Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • buherton

    őstag

    válasz janeszgol #26 üzenetére

    Ha egy drágább új autóban gondolkozol, akkor az éves értékcsökkenés nagyobb, mint amennyit egy használt autóra költenél. Persze az előbbi esetben új autód és az utóbbi esetben használt. De összességében az előbbi drágább is, mint az utóbbi.

    Csak, hogy valaki jót is mondjon a használt autó piacról. Szerencsére vannak nepperek, akik jó állapotú autót hoznak be és ezzel építik a vevőkörüket. Én is egy ilyen neppertől vettem immár több, mint 2 éve a Priusomat és a két izzón kívül semmi ment rajta tönkre.

    MOD: Úgy tűnik, hogy én kivétel vagyok, mert vadiúj Michelin CC gumikat vettem az autómra. Épp a múlt hónapban végeztek a fényezéssel. Volt egy koccanásom és azzal együtt már néhány kopott és ütődött elemet is rendbe tetettem. Csak 12 éves már. Most meg a csomagtérajtó teleszkópjainak a lecserélésén gondolkodok, mert már nem nyílik ki magától.

    [ Szerkesztve ]

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • 8th

    addikt

    válasz janeszgol #26 üzenetére

    Ez sem feltétlenül igaz. Lehet korrekt jó minőségű használt autót is kapni ami nem dönti romba a családi költségvetést az első adandó alkalommal. Jól megválasztott, leinformálható, átvizsgált használt autóval senki sem fog szívni. És még csak drágább sem lesz mint egy új autó sőt inkább sokkal olcsóbb. A hibát én abban látom, hogy a használt autó vásárló emberek igényei és lehetőségei rendszerint köszönő viszonyban sincsenek egymással. Akinek a kétmilliós használt autó lenne a realitás az egy problémamentes benzines Focus/Ceed/Octavia helyett vesz valami használt prémiumot egyszer élünk alapon mert az mégiscsak prémium autó meg nagy meg dízel meg keveset fogyaszt... aztán jön a menetrend szerinti mélytorkozás vele. Tudomásul kéne venni mindenkinek, hogy egy turbó egy kettőstömegű lendkerék vagy egy részecskeszűrő élettartama véges és azt előbb vagy utóbb biztosan cserélni kell. Ezek ugyan olyan kopó alkatrészek mint egy kuplungtárcsa vagy egy a fékbetét. Pont. Aki nem akar erre költeni vegyen szívóbenzinest. Új autókról pedig annyit, hogy már most is teljesen irreális új autó árak vannak és most jön még csak rá a CO2 szigorítás miatti sarc. Egy átlag nem különösebben jól felszerelt és jól motorizált alsó-középkategóriás kocsi minimum 5-6M forintnál indul? Nevetséges. Fele annyiból abszolút rozsdamentes egy tulajos patika olasz import kocsit hozatsz és ebben már benne van a nepper hasznától kezdve az összes állami sarcon át minden. Eszembe nem jutna túlárazott szalonautót venni jelenleg.

  • Fotonhámozó

    senior tag

    válasz janeszgol #26 üzenetére

    Egészen más a tapasztalatom arról, amit az autóvásárlásról és a használt autók értékcsökkenéséről írsz. Értened kell a kiszemelt típushoz, típushibáit csípőből kell tudnod, vétel előtt nagyon alaposan át kell nézned, le kell informálnod. Kb. ezek azok a lépések, amelyeket ha betartasz, nem jársz pórul még itthon sem. Ezt szokták sokan elrontani, amikor leszáll az autóvásárlás rózsaszín köde / beindul a vezérhangya. Nem hasraütésszerűen akarom osztani az észt, eddig egyetlen idehaza vásárolt használt kocsimmal sem fáztam rá. Itthon is lehet jó állapotú használtat venni. Legutóbb 1,5 éve vettem utoljára gépet, olyan állapotban volt / van, hogy magamnak sem akartam elhinni vétel előtt, hogy sikerült ilyet kifognom. Az értékcsökkenésről annyit, ha tudod, hogy sokáig meg akarod tartani, akkor ha jól választasz, nemhogy csökkenni, hanem növekedni fog az értéke. De ehhez az adott típussal kapcsolatos összes piaci infót ismerned kell, illetve az oldtimerezésben / veteránozásban otthon kell lenned.

    A farkas imádott olvasni, zabálta a könyveket. Ezért ette meg a nagy i-t és a piros k-t.

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz janeszgol #50 üzenetére

    persze, ez lehetne egy eljárás, csak amíg bizonygatom, hogy igazam van, addig is gyalogkakukk vagyok. van az a helyzet, amikor nem éri meg az erőlködést.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz janeszgol #63 üzenetére

    megvettem másfél éve az insigniát, sokáig ingadoztam, hogy mi legyen a vectrával. végül úgy döntötem, hogy olyan sokat nem adnak már érte a piacon (17 éves lesz idén augusztusban), megtartom tartalék autónak. Nekem olyan a melóm, aki olvassa a hsz-eimet, esetleg emlékezhet rá, hogy ha jól mennek a dolgok, akkor ülök itthon és vakargatom a koronaékszereket, de ha gond van, akkor kizárólag azt a választ fogadja el a főnök, hogy már ülök a kocsiban és nem is feltétlenül szabályos mértékig tapostam le a jobb oldali pedált. szóval lehet olyan, hogy az új szervizben van 1-2 napig, de akár olyan is, hogy egy napig, ezért megtartottam az elődjét.

    volt már olyan, hogy éjjel szóltak, hogy leálltak a klímák és melegszik a cucc. ilyenkor vagy csinálok valamit, vagy 8 számjegyben leolvadás történik. nem mondhatom, hogy bocs, most nekem nem jó a műszaki hiba, mert két hétig szervizben dekkol az autó, mert töketlen a munkafelvevő. (jártam így korábban).

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák