolás, útdíjak, mosás, autófelszerelés (gumiszőnyeg, üléshuzat, csomagtértálca, tisztítószerek, ilyesmik), bírságok , tehát tényleg minden.
A Golfnál van egy kis bizonytalanság, mert részletes családi költségvetést csak 2011 óta vezetünk, a kocsi első 3½ évéből csak az üzemben tartás költségei, a tankolások, az alkatrész + munkadíj költségek és a nagyobb (5000+ Ft) autófelszerelés költségei vannak meg, az apró-cseprő dolgokat súlyoztam a későbbi évekből arányosan, túl nagy differencia nem lehet benne. Ha mégis tévedtem valamennyit, a kocsival megtett viszonylag sok kilométer miatt ez csak minimálisan növelné az egy kilométerre vetített költséget.Ilyen adatokat csak az eladott autókról készítek: összeadom az adott kocsi vételárát, az összes ráköltött pénz mennyiségét (lásd fent), majd kivonom az eladási árat és a kapott összeget osztom a megtett kilométerek számával.
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
nekem az a véleményem, hogy abban hitben fizetsz többet, hogy megkapod érte a nyugalmat, miközben nem kapod meg.
másrészt az új autóval nagyobb bonyolultságot veszel, azt akkor is bonyolultabb üzemeltetni, ha semmi baja sincs. viszont ha van...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Lord Myn
senior tag
Igen, ezt fejtsd ki kérlek, bővebben...
Másfelől eddig nekünk bejött, az előző autóm 0-10 éves koráig volt nálam és ezalatt az idő alatt, csak az évi 1 kötelező szervizre vittem. A jelenleg lévő autók 3. éves korukat töltik éppen, úgyhogy messzemenő következtetéseket még nem tudok levonni (eddig ua., de természetes, hogy nincs bajuk... )
"War does not determine who is right - only who is left."
-
8th
addikt
Nem bonyolultabb csak drágább. A szalonból kigurítható 0km-es új autók műszakilag sokkal bonyolultabbak összetettebbek problémásabbak mint a néhány évvel ezelőttiek voltak. Értelemszerűen ezek fenntartási költségei is fájdalmasabbak lesznek mint a korábbiaknak. Hosszabb távon garantáltan költségesebb lesz egy közvetlen befecskendezésű turbós kettőstömegűs részecskeszűrős benzinest fenntartani mint egy "elavult" egyszerű sima szívóbenzinest amiből még kihagyták ezeket az úri huncutságokat. Persze új autónál ott a garancia és az assistance de az is csak ideig óráig védi meg az embert attól hogy az ajtaján bekopogtasson a valóság.
mod: aki olyan szerencsés helyzetben van, hogy megengedheti magának, hogy négy öt évente lecserélje az autóját egy újra az ebből semmit sem fog érzékelni. Az fog igazán nagyot cummantani a mai csilli-villi új autókkal aki majd a második-harmadik tulajdonos lesz és akihez tíz éves kora felett kerül majd az autó. Egy akkor kb. egymilliós ezres fűnyírómotoros autón csere érett lesz a részecskeszűrő meg mondjuk mellé fel kell újítani a turbót az máris gazdasági totálkár. Egy most tíz éves 1.6 szívóbenzinesen gyártótól függetlenül nem tudsz olyan műszaki hibát előidézni ami miatt kukába kéne dobni az autót. Tíz év múlva ez napi rutin lesz. Egyszerűen gazdaságtalan lesz a javításuk.
[ Szerkesztve ]
-
például az insigniámban van automata parkolás-segéd. magyarul ha talál megfelelő parkolót, oda beáll magától.
ezért kizárólag spéci, erre certifikált futómű beállító padon lehet beállítani a futóművét, sima vagy sima-lézeres padon nem. értem én, hogy ebben az a logika, hogy praktikus lenne, ha az autó arra menne, amerre az önvezető lomja hiszi, csak a környéken nincs ilyen. és ahova vinni tudom, ott is csak olyan gagyi padok vannak, ahova ferrarikat hordanak, de az opelnek az nem jó.például ott van a 21 éves g astrám. van benne valami kis elektronika, de lehet, hogy semmi, rég ültem benne. abban ha van szikra meg benzin, az megy. a 17 éves vectrámban már volt olyan, hogy hibajelet dobott a fedcomp, olyankor elvittem alvázmosásra és megjavult. de a motorja még mindkettőnek eurogyökkettes, ugyan szabályozott katalizátoros, de slussz.
na az insigniának a motorja valami euro6d (talán nem 6dtemp, de ennyire nem másztam bele), a piacra dobása után hetes darab hónappal lett forgalomba helyezhetetlen a motorja. Van benne egy automata váltó, mindenféle fékszalagokkal meg nyomatéknövelő kacattal. A váltóban nincs kuplung, ennek lehetne örülni, viszont a meghajtásban van két pwm-es kuplung is. az mennyit fog bírni... amikor beviszem szervizbe, lesz-e annyi eszük. hogy azt is karbantartsák... hogy ha azt mondom a szerelőnek, hogy nézze már meg a féltengelyeket, akkor beesik-e az agyába, hogy a számolása négyig tartson...
az új autó két okból egyre bonyolultabb:
1. technológiai okokból muszáj fejleszteniük, mert szigorodnak az emissziós normák. a kipufogógáz-kezelő rendszerek önmagukban is elég bonyolultak és sérülékenyek
2. hülye júzernek kell az elektromos csellentyűcske, mert azt hiszi, ettől lesz nagyfiú. androidos központi multimédiás szopóroller... ha az astrámban kiégett a fényszóró, kitekertem egy műanyag kupakot, kihúztam az aljzatot, kicseréltem benne az izzót majd visszatettem az egészet. az inteliluxban 64 darab fényforrás van. mit kezdek vele, ha egy eldurran? dobom az egészet a kukába 300 ezerért?aki például modern autót vesz, eszébe jut-e, hogy visszahűtse a turbót? ha én például leparkolok a benzinkút bejáratánál, hülyének néznek-e, mert én visszahűtöm?
szerk: egyébként azt, hogy a vectrában négy kormányközép van, máig nem fogta fel egyetlen szerviz sem. én meg hiába magyarázom, nem értik.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
például egyre több javítási munkához kell majd spéci műszer, szerszám. és akkor egy szerviznek vagy lesz olyan, vagy nem. ha nincs olyanja, akkor vagy be fogja vallani korrekten, hogy be se vigyem az autót az udvarukra, vagy kamuzni fog jobbra-balra.
én vesztem már össze és hagytam ott végleg MÁRKASZERVIZT, mert a munkafelvevőtől megkérdeztem, hogy spéci szerszám kell a művelethez, van-e olyanjuk, mire azt a választ kaptam, hogy nincs, de megoldja. majd két hétig gyalogkakukk voltam, végül bementem a szerelő gyerekhez és megkérdeztem, hogy mi tart ennyi ideig, mire a gyerek közölte, hogy a munkafelvevő erőszakoskodik vele, hogy kendácsolja meg szerszám nélkül, ő meg nem hajlandó. ismétlem, márkaszerviz volt, nagy sárga opel logóval. más kérdés, hogy azóta megtudtam, ha komoly helyről rendeli az anyagot a művelethez, kedvezményesen bérelhet hozzá szerszámot...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Carlytoo
aktív tag
Veszel egy Kia-t 7éves gyári garival. Megbízható konstrukció különösebb probléma nélkül, de ennek illik azért utánajárni. Ha esetleg nem engedheted meg magadnak, hogy egybe kicsengesd, akkor egy kis tőkével kihozod részletre. A futamidő NEM HALADHATJA MEG!! a garanciaidő leteltét. Illik egy picit rövidebbre kihozni. Ha problémád van vele utána, akkor eladod és veszel egy másikat.
Most kérdezheted jogosan: Én miért nem vettem, akkor újat. Nekem elvi kérdés, hogy hitelt NEM veszek fel sehol.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
szerinted kiát fogok venni, ha vettem egy opelt?
a kia stingerrel egy kört nem bírtak menni a laptimingben...
miközben a leköpködött insigniával betakarták a mezőny zömét... arról már nem is beszélve, milyen wtf arcuk volt, mikor a 2013-as opc astrával leverték en-bloc a teljes mezőnyt...szerintem a következő autóm, ha egyáltalán lesz olyan, nem új autó lesz, egyszer jó volt kipróbálni ezt is, mégegyszer drága hobbi. az astrát is sikerült jó feltételekkel megvenni, a vectrát is, majd lesz 10 év múlva is valami buli, amibe érdemes beleugrani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
a kia stinger műszaki paraméterei papíron nagyon jók. nekem a nyálam csorgott utána. majd megnézem az árát, és már nem csorgott. ezek után ommm tesztelte, azt mondta róla, hogy első próbálkozásnak szép, de a többiek nem itt tartanak. majd a vida jani körbeküldte (vóna) a kakucsringen, de mivel a fék úgy gondolta, hogy nem akar fogni, elment vele szántani. a francnak se kell olyan autó, ahol nem vagy biztos benne, hogy megáll.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
proof88
addikt
Mert jó sokat mentetek sok év alatt.
Kilenvenvalahány forint / km sztem egyáltalán nem olyan sok. Még mindig a greengo / mol limo ára alatt van bőven.
Vételár 70 000 Ft
Papírozás 120 612 Ft
KGFB + baleseti adó 2017+2018 76 992 Ft
Eredetvizsgálat 17 000 Ft
Vagyonszerzési illeték 10 000 Ft
Törzskönyv + forgalmi 12 000 Ft
Gépjárműadó 2018 4 620 FtSzerviz 92 160 Ft
Olajcsere (+szűrők csere) 20 000 Ft
Új hátsó fékdobok 30 000 Ft
Kerékcsapágy bal hátsó új 10 000 Ft
Gumi cserék téli <-> nyári (3x) 20 000 Ft
Kerékcsapágy bal hátsó új 12 160 FtTisztítás (1 kárpitos*, 2 normál, 5 önkisz) 31 100 Ft
Nyári + téli gumik 4 Fulda / Hankook 66 000 Ft
Elsősegély doboz 3 000 Ft
Megyei matrica éves 5 000 Ft
Ablaktörlő lapátok (3+2) 8 000 Ft
Láthatósági mellények (2) 800 Ft
Vontatókötél, jégkaparók 3 000 Ft
FM trans. + tel. tartó 7 000 Ft
USB-s töltő 2.1A 2 000 Ft
Bika kábel + kesztyű 5 000 Ft
Ablaktörlő foly. + fagyálló 7 500 FtTankolás 275 520 Ft
35 L 2017.07.12. 12 000 Ft
30 L 2017.07.25. 10 000 Ft
35 L 2017.08.01. 12 000 Ft
35 L 2017.08.19. 12 000 Ft
35 L 2017.08.23. 13 860 Ft
26 L 2017.08.28. 9 660 Ft
37 L 2017.09.03. 13 000 Ft
23 L 2017.09.30. 8 000 Ft
36 L 2017.10.15. 13 000 Ft
37 L 2017.11.06. 13 000 Ft
39 L 2017.11.25. 14 000 Ft
37 L 2017.12.03. 14 000 Ft
35 L 2017.12.27. 13 000 Ft
35 L 2018.01.18. 13 500 Ft
35 L 2018.02.05. 13 500 Ft
35 L 2018.02.23. 13 000 Ft
39 L 2018.03.16. 14 000 Ft
29 L 2018.04.01. 11 000 Ft
23 L 2018.04.08. 8 000 Ft
37 L 2018.05.03. 14 000 Ft
40 L 2018.05.22. 17 000 Ft
36 L 2018.06.10. 14 000 FtParkolási díj direkt nincs is benne! Nyilván vidéken sok helyen nem kell fizetni érte.
Ez 11 000 megtett kilométerre mégiscsak valami 62 forintra jön ki úgy, hogy 70 ezer forint volt az autó vételára. Valszeg komolyabb gond nélkül bepakoltam volna még ugyanennyi kilométert ebbe a kocsiba, akkor ment volna le 43 forintra. De extrém példa, senki nem vesz autót 70 ezerért, csak én.
[ Szerkesztve ]
-
tomazin
veterán
válasz Mike Farrel #37 üzenetére
Mondjuk én biztos nem írnám át a nevedre amíg ki nem fizetted a kocsit.
Az új autóról meg annyit, hogy lehet ám azzal is szívni. Van rá gari? Igen. Megcsinálják? Nem. (mitsubishi miskolci és pesti szervíz)
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Path of Exile (ARPG)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Motoros topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
- Tippmix
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft