Új hozzászólás Aktív témák
-
Keeperv85
nagyúr
válasz Stauffenberg #50 üzenetére
Ez nem lesz ennyire egyszerű. Ha a textúrázó algoritmust nem piszkálod, akkor megszámolhatod egy ilyen akció után egyesével a képeket.
Ráadásul a magas felbontású textúrák mellé nem lenne rossz néhány nem low poligon modell sem...
[ Szerkesztve ]
-
zs4k0s3mb3r
csendes tag
válasz Stauffenberg #50 üzenetére
Szvsz ennyi nem lenne elég látható minőségjavuláshoz, túl egyszerű hogy igaz legyen . De jó lenne ha kipróbálnád, legalább okosodnánk ennyivel
-
madgie
titán
válasz Stauffenberg #54 üzenetére
Nekem valami Star Trek játék rémlik, ott tga fájlokban voltak a textúrák, ráfestettem a főnököm képét, hogy azt lőjem, meg hasonlók
-
zs4k0s3mb3r
csendes tag
válasz Stauffenberg #54 üzenetére
Jó dolog a modding
Úgy veszem ki te már régen foglalkoztál vele komolyan, nálam meg az a baj, hogy még nem
Pedig a terep nyitva, és elképesztő mit ki nem tudnak hozni még amatőrök is. -
Keeperv85
nagyúr
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Te milyen GTA-t moddoltál?
Az első 3 db 3D-s rész alatt Renderware motor van. Ezekben a R* saját img formátumban van, amit a imgtool bont ki, csomagol vissza, ami mellé kell a listázófájl is. Ha jól rémlik valami dir kiterjesztése volt.
A kocsik két fájlban vannak benne: egy dff és txd. Az utóbbi a textúra, ami a GTAIII esetében egy 32bites RGBA kódolt png, a Vice City alatt 24-es.
A dff fájlokat két program tudja generálni: a 3DS Max vagy a ZModeller.
A fordítás, illetve a szöveget gxt-ben vannak kódolva, ami nagyon nem szöveges fájl. Annyira nem, hogy komplett adatbázis szerkesztőt kellett írni minden részhez külön.
Igen, a player skint lehetett editálni sima képszerkesztővel, de ennyi. A mapping mellé még van egy ipl fájl meg van valami párja, de meg nem mondom ennyi év után. Rég raktam át a Vice City-t a SanAndreasba. Aztán az scm scriptelésnél feladtam... -
zs4k0s3mb3r
csendes tag
válasz Stauffenberg #57 üzenetére
Engem pont hogy a programozás érdekel. Gépészmérnök leszek, nem tudom mennyi lesz a programozás, de önszorgalomból biztos tanulni fogok Remélem eljutok odáig, hogy legalább megértsem egy pl Quake mod forráskódját.
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MW2 - MW3 játékosok baráti köre
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Könyvajánló
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Steam topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Battlefield 2042
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- További aktív témák...
- -62% HP EliteBook 845 G7 (840 G7):Ryzen 5 4650U,16GB,512GB SSD,vilI.MAGYAR bill.,Bang&Ol.,Win11ProHU
- Több db HP Thunderbolt dock 230W G2 230W -os töltővel MONITORCENTER
- Philips Evnia 42M2N8900 Gamer Oled Monitor!42"/4k/138hz/0,1ms/Freesync-Gsync/HDMI 2.1/TypeC/Ambiglow
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER