Új hozzászólás Aktív témák

  • marcias

    őstag

    válasz Egon #16 üzenetére

    Nézd, én elsősorban szubjektív véleményt fogalmaztam meg, de a játék sikere a korához képest, és a hasonló korú játékokkal összevetve azt igazolja, hogy mégiscsak elég jó a recept...
    Egy szóval sem zártam ki annak a lehetőségét, hogy egyes játékokban jól jöhet a Pause, de az SC nem ilyen. Vannak olyan RTS-ek, pl Company of Heroes (tavalyi játék) ahol multiban egyáltalán nem is lehet használni pause-t, egy másodpercre sem.

    A 12-es egységlimitet továbbra sem tartom bugnak, de való igaz, hogy nem annyira feature, inkább korlátozás, de a játékmenet szerves részét képezi.

    Az egységek változatossága terén szerintem az arany középút a jó választás. Ahogyan említetted, a westwood játékokban eléggé lineárisan erősödnek az egységek, vagyis a játék vége felé a legerősebb egységeket érdemes csak venni, és ez igen monotonná teszi a játékot. A játékot amit említettél (Preatorians), nem ismerem, érdekes megoldás lehet minden egység használata, kérdés, hogy mivel vesznek erre rá, hogy mindegyiket használd? Nekem ez kissé bonyolultnak tűnik, a nagyon sokféle egységet már nehéz egyszerre jól kezelni. Én SC-ben max. 5-féle egységet szoktam egyidejűleg alkalmazni. A sokszínűség inkább abban jelenik itt meg, hogy bár egy alkalommal megvan az 5 egység, amit veszek, de ha legközelebb nem Terran, hanem Zerg ellen játszom, akkor részben vagy teljesen más egységekre lesz szükségem a sikerhez.

    Steam: marcias88

Új hozzászólás Aktív témák