Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Carlytoo #8 üzenetére

    Akkor meg is válaszoltad a kérdésem :)

    En Szemely szerint nem vennék SEMMIT így ebben a formában.

    Eddig amit vettem azt vagy rendesen kereskedőtől aki mint eladó szerepelt,
    Vagy bontóból, ahol amikor beviszik akkor leellenőrzik, és a bontó adja el.
    :R

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Carlytoo #27 üzenetére

    Akkor maris nincs problémád SZVSZ, az hogy milyen az autó műszaki állapota azt meg Neked mint vevőnek kell eldöntened, hogy kell-e.
    Mert a műszaki egy dolog...
    Ha az edetedvizsga+műszaki meg van és átírták akkor neked kb mindegy. Az vizsgaterem készített fotókat elkéred a jóembertől, és megnézed tényleg ott csinálták-e, azt az autót. Eredte vizsga ugyan ez.
    Ha ez passzol akkor minden papírod meg van védve vagy az első körben.

    Aztán tudom, hogy nem jogállamban élsz így nehéz bármivel is barmit bizonyítani, de akkor inkább vegyél lottó szelvényt azzal kevesebbet buksz :R

  • #90088192

    törölt tag

    válasz Carlytoo #29 üzenetére

    Hát ha nyersz akkor veszel újat, de addig sem magad őrlöd a bíróságon meg egyéb hülyeségekkel SZVSZ :DDD

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Carlytoo #41 üzenetére

    oké, csak amíg nálam a zseton, addig én döntök.
    tehát ha a nepper nem akar eredetiségvizsgálatot, akkor keresek másik neppert.

    ebből még nem következik, hogy nekem fejből kell vágnom a típus piaci információit meg az összes hibáját, stb.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • 8th

    addikt

    válasz Carlytoo #86 üzenetére

    Nem bonyolultabb csak drágább. A szalonból kigurítható 0km-es új autók műszakilag sokkal bonyolultabbak összetettebbek problémásabbak mint a néhány évvel ezelőttiek voltak. Értelemszerűen ezek fenntartási költségei is fájdalmasabbak lesznek mint a korábbiaknak. Hosszabb távon garantáltan költségesebb lesz egy közvetlen befecskendezésű turbós kettőstömegűs részecskeszűrős benzinest fenntartani mint egy "elavult" egyszerű sima szívóbenzinest amiből még kihagyták ezeket az úri huncutságokat. Persze új autónál ott a garancia és az assistance de az is csak ideig óráig védi meg az embert attól hogy az ajtaján bekopogtasson a valóság.

    mod: aki olyan szerencsés helyzetben van, hogy megengedheti magának, hogy négy öt évente lecserélje az autóját egy újra az ebből semmit sem fog érzékelni. Az fog igazán nagyot cummantani a mai csilli-villi új autókkal aki majd a második-harmadik tulajdonos lesz és akihez tíz éves kora felett kerül majd az autó. Egy akkor kb. egymilliós ezres fűnyírómotoros autón csere érett lesz a részecskeszűrő meg mondjuk mellé fel kell újítani a turbót az máris gazdasági totálkár. Egy most tíz éves 1.6 szívóbenzinesen gyártótól függetlenül nem tudsz olyan műszaki hibát előidézni ami miatt kukába kéne dobni az autót. Tíz év múlva ez napi rutin lesz. Egyszerűen gazdaságtalan lesz a javításuk.

    [ Szerkesztve ]

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Carlytoo #86 üzenetére

    például az insigniámban van automata parkolás-segéd. magyarul ha talál megfelelő parkolót, oda beáll magától.
    ezért kizárólag spéci, erre certifikált futómű beállító padon lehet beállítani a futóművét, sima vagy sima-lézeres padon nem. értem én, hogy ebben az a logika, hogy praktikus lenne, ha az autó arra menne, amerre az önvezető lomja hiszi, csak a környéken nincs ilyen. és ahova vinni tudom, ott is csak olyan gagyi padok vannak, ahova ferrarikat hordanak, de az opelnek az nem jó.

    például ott van a 21 éves g astrám. van benne valami kis elektronika, de lehet, hogy semmi, rég ültem benne. abban ha van szikra meg benzin, az megy. a 17 éves vectrámban már volt olyan, hogy hibajelet dobott a fedcomp, olyankor elvittem alvázmosásra és megjavult. de a motorja még mindkettőnek eurogyökkettes, ugyan szabályozott katalizátoros, de slussz.

    na az insigniának a motorja valami euro6d (talán nem 6dtemp, de ennyire nem másztam bele), a piacra dobása után hetes darab hónappal lett forgalomba helyezhetetlen a motorja. Van benne egy automata váltó, mindenféle fékszalagokkal meg nyomatéknövelő kacattal. A váltóban nincs kuplung, ennek lehetne örülni, viszont a meghajtásban van két pwm-es kuplung is. az mennyit fog bírni... amikor beviszem szervizbe, lesz-e annyi eszük. hogy azt is karbantartsák... hogy ha azt mondom a szerelőnek, hogy nézze már meg a féltengelyeket, akkor beesik-e az agyába, hogy a számolása négyig tartson...

    az új autó két okból egyre bonyolultabb:
    1. technológiai okokból muszáj fejleszteniük, mert szigorodnak az emissziós normák. a kipufogógáz-kezelő rendszerek önmagukban is elég bonyolultak és sérülékenyek
    2. hülye júzernek kell az elektromos csellentyűcske, mert azt hiszi, ettől lesz nagyfiú. androidos központi multimédiás szopóroller... ha az astrámban kiégett a fényszóró, kitekertem egy műanyag kupakot, kihúztam az aljzatot, kicseréltem benne az izzót majd visszatettem az egészet. az inteliluxban 64 darab fényforrás van. mit kezdek vele, ha egy eldurran? dobom az egészet a kukába 300 ezerért?

    aki például modern autót vesz, eszébe jut-e, hogy visszahűtse a turbót? ha én például leparkolok a benzinkút bejáratánál, hülyének néznek-e, mert én visszahűtöm?

    szerk: egyébként azt, hogy a vectrában négy kormányközép van, máig nem fogta fel egyetlen szerviz sem. én meg hiába magyarázom, nem értik.

    [ Szerkesztve ]

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Carlytoo #91 üzenetére

    szerinted kiát fogok venni, ha vettem egy opelt?
    a kia stingerrel egy kört nem bírtak menni a laptimingben...
    miközben a leköpködött insigniával betakarták a mezőny zömét... arról már nem is beszélve, milyen wtf arcuk volt, mikor a 2013-as opc astrával leverték en-bloc a teljes mezőnyt... :P

    szerintem a következő autóm, ha egyáltalán lesz olyan, nem új autó lesz, egyszer jó volt kipróbálni ezt is, mégegyszer drága hobbi. az astrát is sikerült jó feltételekkel megvenni, a vectrát is, majd lesz 10 év múlva is valami buli, amibe érdemes beleugrani.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Carlytoo #93 üzenetére

    a kia stinger műszaki paraméterei papíron nagyon jók. nekem a nyálam csorgott utána. majd megnézem az árát, és már nem csorgott. ezek után ommm tesztelte, azt mondta róla, hogy első próbálkozásnak szép, de a többiek nem itt tartanak. majd a vida jani körbeküldte (vóna) a kakucsringen, de mivel a fék úgy gondolta, hogy nem akar fogni, elment vele szántani. a francnak se kell olyan autó, ahol nem vagy biztos benne, hogy megáll.

    [link] :DD

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák