Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
Ugyanaz, mint a hálózati infrasturktúra többi részével. Ha nem lenne újrahasznosított villanyautó akkumulátor, akkor is szükség volna energiatárolókra, csak akkor oda többet kéne pluszban gyártani. Szóval oké, valóban ró környezeti terhelést az aksi, de nem a "villanyautóságukból" fakadóan.
Ha érted a mérleget.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
axioma
veterán
Eltarolom a nappali energiat es este abbol toltom az autot (is, meg arrol megy a haz). A szaldo megszuntetese utan, pontosabban amikor a vesztesegnel nagyobb lesz az ad/vesz a'r kulonbsege, erdemes lesz minden megtermelt energiat ha lehet inkabb tarolni kesobbi felhasznalasra. Nalunk napi fogyasztas 40kWh (atlag), de nem egyezik a ketiranyu telj.gorbe.
[Amugy valoszinuleg ezeket inkabb a grid-be teszik, nem az egyes haztartasokba, jot tesz a szolgaltatasi minosegnek es az iranyitasi rendszer dolgat is konnyiti.]
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...